Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yleensä se on kyllä aika epämielekästä ja sisällötöntä jos ei ole elämässä mitään mistä on vastuussa ja johon tarvitaan juuri sinua. Pelkkä lenkillä tai konsertissa käynti ei oikein riitä mielekkääseen elämään. Jos vaan on ja pysyy hengissä ilman järkevää sisältöä elämässä niin kyllä se on pidemmän päälle paljon isompaa kärsimystä kuin kakarasta huolehtiminen. Jopa siinä tapauksessa vaikka se kakara olisi joku vammainen josta on tosi paljon vaivaa.

Sivut

Kommentit (32)

600 alaista

Hyvä tietää. Sanonpa itseni irti tästä toimarin hommasta ja tekaisen lapsen. Sisältöähän siinä sitten hiekkalaatikolla haetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minusta vanhemman rooli on taas merkityksettömin ja haitallisin taakka, jonka ihminen voi ottaa kantaakseen. Lasten hankkiminen sopii lähinnä ihmisille, joille elämän kohtaaminen yksin ja itsenäisesti ei onnistu. Näin meitä on erilaisia.

Vierailija

600 alaista kirjoitti:
Hyvä tietää. Sanonpa itseni irti tästä toimarin hommasta ja tekaisen lapsen. Sisältöähän siinä sitten hiekkalaatikolla haetaan.

Mitä elämääsi jäisi, jos saisit potkut töistäsi?

Vierailija

600 alaista kirjoitti:

Sano vain! 

Kukaan ei varmasti kaipaa toisin kuin äitiään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan niillä usein koiria ja kissoja, joista ovat vastuussa :)

Koirat ja kissat kuolevat pian pois, eivätkä ne tarjoa vanhemmuuden iloa tai vanhuuden turvaa.

Vierailija

Mulla on ammatti, jonka olen valinnut, koska olen kiinnostunut siitä. Ja se ei olekaan mikään sote-ala. Mahtaa ottaa päähän kun kaikki ei ole täällä vaan lisääntymässä tai hoivaamassa. Mutta luulenpa, että minullekin on käyttöä, ja saan täällä aikani jotenkin kulumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta vanhemman rooli on taas merkityksettömin ja haitallisin taakka, jonka ihminen voi ottaa kantaakseen. Lasten hankkiminen sopii lähinnä ihmisille, joille elämän kohtaaminen yksin ja itsenäisesti ei onnistu. Näin meitä on erilaisia.

Lapsettomat kuolevat sukupuuttoon. Tulevaisuus on niiden, jotka hankkivat lapsia ja jatkavat sukua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ammatti, jonka olen valinnut, koska olen kiinnostunut siitä. Ja se ei olekaan mikään sote-ala. Mahtaa ottaa päähän kun kaikki ei ole täällä vaan lisääntymässä tai hoivaamassa. Mutta luulenpa, että minullekin on käyttöä, ja saan täällä aikani jotenkin kulumaan.

Naisen elämästä jää puuttumaan jotain hyvin tärkeää, jos hän ei tule äidiksi. Ainoastaan äitiyden kautta nainen voi todella kokea olevansa tärkeä ja merkityksellinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niillä usein koiria ja kissoja, joista ovat vastuussa :)

Koirat ja kissat kuolevat pian pois, eivätkä ne tarjoa vanhemmuuden iloa tai vanhuuden turvaa.

Lapsesta voi tulla luuseri tai se voi muuttaa rikkaisiin naimisiin Amerikkaan. Tai olla muuten vaan niin kiireinen, että löytöeläintalon kissastakin on enemmän seuraa. Ei lapset ole mikään vanhuuden vakuutus. Ja voihan mummolla olla vaikka kämppis tai alivuokralainen jeesaamassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat kuolevat sukupuuttoon. Tulevaisuus on niiden, jotka hankkivat lapsia ja jatkavat sukua.

Ilmankos tulevaisuus näyttää niin synkältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naisen elämästä jää puuttumaan jotain hyvin tärkeää, jos hän ei tule äidiksi. Ainoastaan äitiyden kautta nainen voi todella kokea olevansa tärkeä ja merkityksellinen.

Ja sen jälkeen: "miksi kaikki näkevät minut vain äitinä...."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ovatko lapsettomat jokin eri eliölaji? Eivätkö he ole ihmisiä ollenkaan?

Vierailija

Haluaisin kuulla jotain perusteluja tähän. Itse mielummin käyn konserteissa ja lenkillä kuin vaihdan vaippoja, pesen pyykkiä, siivoan, laitan joka päivä soppaa ja mietin mitä uusia kaavoja kutojakerhossa olisikaan seuraavan talven tumpuiksi.

Vierailija

Ja kosmisessa mittakaavassa ne ollaan kaikki pienempiä ja merkityksettömämpiä kuin banaanikärpäsen paska niin eiköhän lyödä kurahanskat tiskiin ja lopetetaan koko hengittäminen. Ap saa alottaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat