Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako teitä naiset jos miehenne tykkäilee toisten naisten kuvista Instagramissa/Facebookissa?

Vierailija
22.05.2016 |

Siis selfieistä? Joissa poseerataan tarkoituksella. Mun itsetunnon päälle hieman ottaa mutta mulla nyt onkin maailman paskin itsetunto. En mäkään tosin tykkäile miesten kuvista. En näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se huono itsetunto ei saa kuitenkaan johtaa siihen, että kiellättä miehiltänne naispuolisten ystävien kuvien klikkailun tai yhteydenpidon. Silloin te olette jo tuon mustasukkaisuusketjun hulluja.

Höpsö, ei naiset voi olla mustasukkaisia AV:n mukaan. Se on naisen vaistoa, ei mustasukkaisuutta.

Vierailija
22/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei oo somessa kun pitää sitä turhana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. oma mieheni katseli juuri tämän naisen kuvia instassa:

https://www.instagram.com/p/_4eFgtlcGj/?taken-by=lindseykevitch&hl=en

Ei nähnyt että mä olin sen selän takana ja sanoin sitten että sulla on kyllä hyvä naismaku niin se pelästyi ihan hitosti ja örähteli :D Raukka <3

Vierailija
24/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja 23 jatkaa: mentiin tuon jälkeen sänkyyn ja kyllä huomasi että kauniin naisen näkeminen saa hänet niin himokkaaksi. :D ei mua ainakaan haittaa että saadaan vipinää peiton alle!

Eiköhän useimmat parisuhteessa elävät miehet katsele tuollaisia kuvia pitääkseen seksielämän kiinnostavana sen oman kumppanin kanssa. Se on miehille aika luontaista, että kauniita naisia katsellaan ja niistä saadaan potkua omiin parisuhteisiin.

Vierailija
25/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mulla on hyvä itsetunto =)

Vierailija
26/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OH. MY. GOD.

https://www.instagram.com/p/BDBgXuHFcJ_/?taken-by=lindseykevitch&hl=en

I think I'm in LOVE

Isot roikku-utareet ja jälkeenjäänyt ilme riittää?

Vierailija
28/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OH. MY. GOD.

https://www.instagram.com/p/BDBgXuHFcJ_/?taken-by=lindseykevitch&hl=en

I think I'm in LOVE

Isot roikku-utareet ja jälkeenjäänyt ilme riittää?

Ja huonosti istuvat bikinit.

Vierailija
29/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ns " tavallisista" kuvista tykkää se on ok, mutta jos homma menee kuvien tykkäykseen, jossa yritetään olla mahollisimman smexy, tissivaot esillä, huulet törröllä, paljastavissa vaatteissa ja viekotteleva asento niin kyllä herää suuri kysymys ja epäilys miksi moisia kuvia täytyy tykkäillä ja ihastella.

Vierailija
30/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja 23 jatkaa: mentiin tuon jälkeen sänkyyn ja kyllä huomasi että kauniin naisen näkeminen saa hänet niin himokkaaksi. :D ei mua ainakaan haittaa että saadaan vipinää peiton alle!

Eiköhän useimmat parisuhteessa elävät miehet katsele tuollaisia kuvia pitääkseen seksielämän kiinnostavana sen oman kumppanin kanssa. Se on miehille aika luontaista, että kauniita naisia katsellaan ja niistä saadaan potkua omiin parisuhteisiin.

Hienoa logiikkaa. Sittenhän toisi varmaan potkua parisuhteisiin myös käydä esimerkiksi treffeillä käyminen ja yhteydenpito ja flirttailu muiden naisten kanssa.

Vierailija
31/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuvasta. Normaali kasvokuva on ihan ok ja vaikka kokovartalokuvakin, jos on normaalit vaatteet päällä. Jotkut herutuskuvat, bikinikuvat yms. niin en tykkää. On ihan normaalia vaihtaa joskus profiillikuvaa ja on normaalia tykätä siitä, mutta en ymmärrä miksi kukaan edes jakaa mitään poseerauskuvia? Aikuiset ihmiset! Pelkkää huomiohuoraamista, ei muuta. En koskaan tykkää kenenkään poseerauskuvista, en miesten enkä naisten.

Vierailija
32/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa logiikkaa. Sittenhän toisi varmaan potkua parisuhteisiin myös käydä esimerkiksi treffeillä käyminen ja yhteydenpito ja flirttailu muiden naisten kanssa.

Ei katselu ole pettämistä.

Vierailija
33/33 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa pätkääkään, kyllä jotain on pielessä jos tommosesta pitää suuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän