Vierailija

Mä sain ekan puvun vasta ylioppilasjuhliin. Edes rippijuhliin en saanut, vaikka pyysin. Äiti oli sitä mieltä, että ei osteta kallista pukua, kun jää kuitenkin heti pieneksi.

Tuntuu, että nykyisin kaikilla on rippijuhlassa puku päällä, joillain pikkupojilla jopa aikaisemmin!

Kommentit (5)

Vierailija

9-luokalla on itsenäisyyspäivän tanssit kaupungintalolla niin sinne pitää hommata puku.

Pojalla on nyt kesällä rippijuhla mutta laittaa vain mustat "puvun" housut ja valkoisen kauluspuseron. Kirkossa on kuitenkin se kaapu päällä ja kotona rennot juhlat sukulaisten ja kummien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä poika sai 10-vuotiaana, kun menimme mieheni kanssa naimisiin. Seuraavan kerran sai rippijuhlissa. Pukuja saa nykyisin ihan kohtuuhinnalla. Tuota pientä pukua tuli käytettyä kaksi kertaa, mutta tuo rippipuku on ollut päällä muutamia kertoja. Takkia on myös käytetty erikseen joitain kertoja.

Vierailija

Minun poikaystäväni sai vasta nyt, kun osti sen itse. Ja täyttää siis 23 vuotta. En onneksi tiedä missä vaatteissa on rippijuhlansa, sukulaistensa hautajaiset yms aiemmin viettänyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat