Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tätä nykynuorten muotia - näin just nuoren tytön pakarat metrossa

N39
23.05.2016 |

Pidän itseäni suht avoimena ja hieman trendikkäänä kaupunkilaisnaisena mutta noita liian lyhyitä shortseja en vaan tajua. Just näin metrossa nuoren tytön jolla oli shortsit jotka oli niin lyhyet, että niistä vilkkui tytön pakarat. Vitivalkoiset, ei treenatut jalat kaupan päälle. Onko joidenkin aikuisten mielestä tuollainen muoti OK (myös alaikäisillä)? Itse voisin kuvitella pitäväni moisia ainoastaan mökillä, ja silloinkin vain kun ei ole vieraita kylässä. Apua, olen ihan shokissa.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä häiritte ku vanhat sedät kyylää niitä autoista yms?

Nuorilla naisilla pakarat ovat esillä aivan tarkoituksella, jo kaupan sovituskopissa on varmistettu peileistä noin tunnin verran että varmasti aivan kaikki se on näytillä, mikä on tarkoituskin olla näytillä.

Vierailija
62/68 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin n. 14-vuotiailla tytöillä todella lyhyet minihameet ja pirkävartiset saappaat, ilmaföönatut hiukset kiharalla ja nahkatakin päällä. Hieno tyyli, mutta oli todella häiritsevää nähdä noin nuorilla tuollaiset vaatteet. Näytti vähän tietyn alan naisilta, paitsi että olivat nuoria tyttöjä.

14v ikäinen naissukupuolinen ei ole tyttölapsi vaan on ollut täysi nainen jo noin neljän vuoden ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kesä sitten näin teinin, jolla oli pitsinen bralette yläosana kesällä. Tuijotin kyllä hetken, lähinnä siksi, että mietin onko tyttö ihan kunnossa kun tuollaisella lähti ulos kaupungille. 

Myöhemmin saman kesän aikana näin muitakin, joilla tää sama "muoti". Kerrankin saa olla kiitollinen omasta nörttitytöstä, joka liikkuu lähinnä unisex-paidoissa...en päästäisi häntä ulos bralettessa.

Vierailija
64/68 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälahje muoti sopii hyvin nuorille, eikä ole liian paljastava. Aikuinen voi sitten pukea päälleen mitä lystää.

Vierailija
65/68 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta just kun joku iku-turso villiintyy laittamaan ne päälle.

Vierailija
66/68 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah! Tiedän niin tunteen. Mä olen kaksi kertaa nähnyt Tampereen keskustassa vastaavan näyn. Lihava tyttö lyhyessä shorsipuvussa josta perskannikat kirjaimellisesti roikkuvat ulkona. Ei sitä usko ennenkuin näkee... :D Kivahan se on että tytöillä on itsetuntoa ja vapautta pukeutua, mutta ihmettelen siti miksi kukaan puhee tuollaista päälleen julkiselle paikalle...?

Minun mielestäni se, että lihava tyttö pukeutuu ylipaljastaviin vaatteisiin ei kerro hyvästä itsetunnosta. Ennemminkin sairaalloisesta huomion hakemisesta ja oman kehonkuvan vääristymästä (ei tajua kuinka nololta näyttää).

Vierailija
67/68 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 61v setä tykkää katsella tyttöjen pyllyjä 🤤. Ihanaa kun meille miehille on silmänruokaa tarjolla 🤗.

Vierailija
68/68 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä soidintanssia ettö urokset kiinnostuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän