Kaarina Hazard - mitä mieltä??
Joku sanoo tyhmäksi. Toiset taas kehuvat. Muistetaan napakasta Halme jutusta joka toi potkut töistä.
Kommentit (129)
Pidän hänen sarkastisesta huumoristaan. Roolisuoritukset ja käsikirjoitukset ovat loistavia. Pidän myös häntä älykkäänä.
Ihmettelen tuota feministin leimaa, tai olkoon vaan, mutta minä en ajattele häntä feministinä.
Hauskasti itseään ilmaiseva, katsokaa Liian paksu perhoseksi leffa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pidä tuosta otuksesta.
Oletko siis noin 20 v kauppikseen pyrkivä nuori?
Miten olet tutustunut Hazardiin?
Vierailija kirjoitti:
Hazard laukoo taas päättömyyksiä: https://twitter.com/KaarinaHazard/status/766565846751780864
Mistä hän mahtaisi löytää asiantuntijan, jolla on "oikeita" näkemyksiä?
Mistä sinä löytäisit ja kuka se olisi?
Vierailija kirjoitti:
KH edustaa keskustelevaa Suomea. Hänellä on mielipiteitä ja hän kertoo ne. Voi myös olla, että hän ei ole aina itse sitä mieltä, mitä kertoo. Hyvä keskustelija pystyy kokeilemaan eri näkökulmia ja heittämään koepalloja. Olennaista ei ole, kuka on mitäkin mieltä, vaan mikä argumentti on perustelluin. Osmo Soininvaara tekee samaa: väittää jotain ihan vain siksi, jotta saisi keskustelun liikkeelle.
Soininvaaraa vihataan tietenkin vähemmän, koska hän on mies.
Pikemminkin hän on muiden mielipiteitä lyttäävä.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoo tyhmäksi. Toiset taas kehuvat. Muistetaan napakasta Halme jutusta joka toi potkut töistä.
Varmasti ärsyttää tiettyjä piirejä, mutta tyhmäksi ei Kaarina voi kyllä väittää millään mittarilla. Erittäin älykäs ja sanavalmis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on katkera ihminen.
Toisaalta olisi mielenkiintoista väitellä hänen kanssaan ja testata mihin asti hänen kykynsä riittävät.
Jossain aika varhaiessa vaiheessa luultavasti hermostuisi ja osoittaisi hävinneensä kielen muuttuessa alatyyliseksi.
Arvioin, että hän on pikemminkin ilkeä kuin älykäs.
Hehheh, Kaarina veis sua poika raasu kuin litran mittaa :) Huomaa, ette juurikaan ole hänen keskusteluihinsa perehtynyt. Vaikka onkin nasakka ja sanavalmis niin hermostumaan häntä ei helposti saa. Alatyylisiä kommentteja en ole häneltä koskaan kuullut. Halmeestakin kertoi vain totuuden, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti katosi :D . Eli siis, eikö kukaan fundeeraa KH:n kirjoitusta Halmeesta kuten mä sen näen? KH kritisoi persujen toimintaa, eli kuinka röyhkeästi poliitikot hyväksikäyttivät Halmetta oman agendansa edistämiseksi.
Eikö KH fundeerannut kirjoitustaan Halmeen äidin näkökulmasta, kun kutsui Halmetta ties millä sanoilla kirjoituksessaan? Äiti menetti poikansa, ja muutaman päivän päästä jollain femakolla syyhyää niin sormet päästä leikkimään älykköä Halmeen kustannuksella. Juuri niin empaattinen nainen kuin osasin kuvitellakin.
Eikös se äiti ollut aika paska. Näin ainakin olen lukenut Halmeen omista kirjoista. Rellesti viinan ja miesten kanssa kun poikansa oli pieniä. Sen takia sitten pojat näki melkeinpä nälkää ja kulki ryysyissä. Ja joutuivat kiusatuiksi. Ei se Halme itsekään äitiään kauheasti kunnioittanut.
Vierailija kirjoitti:
Hazard laukoo taas päättömyyksiä: https://twitter.com/KaarinaHazard/status/766565846751780864
Ei ole päättömyyttä sanoa ääneen lapsien vuoroviikko asumisen kritisointia. Kaikki tietää, että se on traumaattista lapselle, vaikka aikuiset haluavat sen muuksi selittää.
Lapsi, lue lapsi, rahtaa kahden kämpän väliä viikoittain ja oletus on että lapsen parhaaksi tässä.
Lapsen parhaaksi olisi, että lapsella on yksi koti, aikuiset rahdatkoon vuoroviikoin asuinpaikkaansa.
Mitkäs ne selitykset tässä tapauksessa? Kun työ ja en voi jne... Niin, lapselta ei kysellä voitko. Miettikääpä sitä.
Tylsiä twiittejä näköjään harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kenelle toi potkut?
Joka Hazardia tyhmäksi sanoo, on kyllä itse melkoinen idiootti. Äärimmäisen älykäs ja sanavalmis nainen, joka luonnollisesti ärsyttää tiettyä kansanosaa.
En minä kykene tunnistamaan hänessä mitään erityistä älykkyyttä.
Olen kouluttanut vuosia pörssiyhtiöiden ja valtion laitosten korkeimpia johtajia ja kyllä sen älykkyyden tunnistaa kun sitä näkee.
KH on hiukan ehkä hiukan tavallista älykkäämpi, muttei mitenkään erityisen älykäs.
Jos ihminen on selvästi muita älykkäämpi, niin silloin hän ei yleensä myöskään ole noin ilkeä ja pahantahtoinen.
Eli Nalle ja Ollila eivät ole älykkäitä, koska heidän johtamistapansa ovat huutaminen ja ilkeys ja pahantahtoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka Hazardia tyhmäksi sanoo, on kyllä itse melkoinen idiootti. Äärimmäisen älykäs ja sanavalmis nainen, joka luonnollisesti ärsyttää tiettyä kansanosaa.
Olen kouluttanut vuosia pörssiyhtiöiden ja valtion laitosten korkeimpia johtajia ja kyllä sen älykkyyden tunnistaa kun sitä näkee.
KH on hiukan ehkä hiukan tavallista älykkäämpi, muttei mitenkään erityisen älykäs.
Jos ihminen on selvästi muita älykkäämpi, niin silloin hän ei yleensä myöskään ole noin ilkeä ja pahantahtoinen.
Huomaa ettet ole juurikaan perehtynyt Hazardin kirjoituksiin/keskusteluihin. Olen itse kuunnellut hänen mielipiteitään jo vuosia mm Pyöreässä pöydässä, enkä ole havainnut ilkeyttä, tai pahantahtoisuutta, älykkyyttä kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Hazard minusta Halmetta pilkannut vaan niitä, jotka nostivat Halmeen tämän kuoleman jälkeen joksikin marttyyriksi ja sankariksi. Mitä Halme ei ollut ikinä. Halme oli rappiolla oleva sekakäyttäjä. Jota media ja puole käytti hyväkseen sen minkä ehtivät. Vielä kuoleman jälkeenkin.
Mielestäni Halme-jutussa on kyllä hieman pilkan aineksia.
"Entinen kansanedustaja ja nyrkkeilymestari Tony Halme löydettiin sunnuntaina kuolleena kotoaan. Mies oli huumeisiin ja laittomiin aseisiin uponnut sekakäyttäjä, joka oli saanut pysyvän aivovamman. Iso ukko, joka surkeana ja säälittävänä katkokäveli ja sammalsi viimeiset elinvuotensa, jotka päättyivät lehtitietojen mukaan oman käden kautta.
Mies oli vitsi, vaaraton möhkäleen muotoinen kotieläin ja hyvin sopi sinne muiden viihdetaiteilijoiden sekaan. Ei mutta sehän oli unohdetun kansan ääni! Paskat se mikään ääni ollut. Itse asiassa Halme teki kansanedustajana hallaa äänestäjilleen: kun tuommoinen niskamakkara siellä orpona istui."
Jotenkin aina luettuani tuon muistokirjoituksen toivon, että Hazard kohtaisi jotain todella pahaa elämässään. saisi perseyövän tai jotain .
Ei se ollut mikään muistokirjoitus. Ja tottahan tuo kirjoitus oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Hazard minusta Halmetta pilkannut vaan niitä, jotka nostivat Halmeen tämän kuoleman jälkeen joksikin marttyyriksi ja sankariksi. Mitä Halme ei ollut ikinä. Halme oli rappiolla oleva sekakäyttäjä. Jota media ja puole käytti hyväkseen sen minkä ehtivät. Vielä kuoleman jälkeenkin.
Mielestäni Halme-jutussa on kyllä hieman pilkan aineksia.
"Entinen kansanedustaja ja nyrkkeilymestari Tony Halme löydettiin sunnuntaina kuolleena kotoaan. Mies oli huumeisiin ja laittomiin aseisiin uponnut sekakäyttäjä, joka oli saanut pysyvän aivovamman. Iso ukko, joka surkeana ja säälittävänä katkokäveli ja sammalsi viimeiset elinvuotensa, jotka päättyivät lehtitietojen mukaan oman käden kautta.
Mies oli vitsi, vaaraton möhkäleen muotoinen kotieläin ja hyvin sopi sinne muiden viihdetaiteilijoiden sekaan. Ei mutta sehän oli unohdetun kansan ääni! Paskat se mikään ääni ollut. Itse asiassa Halme teki kansanedustajana hallaa äänestäjilleen: kun tuommoinen niskamakkara siellä orpona istui."
Jotenkin aina luettuani tuon muistokirjoituksen toivon, että Hazard kohtaisi jotain todella pahaa elämässään. saisi perseyövän tai jotain .
Ei se ollut mikään muistokirjoitus. Ja tottahan tuo kirjoitus oli.
Halmeen kannattajat ovat tänä päivänä se eniten nettiin saastaa kirjoittava ryhmä, porukka kaikkein pahimman tekstin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettet ole juurikaan perehtynyt Hazardin kirjoituksiin/keskusteluihin. Olen itse kuunnellut hänen mielipiteitään jo vuosia mm Pyöreässä pöydässä, enkä ole havainnut ilkeyttä, tai pahantahtoisuutta, älykkyyttä kylläkin.
Et ilmeisesti nähnyt Anna Kontula -jaksoa Pressiklubissa muutama vuosi sitten? En ole koskaan nähnyt kenenkään flippaavan suorassa lähetyksessä niin pahasti kuin Hazardin. No ok, Niko Saarinen on flipannut pahemmin, mut jos puhutaan oikeista julkkiksista. Sinänsä outoa, koska Kontulan ja Hazardin näkemykset on melkein samoja. Ilmeisesti taustalla oli se, että Kontula on puhunut prostituutiosta liian sallivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä löytäisit ja kuka se olisi?
Laitahan jo korkki kiinni. Kommentissasi ei ole järkeä.
Kirjoittaako Kaarina muistokirjoituksen Matista
On älykäs ihminen ja hyvä ja looginen ulosanti. Hänellä on kyky havaita asioita ja ilmiöitä joiden annettaisiin mielellään vain olla koska aina ennenkin ja maan tapa jne.. Mutta hänellä kuten kaikilla on myös sektoreita joissa sortuu älylliseen epärehellisyyteen syystä tai toisesta eikä argumentointi kestä lähempää tarkastelua. Hän todennäköisesti esimerkiksi voisi julkisuudessa puolustaa ajatusta, että naisen 80 senttiä on miehen euro tai että yhteiskunnassa on lasikattoja tms. Tällaisethan eivät ole enää pitäneet Suomessa paikkaansa vuosikymmeniiin. Korostan Suomessa. Todennäköisesti Kaarina Hazard ei myöskään hyväksy että juuri Suomessa asiat ovat näin hyvin. Hän todennäköisesti argumentoisi että miksi juuri Suomessa ne ovat niin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hazard itse ehkä siellä kyselee? Minusta ihan fiksu ja hauska nainen. Aika kärkevä, uskon että joitakin ärsyttää.
Hazardko siellä ehkä itse vastaa?
Minun on vaikea löytää tuosta ihmisestä mitään fiksua tai hauskaa. Ärsyttämistä ärsyttämisen ilosta on sitten taas enemmän kuin tarpeeksi.
Oksensin jo aloituksen otsakkeen nähtyäni.
Aika hasardi tapaus.