Vierailija

Haluaisin kuulla teidän muiden yliluonnollisia kokemuksia. Itselläni oli muutama sellainen kokemus asuessani eräässä uudehkossa kerrostalo asunnossa.

1. Istuin yksin kotona sohvalla katsomassa tv:tä. Sohvan takana oli tupakeittiö ja yhtäkkiä havahduin siihen, että keittiön hana oli auki. Menin sammuttamaan hanan ja ihmettelin olinko tosiaan jättänyt sen auki. Olin kuintenkin istunut jo jonkin aikaa tv:n ääressä ja olisin varmasti kuullut hanan olevan auki jo aiemmin.

2. Olin lähtenyt illalla elokuviin ystävien kanssa. Poikaystäväni oli tuolloin armeijassa. Tulin elokuvan jälkeen kotiini, jossa kaikki valot olivat päällä! Vessassa, keittiössä/olohuoneessa ja makuuhuoneessa. Olin aivan varma, että sammutin lähtiessäni valot. Säihkähtäneenä kiersin kaikki huoneet keittiöveitsi kädessäni, jos kämpän valaissut tunkeilija piileksisi vielä jossain. Ketään ei löytynyt.

3. Illalla olin alkamassa nukkumaan. Makuuhuoneen toisessa päässä sängyn jalkopään puolella oli poikaystäväni tietokonepöytä ja hän oli koneella. Itse makasin vuoteessa ja tunsin kuinka poikaystäväni silitti jalkojani peiton päältä, mutta heti kun avasin silmäni oli hän täysin kääntyneenä tietokoneen puoleen ja keskittynyt tekemäänsä. Ei ollut silittänyt jalkojani.

Tiedän, että nämä kaikki menevät helposti väsymyksen ja unohduksen piikkiin.

Kertokaa omia kokemuksianne.

Kommentit (7)

Vierailija

Viimeisin yliluonnollinen kokemukseni oli edellisen täysikuun aikaan. Juoksin metsässä (muistinko mainita että olen ihmissusi) kun huomasin että mättäällä istui maahinen! Säikähdin ja juoksin pakoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tiskipöydällä oli kattilan kansi. Oli ollut paikoillaan jo useamman tunnin , yhtäkkiä se lensi rämisten lattialle.Olin yksin kotona ja lennon aikana olohuoneessa.

Vierailija

Lapsuudenkodissa tapahtui eniten. Äiti sanoi, että se johtui hänen isovanhemmistaan, mutta en ole varma.
Koti oli kahdessa kerroksessa, sauna ja pesuhuone alakerrassa. Kävin usein saunassa vasta vanhempien jälkeen. Kuulin usein heidän kävelevän kiivaasti yläkerrassa. Ajattelin, että taas he riitelevät. Kun tulin yläkertaan, he istuivat sopuisasti sohvalla. Kysyin kerran, mikä hässäkkä teillä oli saunassa ollessani, ja he ihmettelivät, että mitä, ei täällä mitään riitaa eikä hässäkkää nyt ollut.
Etiäisiä siellä kuuli usein. Usein kuulyi, että ulko-ovi kävi ja joku tuli eteiseen. Äiti kertoi, että olin tullut kotiin jo 20 minuuttia aiemmin kuin tulinkaan. Hän oli saattanut puhua pitkät tarinat ennen kuin oli huomannut, etten ollutkaan kotona. Kerran isä oli töissä ja kissaa myöten kuulimme kaikki, kun hän tuli kotiin. Menimme eteiseen häntä vastaan, mutta eipä häntä näkynyt. Ihme paikka se oli. Omakotitalo.

Vierailija

Lähdin illalla ostoksille ja mies jäi siksi aikaa kotiin lasten kanssa. Kun palasin parin tunnin päästä kotiin, siellä oli siistiä ja kaikki tavarat paikoillaan. Lapset oli laitettu aikaisin nukkumaan.

Vierailija

Olen saanut etiäisiä lapsestani ja miehestäni. Ovi on käynyt ja mies on laskenut avaimet pöydälle. Todellisuudessa teki näin puolen tunnin päästä. Lapsen nukkuessa ulkona kuulin muutaman kerran, miten kahva räpsähti. Olin oven vieressä ja näin, ettei oikeasti kahva liikkunut. 10 minuutin päästä avasin oven ja vauva oli hereillä vaunuissa (josta ei osannut eikä yltänyt koskemaan ovenkahvaan).

Kun veljeni kuoli tapaturmaisesti, kuulin samaan aikaan tästä tietämättä laahaava ääntä eri puolilta asuntoa. Etsin äänen lähdettä ihmetellen, en löytänyt. Seuraavana päivänä kuulin veljen kuolleen täsmälleen noihin aikoihin.

Heräsin eräänä aamuna yksin kotona. Avasin silmät ja näin sänkyni vieressä sinertävän hohtavan pitkähiuksisen hahmon. Hahmo huomasi minut, hymyili hämmentyneenä ja haihtui. En ole varma, mutta hän näytti nuorelta mummultani.

Olen saanut myös ennakkoon "tiedon" työpaikastani, aviomiehestäni ja esikoislapsestani. Se on ollut niin vahva tunne ja varmuus asioista ja ne on ikään kuin annettu minulle tiedoksi. Esimerkiksi kun näin mieheni ensimmäisen kerran, sain todella selkeän "näyn" eli vahvan tiedon, että hän on minun mies. Emme olleet tuolloin edes kiinnostuneita
toisistamme ja ajatuskin tuntui hullulta. Muistan että olin todella hämmästynyt tilanteesta. En tehnyt asian eteen mitään, mutta vuosia myöhemmin päädyimme monen sattuman kautta suhteeseen ja vielä myöhemmin naimisiin. Kerroin kokemuksestani miehelle vasta avioliiton solmimisen jälkeen.

Muitakin juttuja on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähdin illalla ostoksille ja mies jäi siksi aikaa kotiin lasten kanssa. Kun palasin parin tunnin päästä kotiin, siellä oli siistiä ja kaikki tavarat paikoillaan. Lapset oli laitettu aikaisin nukkumaan.

Hui kuulostaa karmivalta! Oliko koti hirveässä kunnossa ennen lähtöäsi ja lapset sokerihumalassa riehuvia riiviöitä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat