Vierailija

Minun ei, miten saada oppimaan? ei ole tottunut siihen kuulemma.

Kommentit (9)

Vierailija

Minun exä ei pitänyt, eikä halunnut koskeakkaan. Tosi vaikeaa ja inhottavaa. 
Mutta nykyinen pitää ja on siihen valmis koska vain. 

Nukumme usein lusikassa ja jos väännyn kauemmas ja vaihdan asentoa, mies seuraa perässä..ja siitä minä niin pidän.

Vierailija

Mun eksä oli tuollainen. Tosi vaikeaa kun itse tykkään kosketuksesta ja tykkään kosketella. Hän ei myöskään suudellut! Ero tuli.. En usko että kovin helposti onnistuu "käännyttäminen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No tää mun mies tykkää pussailusta ja halailusta, mutta jotenkin vieroksuu sellasta silitystä ja ihon hivelyä. Onkohan se vaan outoa sille jotenkin? ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tää mun mies tykkää pussailusta ja halailusta, mutta jotenkin vieroksuu sellasta silitystä ja ihon hivelyä. Onkohan se vaan outoa sille jotenkin? ap.

Mun mies on samanlainen!

Vierailija

Kyllä tykkää, mutta vain mun kosketuksesta. Ei suostu menemään esim. hierojalle, koska inhottaisi kun joku vieras ihminen koskisi. Joskus on ollut puhetta ihmisten pettämisjutuista ja mies sanoo aina, että häntä kuvottais vaikka nuolla jotain vierasta naista, eikä vois sietää, että joku vieras nainen "hipelöis" häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tykkää olla sekä koskettavana että koskettaa. Se on aika ihanaa :)

Sama juttu. Silittelin melkein joka ilta mieheni uneen, koska hän nauttii siitä todella paljon. Ja jos joskus en muista silitellä, niin hän kyllä varmasti muistaa pyytää. Ihana mies! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat