Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

On jotenkin sellainen olo sen touhuista niissä piirretyissä ;)

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

On se ollut rakastunut ainakin kerrran ja Vedenneito-jaksossahan se meni kaikkien muiden Muumilaakson miesten kanssa sitä kyyläämään.

M22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niisku on homo,peikko on homo,nipsu ei oo homo, muikkunen ei oo homo,haisuli ei oo homo ja hemuli on homo.

Hemuli on itse asiassa transvestiitti. Miksi se muuten pukeutuisi siihen violettiin mekkoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen juttu. Eikös Tove piiloitellut näitä lesbouniaan muumeihin.

Joo,yllätyin kun kuulin,että Tuutikki onkin tyttö,ja perustuu Toven naispuoliseen rakastattuun.

Nipsu on mun mielestä lähinnä aseksuaali,harvoin se miettii muuta kuin ruokaa tai rahaa(hassua,eihän Muumilaaksossa ole paikkaa jossa tuhlata rahaa).

Muumipeikko saattaa olla rakastunut Nuuskamuikkuseen,kun ei sitä ainakaan Niiskuneiti innosta ja aina roikkuu Muikkusessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niisku on homo,peikko on homo,nipsu ei oo homo, muikkunen ei oo homo,haisuli ei oo homo ja hemuli on homo.

Hemuli on itse asiassa transvestiitti. Miksi se muuten pukeutuisi siihen violettiin mekkoon.

Ja naisten pikkareihin! Pyrstötähessä vilahti pitsipikkarit

Vierailija

Oottehan te reppanat tietoisia, että tuo tv-sarja ei ole Tove Janssonin tekemä? Ja kaikki mikä tapahtuu kirjojen/sarjan ulkopuolella, on omaa mielikuvitustanne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja naisten pikkareihin! Pyrstötähessä vilahti pitsipikkarit

Ainakin se käyttää vaatteita,Muumit kulkee säädyttömästi alasti :D 

Vierailija

Enemmän minulle on aina tullut homoviboja Muumipeikosta, vaikkei se tietenkään sulje Nipsun homoseksuaalisuutta pois. Ja turha mainita mitään Niiskuneitiä, kyllä minulla itsellänikin oli tyttöystäviä vielä ala-asteiässä.

Tiffany (ei kirjautuneena)

Homoudesta en tiedä, mutta ei hän kovin ritarillinen ainakaan ole. Jossain Muumi-jaksossa / -elokuvassa oli kohtaus, jossa nämä tyypit olivat jollain seikkailuretkellä. Niiskuneiti joutui pulaan eikä päässyt ylös jostain kuopasta, mutta Nipsu ei auttanut häntä, vaikka oli ainoa, jolla oli siihen mahdollisuus. Nipsu ei kai uskaltanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinern noista "homoista" meni kattomaan sitä vedenneitoa. Eli biseksuaaleja homoimmillaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat