Onko muumien Nipsu homo??
On jotenkin sellainen olo sen touhuista niissä piirretyissä ;)
Kommentit (62)
Mikä on Nipsun oikea nimi? Olen ymmärtänyt että Nipsu on vain lempinimi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Nipsun oikea nimi? Olen ymmärtänyt että Nipsu on vain lempinimi.
Antero Nipsutti. Lempinimi Nipsu tulee sukunimestä.
Tiffany (ei kirjautuneena) kirjoitti:
Homoudesta en tiedä, mutta ei hän kovin ritarillinen ainakaan ole. Jossain Muumi-jaksossa / -elokuvassa oli kohtaus, jossa nämä tyypit olivat jollain seikkailuretkellä. Niiskuneiti joutui pulaan eikä päässyt ylös jostain kuopasta, mutta Nipsu ei auttanut häntä, vaikka oli ainoa, jolla oli siihen mahdollisuus. Nipsu ei kai uskaltanut.
Toisaalta sen ilotulitteiden tekijän morsiamenhan se kantoi Muumitaloon paranemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niisku on homo,peikko on homo,nipsu ei oo homo, muikkunen ei oo homo,haisuli ei oo homo ja hemuli on homo.
Joka ikinern noista "homoista" meni kattomaan sitä vedenneitoa. Eli biseksuaaleja homoimmillaan.
Nuuskamuikkunen siis on se ainoa tosihomo kun ei innostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niisku on homo,peikko on homo,nipsu ei oo homo, muikkunen ei oo homo,haisuli ei oo homo ja hemuli on homo.
Hemuli on itse asiassa transvestiitti. Miksi se muuten pukeutuisi siihen violettiin mekkoon.
Ja naisten pikkareihin! Pyrstötähessä vilahti pitsipikkarit
Ainakin se käyttää vaatteita,Muumit kulkee säädyttömästi alasti :D
Muumit ovat sinut kehojensa kanssa ja kokevat olonsa mukavammaksi ilman vaatteiden kahleita. He ovat nudisteja.
Miten musta tuntuu että Niiskuneidillä on joku persoonallisuushäiriö? Entä olisko Muumimamma marttyyriäiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen juttu. Eikös Tove piiloitellut näitä lesbouniaan muumeihin.
Joo,yllätyin kun kuulin,että Tuutikki onkin tyttö,ja perustuu Toven naispuoliseen rakastattuun.
Nipsu on mun mielestä lähinnä aseksuaali,harvoin se miettii muuta kuin ruokaa tai rahaa(hassua,eihän Muumilaaksossa ole paikkaa jossa tuhlata rahaa).
Muumipeikko saattaa olla rakastunut Nuuskamuikkuseen,kun ei sitä ainakaan Niiskuneiti innosta ja aina roikkuu Muikkusessa.
Tuutikkihan on ihan selkee nainen. Mutta nyt kun sanoit niin joo, selkee lesbo.
Eikös Nipsu ollut yhdessä jaksossa ihastunut johonkin naispuoliseen hahmoon? Tällainen muistikuva mulla on.
Muumipappa nyt ainakin on kovan luokan sovinisti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Nipsu ollut yhdessä jaksossa ihastunut johonkin naispuoliseen hahmoon? Tällainen muistikuva mulla on.
On ollut ainakin kahteen, ilotulite-Nanaan ja Louskaan.
Vierailija kirjoitti:
Niisku vielä pahempi. "Tuollainen idea on voinut kypsyä vain naisen mitättömissä aivoissa."
Vierailija kirjoitti:
Muumipappa ei ole missään suhteessa kovan luokan mitään. Pehmeän luokan on.
Ne kaikki muumilaaksossa on epäilyksen alla, koska puhuvat ruotsia.
Mika kirjoitti:
Hattivatit on tekojormia
Niillä hattivateilla on kyljissä ne "kädet", tai mitkä lie ulokkeet ovatkaan. Jos miehillä olis elimessänsä vastaavanlaiset ulokkeet, niin olisivat haitaksi yhdynnässä. Ei pääsisi työntymään kovinkaan syvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niisku vielä pahempi. "Tuollainen idea on voinut kypsyä vain naisen mitättömissä aivoissa."
Niiskuneiti laittaa sille ruokaa, ja varmaan tekee muutkin kotityöt.
Nipsuhan rakastui myös siihen johonkin puiseen laivan keulakuvaan, joka oli nainen. Eli varmaan on joku nukkefetissikin.
Mgtow-Muikkunen ei lämmenny ni Peikko yrittää Nipsua :D