Olen opettaja ja näitä toivon lapsilta lahjaksi
Lahjakortteja kylpylään/kasvo-jalkahoitoon/hierontaan, viskipullo. Mitään turhaa rihkamaa enkä kukkia arvosta.
Kommentit (17)
Okei. Missä olet nuo toiveesi ilmaissut? Lahjalista Wilmassa vai kuinka?
Ei voi olla todellista! Häpeisit vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tuon koffin mäyräkoiran?
En välitä oluesta. Ap
Jos täällä sanoo olevansa ope, on varmasti ope. T. Palstaope
Lapsilla harvoin on varallisuutta, saati laillista mahdollisuutta saada viskipulloa kätösiinsä. Lahjakortitkin on aika tyyriitä viikkorahoista maksettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla todellista! Häpeisit vähän.
Miksi pitäisi hävetä? En tahdo mitään turhaa krääsää enää. Ap
Saat lahjakortin mun kylpylään. Yks vesisoikko on jo valmiina viime viikonlopun sadevettä, kivihieronnan saat takapihan soramontusta ja lopuksi saunaan: heitetään ämpäri kiukaalle ja mylvitään yhdessä miten hyvältä tuntuu kunnon löylyt. Sitten olut naamaan ja nussitaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla harvoin on varallisuutta, saati laillista mahdollisuutta saada viskipulloa kätösiinsä. Lahjakortitkin on aika tyyriitä viikkorahoista maksettaviksi.
Vanhemmathan ne lahjat ostaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saat lahjakortin mun kylpylään. Yks vesisoikko on jo valmiina viime viikonlopun sadevettä, kivihieronnan saat takapihan soramontusta ja lopuksi saunaan: heitetään ämpäri kiukaalle ja mylvitään yhdessä miten hyvältä tuntuu kunnon löylyt. Sitten olut naamaan ja nussitaan.
Ei paha :) Ap
Ymmärrät varmaan, etteivät lapset tuo sinulle tänäkään keväänä viinaa? Ei me vanhemmatkaan siemailla koulun myyjäisissä yms. tilaisuuksissa.
Olisi se hienoa katsella, kun ekaluokkalainen kantaa viskipulloa kouluun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmathan ne lahjat ostaa. Ap
MIksi toivot niitä sitten lapsilta?
Unohtui omakotitalo tai kartano. Uusi ferrari. Sekit 8 nollalla. 100000 arvoinen sampanjapullo. Ym köyhien tavaraa
Mika kirjoitti:
Unohtui omakotitalo tai kartano. Uusi ferrari. Sekit 8 nollalla. 100000 arvoinen sampanjapullo. Ym köyhien tavaraa
Mä tyydyn vähään. Ap
En ole koskaan ymmärtänyt miksi jollekin pitäisi antaa puolivuosittain lahja siitä, että on tehnyt työnsä. Kiitoksen ymmärrän tai jopa kukat jos työ on oikeasti tehty todella hyvin. Mutta lahja siitä, että ei ole hirveästi ryssinyt on vaan minulle täysin käsittämätöntä.
Tämä ei tarkoita, etten arvoista opettajien työpanosta. Arvostan minä poliisienkin hommaa, mutta en ole kaksi kertaa vuodessa keräämässä naapurien kanssa kimppaa hedelmäkorin viemiseen poliisiasemalle.
Toivoa aina sopii.