Nuori nainen, miksi et ole hoikka?
Hoikka vartalo hyödyttää sinua niin miesten kuin työelämänkin suhteen. Etkö voi syödä vähemmän?
Kommentit (29)
Olen hoikka enkä ole saanut siitä etua. Ikisinkku ja pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varsin hyvin miksi kaikki eivät voi olla hoikkia.Fat shamingisi kuvottaa minua.
Koska nykyihmisen itsekuri on yleensä melko pyöreä nolla.
Kuvottavaa, että maailmassa kuolee enemmän ihmisiä ylipainoon kuin nälkään.
Jaa, mun mielestä se tarkoittaa, että asiat on hyvin.
Ps. Pysyvän painonhallinnan kannalta itsekuri on aivan yhtä tyhjän kanssa, mutta senhän te varmaan jo tiesittekin? Eiku ei, eihän teitä aito tieto lihavuudesta kiinnosta, kunhan pitää päästä pätemään.
Koska masennuslääkkeeni ja unilääkkeeni turvottivat/lihottivat minut läskiksi. Ilman en voi olla joten näillä mennään. T. Ennen hoikka, nykyään läski
Koska söin enemmän kuin kulutin. Nyt kyllä laihdutan. Tosin työpaikka ja mies löytyy jo.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi pidät epäterveellisen laihaa normaalina?
hoikka ei tarkoita epäterveellisen laihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varsin hyvin miksi kaikki eivät voi olla hoikkia.Fat shamingisi kuvottaa minua.
Kuvottavaa, että maailmassa kuolee enemmän ihmisiä ylipainoon kuin nälkään.
Niin. Ennen vanhaanhan sitä oltiin hoikkia ihan vaan siksi, että ihmisillä oli niin hyvä itsekuri. Se ei suinkaan johtunut siitä, että ihmiset tekivät fyysistä työtä koko ikänsä ja että ruoasta oli pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varsin hyvin mppiksi kaikki eivät voi olla hoikkia.Fat shamingisi kuvottaa minua.
Kuvottavaa, että maailmassa kuolee enemmän ihmisiä ylipainoon kuin nälkään.Niin. Ennen vanhaanhan sitä oltiin hoikkia ihan vaan siksi, että ihmisillä oli niin hyvä itsekuri. Se ei suinkaan johtunut siitä, että ihmiset tekivät fyysistä työtä koko ikänsä ja että ruoasta oli pulaa.
Maalaiset oli pyöreitä. Aatelisto ja parempiosaiset olivat puolestaan hoikkia ja kalpeita, koska halusivat erottua edukseen maalaisten joukosta. Tosiköyhät ja nälkävuosi ajat sitten erikseen. Kuin myös teollistuminen ja rikkaiden lihominen.