Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on alkanut tuntua että mies pelkää persettäni :(

Vierailija
23.05.2016 |

Olen surustellut nyt vakituisesti pari kuukautta ihanan miehen kanssa. Suhde on sujunut hyvin ja suunnittelen muuttoa hänen kotipaikkakunnalleen. Olen ollut hänen luonaan yötä ja silloin on ilmennyt tämä asia: mies ei huomioi persettäni. En ole huomannut hänen edes katsovan sitä! Keskustelin tästä työkaverini kanssa ja hän väitti että ongelma on omassa päässäni, mutta eikö parisuhteessa ongelmat ole yhteisiä, varsinkin kun mies ei käyttäydy miehille ominaisella tavalla. Tein viime viikolla pienen testin miehelle ja yritin heilauttaa peppuni miehen näkyville ennen kuin hän ehtii kääntää katsettaan. Mies ei reagoinut mitenkään, jatkoi vain sitä mitä oli tekemässä/sanomassa. Mitä mieltä olette, onko vika minussa, miehessä vai perseessäni?

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos perseesi on vain mitättömän näköinen?

En usko. Olen tehnyt ahkerasti pepputreeniä kotona. Perse on lihaksikas, mutta naisellisen pehmeä ja jopa taikinainen. Ap

Kas kun ei helmeilevä, poreilevä, viipyilevä ja tanniininen.

Tai antava.

Mitenkäs olisi savuarominen?

Vierailija
62/114 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun ottaa miehen Lahdesta.

Minä taas olen ymmrtänyt, että lahtelaiset miehet ovat kiinnostuneita nimenomaan perseistä, eivät tosin naisten! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍑👅

Vierailija
64/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen perse on lähestulkoon parisuhteen perusta! Siihenhän mies on ensimmäiseksi silmänsä iskenyt. Nainen siis tarvitsee luontaisesti huomiota myös pepulle parisuhteessa. Varsinkin jos on upea, sopusuhtainen ja harmoninen perse niin ei luulisi miehelle olevan niin vaikeaa!

Ap

Vierailija
65/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä kuin ap. Jokaisen naisen persoona rakentuu takapuolen ympärille. Jokaisen naisen sielu kulminoituu hyllyvään, lihaisaan, seksikkääseen perseeseen. Jokaisen naisen sielu on perseessä. Naiset ei tietenkään myönnä sitä koska kuulostaa rumalta :D

Vierailija
66/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topic Free and the Horrors of Ass -Tales from the Dark Side

Vierailija
67/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos perseesi on vain mitättömän näköinen?

En usko. Olen tehnyt ahkerasti pepputreeniä kotona. Perse on lihaksikas, mutta naisellisen pehmeä ja jopa taikinainen. Ap

Taivas minua varjelkoon sekaantumasta taikinaperseiseen naiseen.

Vierailija
68/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkisit ja pesisit perseesi joskus kunnolla se haisee, siinä syy.

-mies

Vierailija
69/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi su 'surusteluas', taidat olla oikea persehirviö....

Vierailija
70/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että haluaisin naisen, joka vaatii huomiota perseelleen. Väkisin.

Oikeasti, olisi aivan ihanaa tuntea itsensä halutuksi.

Vierailija
71/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persefobia :D

Vierailija
72/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt vain nostaa perse pöydälle!

...tai tehdä perseestä asiaa!

Perse on paras!

Vierailija
73/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(_._)

Vierailija
74/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen perse on lähestulkoon parisuhteen perusta! 

Ap

Lähestulkoon joo :D Naisen peba on kyllä kiva juttu.

Vierailija
75/114 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin erilainen avaus, persekammoinen mies :D 

Vierailija
76/114 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, onko miehen pyllyfobia asettunut?

Vierailija
77/114 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on homo jos naisen persettä pelkää!

Vierailija
78/114 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että näitä naisia jotka ovat vankina omassa sisässään eli kuvitusmaailmassa... Sä et voi toista pakottaa tykkämään sun perseestä kun mieskään ei voi pakottaa naista imemään munaa kun tykkää siitä... Se on vain toisen mieli mistä tykkää jos mies on valinnut sinut itsenä eikä perseenä joten voitko oikeesti aikuisena "viisaana" ihmisenä ajatella miksi juuri sinä kelpaat miehelle mutta ei sun perse?

Oot liian epätoivoinen että käytä järkeä et ajattele sun ulkonäköä...

Jos oot saanut kehuja aikasemmissa suhteissa sun perseestä sulla on noussu kusihattuun että sun pylly oli toisen mielestä parempi kuin sinä itse 😂

Vierailija
79/114 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen perse on lähestulkoon parisuhteen perusta! Siihenhän mies on ensimmäiseksi silmänsä iskenyt. Nainen siis tarvitsee luontaisesti huomiota myös pepulle parisuhteessa. Varsinkin jos on upea, sopusuhtainen ja harmoninen perse niin ei luulisi miehelle olevan niin vaikeaa!

Ap

Entä jos miehellä on minikikkeli sen voi vaihtaa kun parisuhteessa ei naiselle kelpaa? Mä en ymmärtänyt tolla sun perse huuotamista etenkin just sun... Mä voin kuvitella onko miehelläsi paremmat oltavat kun muija haluaa huomiota... Jos ei kotoa sitten täältä xD

Vierailija
80/114 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lla on siis sellainen käsitys että jokainen mies palvoo naisten peppuja?

Useinhan sitä törmää kommentteihin että pepusta tulee paskaa ulos joten miksi se kiinnostaisi. Ilmeisesti AP ei vaan ole näihin viesteihin aiemmin törmännyt. No nytpähän tiedät.

Ehkä miehesi on vaan enemmän pimppa ja/tai tissimiehiä.

-mies29-

Ei peppuani tarvitse palvoa. Toivon vain että se parisuhteessa huomioitaisiin asianmukaisesti. Se on kuitenkin aika olennainen osa seurustelua ja itsetuntoni rakentuu osittain sen pohjalle.

Miksi näin? Kerro tarkemmin. Onko sinulla kenties pienet rinnat joita mies ei huomio, ja haluaisit kompensoida asian sillä että mies huomioisi edes peppuasi sitte, jota pidät parempana kuin rintojasi?

Ja jos vastaus on, että sinulla on ihan kivat isot rinnat ja mies huomio jo niitä, niin silloin en ymmärrä että mikä tarve on saada vielä enemmän. Elämässä ei saa kaikkea mitä haluaa.

Voi olla että miehesikin haluaisi että sinä huomioisit enemmän hänen penistään esimerkiksi tarjoutumalla imemään sitä useammin. 

Minulla on ihan ok rinnat eikä mies huomioi niitäkään. Mutta pepun huomioiminen on minulle parisuhteessa todella tärkeää. Olen tehnyt töitä hyvän pyllyn eteen ja runtuu pahalta että miestä ei kiinnosta. Tämä syö itsetuntoani, kuten varmasti jokaiselta naiselta söisi. Peppu on iso osa naista ja naisellisuutta. Voisi jopa sanoa että naiseuden keskipiste.

Siis sun naiseutes keskipiste on kirjaimellisesti omassa perseessäsi? Sun koko olemukses keskipiste on perseessä? Siis oma perse ensin. Ei tuo tyhjästä tuo sanonta ole tullut siis..

Ei tarvitse ottaa kaikkea noin kirjaimellisesti. Tarkoitin vain että pyöreä, pehmeä, täyteläinen ja houkutteleva perse on naisellisuuden ja hedelmällisyyden merkki.

Ap

Kyllähän muodokas perse ainakin minua houkuttelee, jopa siihen malliin, että usein mieleni tekee työntää peenikseni sinne perseeseenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi