Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantio murskaantui synnytyksessä hesarin juttu?

Vierailija
23.05.2016 |

Onnistuisiko kukaan minua paremmin hakemaan ja linkkaamaan tämän hesarin jutun... Turhauttavaa kun haluaisi lukea mutta ei löydy :/
http://www.vauva.fi/keskustelu/1123610/ketju/hyi_helvetti_mika_kirjoitu…
http://kaksplus.fi/threads/pieni-moka-kaettaerillae.1658731/
Tuossa kaksplussan keskustelun sivulla kaksi oli copy pastattu osa ko. jutusta mutta ei kokonaan.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tätäkin kauhistellaan.

Koska emptia kyvyssäsi on häikkää..? o.O Just saying..

Vierailija
62/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 10 v sitten sektion Naistenklinikalla synnytyspelon takia. Se on hyväksyttävä syy ja olen ollut asiasta kiitollinen. Lähipiirissä oli useita tapauksia, joissa alatiesynnytys meni pieleen ja yksi sukulaisvauva jopa kuoli siinä. Kovasti lääkärit yrittivät painostaa, mutta itkin lähes hysteerisesti niin lopulta suostuivat leikkaamaan. Minä otin mielellään riskin leikkauksen komplikaatioista itselleni, koska se on vauvalle hivenen turvallisempi tapa. Useimmat äidit varmaan ajattelevat näin, että vauvan terveys etusijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tätäkin kauhistellaan.

Koska emptia kyvyssäsi on häikkää..? o.O Just saying..

:DD

Vierailija
64/66 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 10 v sitten sektion Naistenklinikalla synnytyspelon takia. Se on hyväksyttävä syy ja olen ollut asiasta kiitollinen. Lähipiirissä oli useita tapauksia, joissa alatiesynnytys meni pieleen ja yksi sukulaisvauva jopa kuoli siinä. Kovasti lääkärit yrittivät painostaa, mutta itkin lähes hysteerisesti niin lopulta suostuivat leikkaamaan. Minä otin mielellään riskin leikkauksen komplikaatioista itselleni, koska se on vauvalle hivenen turvallisempi tapa. Useimmat äidit varmaan ajattelevat näin, että vauvan terveys etusijalle.

Hyvä, että pidit pääsi.

Vierailija
65/66 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta repesi häpyliitos synnytyksessä 2011. Lapsi oli normaalin kokoinen, mutta en saanut ponnistettua ulos. Lähes tunnin kesti tuo ponnistusvaihe kunnes pyysivät lääkärin paikalle. Lääkäri painoi niin kovaa mahan päältä että tuossa vaiheessa varmasti repesi. No lapsi saatiin kuitenkin ulos. Se mikä ihmetyttää, että sairaalassa kukaan (paitsi yksi hoitaja sanoi jotain ympäripyöreää) ei kertonut mikä vamma minulle tuli. Olin aivan ihmeissäni kun yhtäkkiä jalat ei enää liikkuneet mihinkään, en päässyt ylös enkä saanut itseäni käännettyä, kipu oli hirveä. En voinut pitää vauvaa vieressä kuin imetyksen ajan. Tästä syystä sairaalassa olokin piteni. Mutta siis, että kukaan ei muka tiennyt mikä minulla oli? Lääkäri kävi vierellä, ei puhunut mitään. Muistelisin jopa että kaksi hoitajaa hymähti selkäni takana kun koitin sen härvelin avulla päästä liikkeelle, että vissiin luulivat että teeskentelin. Olen monta kertaa aikonut tehdä valituksen, mutta en ole sitten saanut aikaan.

Ole kiltti ja tee asiasta imoitus potilasasiamiehelle. Sen voi tehdä jälkikäteenkin! Älä anna saman tapahtua toisille naisille. Ilmoitus potilsasiamiehelle on helppo. Olen itse tehnyt sen kerran kun Tyksin toiminnan vuoksi. Katsoin netistä tyksin potilasasiamiehen yhteystiedot, jätin sähköpostilla yhteydenottopyynnön. Seuraavana päivänä tyksin potilasasiamies soitti. Laittoi täytettävät lomakkeet (joihin tulee tapahtuman kuvaus) sähköpostiini josta ne tulostin ja lähetin eteenpäin hänen neuvomalle taholle. Noin viikon kuluttua tyksistä soittaa johtava lääkäri jonka kanssa keskustellaan asiasta, hän kertoi että kyseinen aihe on otettu puheeksi palaverissa ja toimintatapaa on muutettu, uudet säännöt kirjattu hoitohenkilökunnan ohjeisuksiin. Olen kaiken kaikkiaan tyytyväinen siihen miten asia sujui ja pääasia ettei kukaan muu joudu käymään samaa läpi mitä itse jouduin. Nämä asiat kannattaa viedä eteenpäin. Muuten ei mikään muutu.

Vierailija
66/66 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi