Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton elää tyhjää elämää ilman tarkoitusta

Vierailija
23.05.2016 |

Yleensä se on kyllä aika epämielekästä ja sisällötöntä jos ei ole elämässä mitään mistä on vastuussa ja johon tarvitaan juuri sinua. Pelkkä lenkillä tai konsertissa käynti ei oikein riitä mielekkääseen elämään. Jos vaan on ja pysyy hengissä ilman järkevää sisältöä elämässä niin kyllä se on pidemmän päälle paljon isompaa kärsimystä kuin kakarasta huolehtiminen. Jopa siinä tapauksessa vaikka se kakara olisi joku vammainen josta on tosi paljon vaivaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka älyvapaa jaksaa tehdä näitä aloituksia päivästä toiseen.

Vierailija
22/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vanhemman rooli on taas merkityksettömin ja haitallisin taakka, jonka ihminen voi ottaa kantaakseen. Lasten hankkiminen sopii lähinnä ihmisille, joille elämän kohtaaminen yksin ja itsenäisesti ei onnistu. Näin meitä on erilaisia.

Lapsettomat kuolevat sukupuuttoon. Tulevaisuus on niiden, jotka hankkivat lapsia ja jatkavat sukua.

Tuleeko niistä kuolemattomia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vanhemman rooli on taas merkityksettömin ja haitallisin taakka, jonka ihminen voi ottaa kantaakseen. Lasten hankkiminen sopii lähinnä ihmisille, joille elämän kohtaaminen yksin ja itsenäisesti ei onnistu. Näin meitä on erilaisia.

Lapsettomat kuolevat sukupuuttoon. Tulevaisuus on niiden, jotka hankkivat lapsia ja jatkavat sukua.

Ovatko lapsettomat jokin eri eliölaji? Eivätkö he ole ihmisiä ollenkaan?

Lapsettomuus aatteena ei ole elinvoimainen, koska me kaikki olemme lapsiperheistä lähtöisin. Pelkästään tämä jo kertoo, että tulevaisuus on perheellisten.

Vierailija
24/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty saamaan lapsia joten kai minun sitten pitää tappaa itseni tätä tyhjää tarkoituksetonta elämää elämästä.... :p 

Vierailija
25/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tyhjää elämää ilman tarkoitusta voi elää sen lapsenkin kanssa. Aloitus oli tyhjää lätinää ilman tarkoitusta....

Vierailija
26/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muistutan sellaisesta ikävästä asiasta kuin maapallon riittämättömyydestä väestönkasvuennusteelke niin kärsiikö hyvä keskusteluilmapiiri? Meillä pitäisi olla about kahdeksan maapalloa, että me selviydyttäisiin. Meidän lapset pärjää, heidän lapset ehkä mutta sitten tekee jo tiukkaa. Onneksi itse ehtii alta pois.

Vierailija
27/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne sanomaan, kiusaaja. Keitän sinulle kahvia ja kysyn että mikä sinusta on tehnyt noin äärettömän pahan ihmisen. Ja sitten ennen kaikkea miksi sinä purat tuota loputonta myrkkysisältöäsi viattomiin ihmisiin, kuten nyt vaikka meihin lapsettomuuden valinneisiin tai tahattomasti lapsettomiinkin siinä samalla iskulla.

Taidat olla monen muunkin kiusaamisketjun takana, jopa aika todennäköistä, ja haluat aina ottaa jonkun ihmisryhmän hampaisiisi ja yrittää saada sanoillasi mahdollisimman paljon mielipahaa aikaiseksi. Varmasti usein onnistutkin. Tuntuuko silloin hyvältä? En oikein voi käsittää sellaista, mutta niin vaan me ihmiset ollaan eri aineista koottuja. Hyvää jatkoa sitten vaan, saatat menettää käytöksestäsi johtuen aika paljon, ehkä olet sen jo tehnytkin.

Vierailija
28/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus aatteena ei ole elinvoimainen, koska me kaikki olemme lapsiperheistä lähtöisin. Pelkästään tämä jo kertoo, että tulevaisuus on perheellisten.

Aiot elää ikuisesti?

Vierailija
29/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleensä se on kyllä aika epämielekästä ja sisällötöntä jos ei ole elämässä mitään mistä on vastuussa ja johon tarvitaan juuri sinua. Pelkkä lenkillä tai konsertissa käynti ei oikein riitä mielekkääseen elämään. Jos vaan on ja pysyy hengissä ilman järkevää sisältöä elämässä niin kyllä se on pidemmän päälle paljon isompaa kärsimystä kuin kakarasta huolehtiminen. Jopa siinä tapauksessa vaikka se kakara olisi joku vammainen josta on tosi paljon vaivaa."

Ap rakas. Minä hukkasin haikaran numeron, joka toimittaa meille itsenäisille poikamiehille pieniä lapsia hoidettavaksi, voisitko toimittaa minulle sen numeron?  Samalla tietysti toivoisin, että auttaisit minua löytämäänsen oikean ja minua miellyttävän kumppanin, niin ei tarvitsisi ryhtyä yksinhuoltajaksi. - Jälkimmäinen käy ensi alkuun oikein hyvin pelkästään, mutta jos on oikein kiire saada meidät kaikkki vain huoltajan statuksen -omaavaksi -lapsen hyvin vointi saattaa kyllä kärsiä lievästä työnarkomaniastani, mutta ellei se haittaa,  - niin silloin täytynee pirauttaa yksin tuolle haikaralle.  

Vierailija
30/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheellisistä ja kokonaisista suvuista jää jäljelle pidemmällä (mutta kuitenkin kosmisessa mittakaavassa täysin mitättömällä) aikavälillä tasan yhtä paljon kuin kenestä tahansa lapsettomasta.

Vierailija
31/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavaa, jos ihmisen elämä on lähtökohtaisesti niin sisällötöntä ja kurjaa, että pitää tehdä toinen ihminen itselle viihdykkeeksi. 

Vierailija
32/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Minä tajusin juuri olleeni vanhempieni viihdyke koska synnyin ennen väritelevisioiden aikakautta. Veljeni nimi on Kauko ja minä olen nimeltäni Tellervo, Telsuksi sanottiin.