Vierailija

Minua ärsyttää ainakin. Meillä on kuitenkin töissä yksi 20min tauko ja yksi 10 min tauko ja siinä se. Mutta nämä tupakoitsijat käyvät tupakalla jopa 5 kertaa työvuoron aikana! Kyllähän minäkin silloin tällöin töiden lomassa levähdän ja juon kupin kahvia, mutta olen sentään kuulolla jos minua tarvitaan. Siellä tupakkaparvekkeella ei olla!!

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole työajan seurantaa. Kun työnsä tekee, niin mitä väliä.

Ei meilläkään, mutta sosiaali- ja terveysalalla työ ei tule koskaan valmiiksi. Voihan tietysti tehdä vain sen "minimin", mutta työajalla voisi tehdä paljon enemmänkin asiakkaiden eteen!!

Vierailija

Kyllä ja ei. - Jos tekee työnsä muuten hyvin niin ei siinä mitään. Mutta jos tupakoinnin varjolla työkaverini -syystä tai toisesta jättäisi työnsä tekemättä niin totta kai ärsyttäisi. - Joskus kauan sitten olin kyllä työpaikassa, jossa perjantaisin ajattelin, että voisin lähteä parituntia aikaisemmin pois ja pitää tällä tavoin itslleni kertyneet käyttämättömät "tupakanmittaiset tauot" 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään, mutta sosiaali- ja terveysalalla työ ei tule koskaan valmiiksi. Voihan tietysti tehdä vain sen "minimin", mutta työajalla voisi tehdä paljon enemmänkin asiakkaiden eteen!!

Meillä kyllä seuraava näkee, mitä tekemättä on jäänyt. Mutta toisaalta toiset roikuu facessa yms, jotkut lähettelee yksityisiä sposteja yms. Jotkut syö eväät työpöydän ääressä, toiset käy syömässä ulkona. Työn jälki näkyy muillekin, joten kyllä kaikki tekee osansa, tai se näkyy pian. Toiset on myös nopeampia, toiset hitaampia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä seuraava näkee, mitä tekemättä on jäänyt. Mutta toisaalta toiset roikuu facessa yms, jotkut lähettelee yksityisiä sposteja yms. Jotkut syö eväät työpöydän ääressä, toiset käy syömässä ulkona. Työn jälki näkyy muillekin, joten kyllä kaikki tekee osansa, tai se näkyy pian. Toiset on myös nopeampia, toiset hitaampia.

Ei ole kysymys siitä, että joku asia jäisi varsinaisesti tekemättä. Mutta vaikkapa vanhuspuolella voisi tupakkatauon sijaan suoda juttuhetken vanhukselle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat