Minusta on alkanut tuntua että mies pelkää persettäni :(
Olen surustellut nyt vakituisesti pari kuukautta ihanan miehen kanssa. Suhde on sujunut hyvin ja suunnittelen muuttoa hänen kotipaikkakunnalleen. Olen ollut hänen luonaan yötä ja silloin on ilmennyt tämä asia: mies ei huomioi persettäni. En ole huomannut hänen edes katsovan sitä! Keskustelin tästä työkaverini kanssa ja hän väitti että ongelma on omassa päässäni, mutta eikö parisuhteessa ongelmat ole yhteisiä, varsinkin kun mies ei käyttäydy miehille ominaisella tavalla. Tein viime viikolla pienen testin miehelle ja yritin heilauttaa peppuni miehen näkyville ennen kuin hän ehtii kääntää katsettaan. Mies ei reagoinut mitenkään, jatkoi vain sitä mitä oli tekemässä/sanomassa. Mitä mieltä olette, onko vika minussa, miehessä vai perseessäni?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Meikän hanurissa ei tarvi roikkua eikä lääppiä arjessa. Ne hoidetaan sitten ,kun on tarkoitus seksille
Enpä usko että sitä hetkeä tulee ikinä. Kuulostat joltain suurten ikäluokkien vähemmällä järjellä ja enintään kansalaiskoululla siunatulta Ailalta.
Mulla on persehullu mies. Onneksi se nukkuu nyt eikä herännyt kun nauroin ääneen Lahti- kommentin kohdalla.
Tilanteesi on kyllä suoraan sanottuna perseestä, ihan hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Meikän hanurissa ei tarvi roikkua eikä lääppiä arjessa. Ne hoidetaan sitten ,kun on tarkoitus seksille
Eikö sitä voi kesken hektisen arjen kevyesti koskettaa ja samalla painaa hellää suukkoa niskaan..? 😳
Sinusta tuntuu = asia voi olla toisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä voi kesken hektisen arjen kevyesti koskettaa ja samalla painaa hellää suukkoa niskaan..? 😳
Voi ja pitää. Se on sitä esileikkiä.
Pitäkää näppinne erossa meistä naisista ja lopettakaa nämä provot!
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti se on homo
Eikö pikemminkin päinvastoin?
Vierailija kirjoitti:
MITÄ SEN PITÄIS TEHDÄ??? Kehua ja lääppiä? Sitte se onkin kuvottava sika, joka vaan lääppii ja kuolaa koko aika... voi tsiiisus mikä ongelma
Minä kehun ja lääpin, koska vaimo tykkää sellaisesta. Vaimoni tykkää myös seksistä. Vinkkinä sinulle. Lääppiminen ja kuolaaminen loppuu kun mies on tyydytetty, sinusta ei ole tainnut olla siihen ja olet haikannut liian suuria paloja kakusta.
Kun valitset kumppania niin kysy itseltäsi: kykenekö tyydyttämään hänet?
Vierailija kirjoitti:
Koska AP ei halua kommentoida suihinottamista niin voidaan tulkita niin että hän ei anna miehelleen suuseksiä.
Joten turha silloin valittaa jos ei mies innostu sinun vartaloasi koskettelemaan.
Mä en oo mulkkunaisia. Tykkään enemmän sormista.
Mies hyväilköön naista kunnolla jos haluaa huomiota munalleen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kotipaikkakunta on Lahti jos se mitenkään vaikuttaa asiaan. Ap
No mutta tämähän selittää kaiken
🇺🇦🇮🇱
Onko berseesi tyyppiä Alisa Vainio, Wilma Murto vai Silja Kosonen?
Olen samaa rotua