Joku tyttö oli laittanut contour-meikin
Oli vain unohtanut häivyttää. En kehdannut mennä sanomaan ja moni muukin häntä tuijotti, kun poskissa, nenässä, leuassa ja hiusrajassa tummaa meikkiä raitoina.
Kommentit (24)
Mulla kerran kosmetologi sanoi käsittelyn jälkeen, että laittaa vähän tätä sävyttävää ettei näy niin tuo punoitus.
Joku vastaantuleva poika oli ajaa ojaan, kun kääntyi perääni. Otin sen vaan imarteluna.
Kotona peilissä tajusin, että ruskea värivoide valui pitkin naamaa... kuin olisi lietealtaassa käynyt uimassa...
Ehkä se aine jotenkin reagoi ihoon, tai näytti siellä kosmetologilla jotenkin normaalimmalta kuin päivänvalossa.
Onko tämä av:n eka countour-aiheinen päivitys?
Oon vähän ihmetellyt, että aiheesta ei keskustella enempää :) Ite tutustuin tähän vasta keväällä ja Kim Kardashianin täydellisen kuultava ja tasainen naama sai selityksen
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutaman vuoden ikäinen ennen/jälkeen-kuva Kim Kardashianista jolle tehdään kuvausmeikkiä contourtekniikalla.
Vasemmanpuolimmaisessa on vielä jäänyt tasoittamatta.
Oikeanpuolimmaisessa on häivytetty taidokkaasti, ammattimaskeeraajan toimesta
http://3.bp.blogspot.com/-l4X4jcatoA0/Uy_WCJ8i2SI/AAAAAAAAAZw/KRegnSMq8…
Hyvinkin tehty countourmeikki näyttää kieltämättä oudolta livenä, mutta paremmalta kuvissa. Valokuvauksia ja keinovaloissa suoritettuja muotinäytöksiä vartenhan tuo tekniikka lähinnä kehiteltiin, eikä arkimeikkiin.
Oikeasti sen on kyllä kehitelleet drag queenit, tehneet sitä iät ja ajat.
Mun kaveri joskys testadi kotona luomivärejä ja lähti sitten hajamielisyyksissään myöhemmin ulos samoilla meikeillä, toisella luomella tummaa luumua ja toisella ruskeaa 😁