Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on alkanut tuntua että mies pelkää persettäni :(

Vierailija
23.05.2016 |

Olen surustellut nyt vakituisesti pari kuukautta ihanan miehen kanssa. Suhde on sujunut hyvin ja suunnittelen muuttoa hänen kotipaikkakunnalleen. Olen ollut hänen luonaan yötä ja silloin on ilmennyt tämä asia: mies ei huomioi persettäni. En ole huomannut hänen edes katsovan sitä! Keskustelin tästä työkaverini kanssa ja hän väitti että ongelma on omassa päässäni, mutta eikö parisuhteessa ongelmat ole yhteisiä, varsinkin kun mies ei käyttäydy miehille ominaisella tavalla. Tein viime viikolla pienen testin miehelle ja yritin heilauttaa peppuni miehen näkyville ennen kuin hän ehtii kääntää katsettaan. Mies ei reagoinut mitenkään, jatkoi vain sitä mitä oli tekemässä/sanomassa. Mitä mieltä olette, onko vika minussa, miehessä vai perseessäni?

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä vika. On aika olennaista osoittaa pientä (seksuaalissävytteistä) hellyyttä arjessa. Olen persemiehiä, mutta kopeloin kyllä emännän rintoja aina kun mahdollisuus nostaa päätään, vaikka yhdessäoloa on toistakymmentä vuotta. Ei siihen kyllästy, sitä taantuu takaisin 16-vuotiaaksi kun näkee tissit tai perseen ja pitää heti yrittää vähän ottaa kiinni.

Tv: 38v mies.

Olen samaa rotua

Vierailija
102/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikän hanurissa ei tarvi roikkua eikä lääppiä arjessa. Ne hoidetaan sitten ,kun on tarkoitus seksille

Enpä usko että sitä hetkeä tulee ikinä. Kuulostat joltain suurten ikäluokkien vähemmällä järjellä ja enintään kansalaiskoululla siunatulta Ailalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on persehullu mies. Onneksi se nukkuu nyt eikä herännyt kun nauroin ääneen Lahti- kommentin kohdalla.

Vierailija
104/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan perse!

Vierailija
105/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on kyllä suoraan sanottuna perseestä, ihan hanurista.

Vierailija
106/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikän hanurissa ei tarvi roikkua eikä lääppiä arjessa. Ne hoidetaan sitten ,kun on tarkoitus seksille

Eikö sitä voi kesken hektisen arjen kevyesti koskettaa ja samalla painaa hellää suukkoa niskaan..? 😳

Vierailija
107/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tuntuu = asia voi olla toisinkin.

Vierailija
108/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä voi kesken hektisen arjen kevyesti koskettaa ja samalla painaa hellää suukkoa niskaan..? 😳

Voi ja pitää. Se on sitä esileikkiä.

Vierailija
109/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää näppinne erossa meistä naisista ja lopettakaa nämä provot! 

Vierailija
110/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti se on homo

Eikö pikemminkin päinvastoin?

Vierailija
111/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ SEN PITÄIS TEHDÄ??? Kehua ja lääppiä? Sitte se onkin kuvottava sika, joka vaan lääppii ja kuolaa koko aika... voi tsiiisus mikä ongelma

Minä kehun ja lääpin, koska vaimo tykkää sellaisesta. Vaimoni tykkää myös seksistä. Vinkkinä sinulle. Lääppiminen ja kuolaaminen loppuu kun mies on tyydytetty, sinusta ei ole tainnut olla siihen ja olet haikannut liian suuria paloja kakusta. 

Kun valitset kumppania niin kysy itseltäsi: kykenekö tyydyttämään hänet? 

Vierailija
112/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska AP ei halua kommentoida suihinottamista niin voidaan tulkita niin että hän ei anna miehelleen suuseksiä.

Joten turha silloin valittaa jos ei mies innostu sinun vartaloasi koskettelemaan.

Mä en oo mulkkunaisia. Tykkään enemmän sormista.

Mies hyväilköön naista kunnolla jos haluaa huomiota munalleen.

113/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kotipaikkakunta on Lahti jos se mitenkään vaikuttaa asiaan. Ap

No mutta tämähän selittää kaiken

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
114/114 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko berseesi tyyppiä Alisa Vainio, Wilma Murto vai Silja Kosonen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi