Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku tyttö oli laittanut contour-meikin

Vierailija
23.05.2016 |

Oli vain unohtanut häivyttää. En kehdannut mennä sanomaan ja moni muukin häntä tuijotti, kun poskissa, nenässä, leuassa ja hiusrajassa tummaa meikkiä raitoina.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella miten itse olisin teininä voinut kulkea tuollaisena julkisilla paikoilla. Onneksi ei ollut silloin muotia!

Vierailija
2/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi unohtaa häivyttää? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ala-asteella katseltiin silmät pyöreinä kouluavustajaa, jolla oli poskipunaa terävinä läikkinä jopa otsassa ja leuassa. Hän olikin aikaansa edellä.

Vierailija
4/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häivyttikin, mutta ei tajunnut tarkastaa tulosta luonnonvalossa.

Vierailija
5/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä. Sillä tytöllä oli ainakin kilo ripsiväriäkin, joten on varmasti katsonut peiliinkin.

Vierailija
6/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä asia on niin tärkeä että pitää täällä ilmoittaa, koska..?

Kaikkeahan sitä näkee kun ympärilleen katsoo: jollakulla huulipunat pitkin naamaa, toisella hämähäkki-ripset, kolmannella väärän väristä meikkivoidetta...so what?

Ei vaikuta minun päivääni mitenkään, jos vastaan kävelee joku jolla on huulipunaa hampaissa tms. Kuinka tylsää pitää olla, että tänne viitsii kirjoitella jotain noin turhaa?

Vierailija
7/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä häivyttikin, mutta ei tajunnut tarkastaa tulosta luonnonvalossa.

Ne rajat oli niin selvät ja tummat, ettei kyllä ollut yhtään häivytetty.

Vierailija
8/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
9/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on kiireessä ja väsynyt, voi. 

Itse kerran kuljin kaupungilla vain toiseen silmään laitetussa eyelinerissä... Aamulla meikkasin ja ajattelin napsauttaa kahvinkeittimen pois päältä ja tehdä toisen silmän sen jälkeen, mut sepäs sit unohtui. :D

Vierailija
10/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sattuu kömmähdyksiä. Jos olet itse aikuinen ap, niin sinun pitäisi ymmärtää olla hienotunteinen eikä ainakaan ilkkua.

Vierailija
11/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta kerran mainitsin erään hyvin kauniin naisen sotamaalauksesta, jonka siis loi illalla ennen baariin lähtemistä. Olimme porukalla rannalla päivällä ja todennäköisesti oli ilman meikkiä tai sitten hyvin vähän. Tosiaan kaunis nuori nainen ja hyvä etten pelästynyt, kun neidit olivat saaneet pakkelin naamaan. Kysäisin sitten, että miksi pitää laittaa noin paljon meikkiä, kun lopputulos on pahempi kuin lähtö. Tiedän nyt, että näin ei saa missään nimessä sanoa naisille, vaan heille pitää valehdella ulkonäköasioissa, mutta oli tuolloin nuori pojanklopppi ja kuvittelin naisten arvostavan rehellisyyttä.

Vierailija
12/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on konttoori-meikki?

Vierailija
13/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset harrastaa edelleen kuivan näköistä contourmeikkiä jollaista Kardashianit harrastivat vielä viimeksi joskus 2013 :D

Viimeisin villitys maailmalla on strobing joka saa kasvot näyttämään terveiltä ja kuulailta, eikä kalkkisilta.

Vierailija
14/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te muka katsoisi hieman pitkään ja alkaisi hymyilyttään, jos tällainen epäonnistunut contourmeikkinassu kävelisi vastaan? :D

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--zr5Ryg_B--/c_fill,…

Vierailija
15/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutaman vuoden ikäinen ennen/jälkeen-kuva Kim Kardashianista jolle tehdään kuvausmeikkiä contourtekniikalla.

Vasemmanpuolimmaisessa on vielä jäänyt tasoittamatta.

Oikeanpuolimmaisessa on häivytetty taidokkaasti, ammattimaskeeraajan toimesta

http://3.bp.blogspot.com/-l4X4jcatoA0/Uy_WCJ8i2SI/AAAAAAAAAZw/KRegnSMq8…

Hyvinkin tehty countourmeikki näyttää kieltämättä oudolta livenä, mutta paremmalta kuvissa. Valokuvauksia ja keinovaloissa suoritettuja muotinäytöksiä vartenhan tuo tekniikka lähinnä kehiteltiin, eikä arkimeikkiin.

Vierailija
16/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strobing-meikki on helppo. Käykää ostamassa vaikka MACin Strobe Creamia (saa pienissäkin tuubeissa) ja levittäkää sitä pikkaisen kasvoilla niihin kohtiin joihin esim. auringon valo osuu ylhäältäpäin eli poskipäät, otsa, nenän varren keskikohta.

Tuo on sen tyylinen kuultomeikki jonka Jennifer Lopezin naama teki kuuluisaksi kymmenen vuotta sitten eli on tullut taas muotiin.

Vierailija
17/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle selvisi vihdoin, mikis nuoret naiset meikkaavat nykyisin niin, että korvista lähelle suupieliä on ruskea, viisto leveä raita. Se on siis contour -meikki. Mikä tarkoitus tässä on? Kun on siis luonnossa hyvin kummallisen näköinen.

Ilmeisesti kaventaa kasvoja, päättelen, mutta kun luonnonvalossa se on aivan ihmeellisen näköinen. Eikö ne huomaa itse vai onko joku muoti, että ei haitaa vaikka kaikki huomaisivat.

Vierailija
18/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te muka katsoisi hieman pitkään ja alkaisi hymyilyttään, jos tällainen epäonnistunut contourmeikkinassu kävelisi vastaan? :D

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--zr5Ryg_B--/c_fill,…

Sen tytön meikki ei ollut edes tuon näköinen, vaan tässä vaiheessa. http://ell.h-cdn.co/assets/15/20/980x490/landscape-1431395731-gif-1.gif Enemmän vain tummaa väriä.

Vierailija
19/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sattuu kömmähdyksiä. Jos olet itse aikuinen ap, niin sinun pitäisi ymmärtää olla hienotunteinen eikä ainakaan ilkkua.

En ilku ja olen tuota tyttöä maksimissaan viis vuotta vanhempi. Kyllä se silti pisti hieman hymyilyttämään, kun meikki jäänyt niin pahasti vaiheeseen. Kamala tunne varmaan kotiin päästyään huomata miksi ihmiset ovat tuijottaneet.

Vierailija
20/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg, muistankin kun aikoinaan mun sisko teininä lähti laivalle vaan toinen silmä meikattuna. Oli unohtanut meikata sen! Ilolla siellä oli hengaillut ennen kun huomasi asian. Meikkasi silloin vielä tosi tummasti silmät. Kukaan kanssamatkustajista ei ollut maininnut asiasta. Mummi ja Pappa luulivat että se on muotia (!) ja poikaystävä ei ollut kehdannu sanoa. Ollaan kyllä jälkeenpäin naurettu tätä monesti.