Vierailija

Niin?

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Grafiikkafan153

Harrastan karkki ja poppari grafiikkaa ja kolmen sortin keramiikkaa. Grafiikka kokemusta 21 vuotta. Itse aloitin koulun grafiikkakerhossa jossa olin ainoa jäsen. Ketään muuta siihen ei tullut vaikka kuinka mainostettiin. menin kotiin ja itkin suhihkussa. :( Olin syvällisesti järkyttynyt. Siinä sitten olin yxin grafiikkakerhossa 3 vuotta kunnes siirryin kerhografiikasta grafiikkakouluun jossa on 2 tuntia liikuntaa. sekin aika kuluu yleensä rakkaus grafiikan parissa (tiedätte mitä tarkoitan) ja loput tunnnit oli grafiikkaa. kaiken laisia graaffisia töitä teimme opettajani jasper ojasen ja apuopettajansa Hannah Mountyn (ulkomaalainen) kanssa. Itse rakastuin koulussa yhteen elliin ja aloin seurustella ja vähän vanhempana harrastaa rakkaus grafiikkaa. tiedätte kyllä mitä sillä tarkoitan. Mutta siinä minun grafiikka kokemukseni. ei kövin vaativainen. minä kiitän ja kumarran

Tervehdysanonyymi39491

Rakkaus grafiikkaa, xddd "tiedätte mitä tarkoitan" panea varmaan. xddd 

OPI PERUSTELEMAAN VAUVA.FI KIRJOITUKSESI tai ESTÄN SUT TÄÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NYT SUOMALAISET IHAN OIKEESTI ETTE OO TURSKA VIE TOSISSANNE!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat