Vierailija

Ite oon pian 25 v nainen enkä haluaisi sitoutua. Nautin vapaudesta ! Sitoudun ehkä sitten kun oon 60v

Kommentit (7)

Vierailija

Se, joka haluaa sitoutua, halua sitä. On varmaan myös tavannut ihmisen, jonka kanssa haluaa sitoutua. Hänelle jotkut haaveet ja suunnitelmat ovat pitkän sitoutumisen ja työn arvoisia.

Sinä et halua, joten tietenkään et halua. Etkä varmaan ole tavannut sitä kaveriakaan, johon sitoutuisit. Sulla ei ole jotain ylitse muiden olevaa haavetta, josta tekisit suunnitelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo, kun löytää sn ihmisen jonka kanssa haluaa vanheta yhdessä, silloin kannattaa sitoutua. Ei aikaisemmin eikä myöhemmin.

Vierailija

Haluaisin sitoutua jos vain löytäisin sen itselleni oikean. Miksikö? -  Koska en jaksa pelata ja leikkiä ihmis-suhteilla, joissa kovin helposti saattaa poltta näppinsä. - Toki voin joskus leikkiäkin, mutta silloin haluan olla vähintään 110 % varma, että pelin säännöt on leikkikaverillekin enemmän kuin selvät. 

Vierailija

Olen sitoutunut kumppaniini, koska se tuntuu tällä hetkellä paremmalta kuin olla ilman häntä. En todellakaan ajattele, että tunne tai sitoutuminen jatkuu välttämättä loputtomiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat