Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hoikka vartalo hyödyttää sinua niin miesten kuin työelämänkin suhteen. Etkö voi syödä vähemmän?

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koska olen lihaksikas ja muodokas. Näin on hyvä ja ei tarvi kuin yhden miehen tykätä. Jos söisin vähemmän lihakset katoaisivat tai minusta tulisi kuivahtaneen näköinen. Juuri nyt tykkään ulkomuodostani.:)

Vierailija

No kyllähän minä voisin syödä vähemmän, mutta en halua, koska tykkään syömisestä. Miehistä en ole kiinnostunut ja olen ihan tarpeeksi hoikka työhöni. Eikä minulla ole mitään terveysongelmiakaan, koska olen vain lievästi ylipainoinen ja harrastan liikuntaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedät varsin hyvin miksi kaikki eivät voi olla hoikkia.Fat shamingisi kuvottaa minua.

Koska nykyihmisen itsekuri on yleensä melko pyöreä nolla.
Kuvottavaa, että maailmassa kuolee enemmän ihmisiä ylipainoon kuin nälkään.

Vierailija

Naisen seksuaalinen arvo on niin paljon korkeampi kuin miehen, ettei naisen tarvitse näyttää hyvältä saadakseen miehiä kiinnostumaan. Miehellä sen sijaan pitää olla lihaksikas, hyväkuntoinen ja vähärasvainen kroppa jotta on naisten silmissä kiinnostava ulkonäöllisesti.

Vierailija

Kylläpä olen! Äskenkin teki mieli jotain herkkuja mutta pesinkin hampaat sen sijaan ;) noin 30 km reipasta lenkkeilyä viikossa perusliikkumisen lisäksi! Kyllä pysyy hoikkana melko vähällä vaivalla ja ai kun on kiva viettää kevättä ja kesää tässä kunnossa!

Suosittelen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedät varsin hyvin miksi kaikki eivät voi olla hoikkia.Fat shamingisi kuvottaa minua.

Kerro toki. Onko syy liian kova nälkä?

Vierailija

Koska rakastan lihavuutta ja sitä, miltä läski tuntuu ja näyttää. Miehenikin tykkää, on fat admirer. Ja rakastan syömistäkin.
N30/157 kg

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyse ei tosiaankaan ole itsekurin puutteesta. Tunnen useita lihavia ihmisiä jotka elävät huomattavasti keskivertoihmistä kurinalaisempaa elämää. Jotkut eivät vain laihdu vaikka kuinka yrittäisivät. Livavuus on toisinaan myös oire jostakin toisesta ongelmasta, joka pitäisi korjata ennen kuin laihdutus onnistuu -esimerkiski stressistä tai masennuksesta (joka on todella yleistä nykypäivänä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyse ei tosiaankaan ole itsekurin puutteesta. Tunnen useita lihavia ihmisiä jotka elävät huomattavasti keskivertoihmistä kurinalaisempaa elämää. Jotkut eivät vain laihdu vaikka kuinka yrittäisivät. Livavuus on toisinaan myös oire jostakin toisesta ongelmasta, joka pitäisi korjata ennen kuin laihdutus onnistuu -esimerkiski stressistä tai masennuksesta (joka on todella yleistä nykypäivänä).

Kaikki voivat laihtua. tämä on fakta.

Vierailija

Olen normaalipainoinen. En halua tehdä elämästäni liian kurinalaista, vaan syön ja liikun sen verran, että itselläni on hyvä olo. Nautin elämästäni ja kumppanini pitää minua viehättävänä.

Miksi sitten pitäisi olla hoikka?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat