Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko voi pestä ikkunat? Vai vieläkö pölisee?

Vierailija
14.06.2023 |

Onko vielä joku siitepöly tulossa, vai ootteko pessy jo ikkunat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, missä päin maata asut. Oulussa ainakin tuntuu männyn siitepölyä olevan joka paikassa just nyt.

Vierailija
2/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella ja viime vkl pesin ikkunat. Asun 1 krs ja yksiössä, joten on helppo toteuttaa myöhemmin sama homma :). Isossa talossa kannattaa kyllä tarkkaan miettiä milloin homman hoitaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassille putoilee vielä jotain vihreää. Kevätkin oli myöhässä. Odottelen vielä pari viikkoa.

Vierailija
4/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesty jo kahteen kertaan, huhtikuussa koska en nähnyt läpi.  Voi pestä.

Vierailija
5/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa taitaa olla männyn kausi jo ohi. Se on kaikista pahin pölyttäjä ja niitä riittää tässä ympärillä. Pahimpaan aikaan tuulenpuuska saa aikaan suuren keltaisen pölähdyksen.

Vierailija
6/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat voi pestä kun siltä tuntuu. Koko kesän on aina joku pöly ilmassa. Kun puut lopettavat heinät aloittavat ja jos on kuivaa ja sateetonta on muuta pölyä.

Vierailija
7/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölisee pölisee, on pölissyt jo kohta kuukauden. Ikkunalautoja olen harjalla vedellyt aina välillä, mutta aina peittyy sitten siitepölykerrokseen uudestaan.

Vierailija
8/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Etelä-Suomessa odotetaan vielä männyn pöllytystä. Minä pesin ikkunat kaupungissa jo toukokuun lopulla. Tarvittaessahan ne saa pestyä vaikka kerran kuussa, mutta minulle riittää parin vuoden väleinkin pesu, koska olen vapaa poikamies.

Vierailija
9/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuun lopussa pesin. Vielä on kirkkaat. En kyllä näe niissä höytyvääkään kiinni.

Vierailija
10/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että aloitan pesemään ikkunoita huomenna täällä Lahden seudulla. Ikkunoita riittää pestäväksi moneksi päivää, joten kai se on jo aloitettava.

Vierailija
11/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisista ikkunoista pääsee vähemmän kuumuutta huoneisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi