Vierailija

Yksi ystäväni on ollut pitkään sinkku, mutta tapailee paljon miehiä ja koko ajan on mies tai pari "kierroksessa". Ystäväni haluaisi tosissaan vakavan parisuhteen.

Hän laittaa jatkuvasti kuvakaappauksia hänen ja miesten välisistä keskusteluista. Kaikista "vakavista" keskusteluista, hauskoista kohdista, imelyyksistä ja yleensäkin vähän kaikesta. Ei jokaista viestiä, mutta kuvakaappauksia tulee päivittäin ainakin pari kappaletta ja parhaina päivinä 10-15 (parhaita päiviä viikossa 1-3 kpl).
Ystäväni on ollut tosiaan jo pidemmän aikaa sinkku, eli ei ole kyse siitä että näitä kuvakaappauksia olisi tullut vain pari kk ajan, vaan puhumme reilusta puolestatoista vuodesta.
Puhumme myös kasvokkain nähdessämme näistä mieskuvioista. No, ovathan ne osa hänen elämäänsä. Puhumme toki muistakin aiheista, mutta miehet ovat isossa roolissa.

Hankala noihin on mitään vastata! Riitatilanteisiin voi vielä jonkinlaista analyysia ja mielipidettä heittää. Hauskoihin (harvemmin jaksavat minua huvittaa jos totta puhutaan) kuvakaappauksiin tyydyn useimmiten "nauramaan mukana" ja imelyydet ovat pahimpia. Etenkin kun kuvakaappaukset ovat varsin samanlaisia miehestä toiseen.

Ystäväni on kuitenkin minulle tärkeä ja hänelle on tärkeää saada kertoa näistä asioista.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ehh. Mä en jaksa ees niin avautua mun varatuille ystäville mieskuvioista, koska ne harvemmin kommentoi niihin mitenkään erikoisesti tai muutenkaan saa asiaan minkäänlaista kommenttia :D Toki jotain kerron, jos on menossa, mutta sinkkukavereiden kanssa kyllä puidaan sitten enemmän.

Vierailija

Siis ystäväsihän jakaa yksityisiä keskusteluita ja ei ole oikein se. Siis miksi ihmeessä hän noin tekee?. Yrittää näyttää että on suosittu  ja paljon miehiä?. Ilmeisesti itse aloittelee noita keskusteluita eri miesten kanssa vai?! Kuulostaa lapselliselta. Mitähän nuo miehet tuumais, kun kuulisivat, että yksityiset keskustelut menee jakoon. Mitähän, jos suhteista vakavampaa tulisi. Jakoon vain kaikki rakkaudentunnustukset ym. yksityiset asiat. Ei kovin vakavissaan tunnu olevan, kun noin lapsellisesti touhuaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat