Vierailija

Olen tänään saanut kieltävän vastauksen yhdestä hakemuksesta ja yhdestä haastattelusta SEKÄ kieltäytynyt yhdestä työpaikasta jota minulle tarjottiin.
Eli taas alusta sitten, tosin mietin että josko vasta heinäkuun lopulla alkaisi etsiä... uskaltaakohan niin tehdä?
Työttömyyttä takana noin kuukausi.

Kommentit (5)

Vierailija

Kysyjä kirjoitti:
Syy kieltäytymiseen?

Entisen työpaikkani esimies, häneltä kysyttiin suosituksia paikkaan jota en saanut ja näin huomasi että olen työtön. Lähtöni syy aikanaan oli todella hirveä ylin johto!
Jos olisin mennyt takaisin niin olisin kiukkuinen koko ajan kotona, kun ei alaisiinkaan purkaa vitutusta työstä ja johdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Samassa veneessä olen ja ainakin itse olen tosi väsynyt työnhakuun, joka on alkanut keväällä.

Hakemuksia olen laittanut sellaiset parikymmentä ja oikeastaan ihan hyvin päässyt haastatteluihin. Soveltuvuustestejäkin olen tehnyt. Se hyvä työpaikka on vaan jäänyt saamatta.

Ainut mikä on tärpännyt, on ollut aika oudoilla työehdoilla tarjottu paikka. Työsopimukseen oli mm. kirjattu sopimussakko, joka vastasi kuuden kuukauden palkkaa, kilpailukielto oli laitettu ulottumaan kuusi kuukautta työsuhteen päättymisen päähän, työntekijän omaa irtisanomisaikaa pidennetty kahteen kuukauteen. Kaikenlaiset vaitiolosäännöt oli myös toki kirjattuna sopimukseen. Sokerina pohjalla - palkka koostuu peruspalkasta ja bonuksista. En sitten tullut ottaneeksi kyseistä työpaikkaa.

Ja sattumalta myös itse sain tänään tietää, etten saanut hakemaani työpaikkaa, jossa oli ollut kaksi haastattelua ja soveltuvuustestit. Olivat ottaneet jonkun talon sisältä. Harmitti todella.

Tsemppiä! Toivottavasti löydät työpaikan pian! Itse ajattelin vielä hakea kaikkea vastaan tulevaa, vaikka heinäkuussa varmaan hiljenee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat