Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

siis saisit neljästä tunnista palkan? Tuntipalkka on noin 12 e.

Kommentit (12)

Vierailija

Jotenkin vanhanaikaista. Voisi kuvitella että sellaisiin töihin joissa pitää olla fyysisesti paikalla löytyisi lähempääkin tekijöitä, ja vastaavasti taas "asiantuntijahommiin" voisi tehdä pääasiassa etänä...

Eli enpä viitsis matkustella joka päivä ees taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Matkustan töihin yhteensä kaksi tuntia, ja työpäivä kestää jotakuinkin saman verran. Työstä maksetaan vähemmän, kuin aloituksessa.

Vierailija

Mulla tänään ap:n kaltainen työpäivä, matka töihin kestää noin puolitoista tuntia, töitä teen 4,5 tuntia ja toiset puolitoista tuntia kotiin päin. Kyseessä työkeikka, välillä saan onneksi lyhyemmän matkan päästä työpäiviä. Harmittaa kyllä nuo työmatkoihin kuluva aika kun palkka ei ole kovinkaan kummoinen noin 13 euroa tunnissa. Mutta kun ei ole tiedossa muutakaan työtä...

Vierailija

En matkustaisi. Jos olisin työtön ja työkkari pakottaisi hakemaan, naisena minulla on keinot välttyä saamasta työpaikkaa. Kertoisin haaveesta lisääntyä vielä yhdellä lapsella tässä lähiaikoina...

Oikeasti perhe on kasassa ja sterilisaatiokin tehtynä.

Vierailija

Olen tehnytkin.
Onneksi tuollaisia päiviä oli vain joskus. Työmatka julkisilla kesti vaihtoineen vuorokaudenajasta riippuen1-1,5h. Joskus kävi niinkin ikävästi, että eka bussi oli muutaman minuutinmyöhässä ja sitten matka kestikin 2h. Onhan se tylsää. Varsinkin, jos joutuisi maksamaan matkan julkisilla vain tuota vuoroa varten.

Riippuisi ihan siitä, että olisiko jatkossa mahdollista saada lisää tunteja. Ja nimenomaan samalle päivälle, eikä 4h*5pvä. Toisaalta jos ei olisi parempaakaan tekemistä ja julkisella pääsisi kivuttomasti, niin voisin menmäkkin, jos matkat ei syö palkasta leijonanosaa. Tosta 12€/h kun menee verotkin.

Vierailija

Mun edellisessä duunissa koitettiin minulle tuota. Eli olisi siirretty toiseen toimipisteeseen ja työmatka olis kestänyt melkein 2h /suunta julkisilla ja työpäivän pituus olisi ollut yli 6h vaihtelevasti, autoa ei ole enkä tuon takia edes olisi hankkinut autoa kun palkka oli sen verta pieni.
Mies teki silloin reissuhommia ja lapset tarhassa, joten siksikin kieltäydyin.
Sain sen takia varoituksen vaikka lähi esimies vastusti sen antamista. Piti siis puoliani isommalle pomolle.

Myöhemmin isompi pomo kyllä sai sitten savustettua minut pihalle. uutta duunia olin kyllä jo etsinyt tuon varoituksen jälkeen, ei vaan ollut vielä tärpännyt :-\

Nyt uusissa hommissa paremmalla palkalla ja muilla eduilla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Matkustan töihin yhteensä kaksi tuntia, ja työpäivä kestää jotakuinkin saman verran. Työstä maksetaan vähemmän, kuin aloituksessa.

Eikö löydy lähempää tekijää?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat