Vieläköhän H&M sisäänostaa kesähousuja? Kaikki isoimmat koot loppuneet, jäljellä vain XS ja S
Tiedättekö yhtään?
Harmittaa kun löysin sieltä niin kivoja löysiä kesähousuja mutta olivat kaikki aivan liian pieniä.
Kommentit (21)
Kääpiöillä on joulu ympäri vuoden.
Kesä yllätti suomalaisnaiset ja heidän kesäkuntoprojektinsa...
yleensä verkkokaupasta kaikki ekana loppu.. miksei isoja kokoja oo enempää?
Käy Prismassa. Omalle läskipeffalle löytyi mukavat pehmeät puuvillaiset kesäcaprit kuminauhavyötäröllä ja hinta about 20 e.
Suomalaiskauppojen xs on kyllä todella suuri koko. Suosittelen jätesäkkiä. Saa rullassa. Tuunaa jesarilla.
Vierailija kirjoitti:
Käy Prismassa. Omalle läskipeffalle löytyi mukavat pehmeät puuvillaiset kesäcaprit kuminauhavyötäröllä ja hinta about 20 e.
Mä en halua capreja, eivät sovi mun tyyliin (jos mulla nyt yleensä on mitään tyyliä :D).
Haluan sellaiset 80-luvun salihousuja muistuttavat väljät, joissa on kuminauhat lahkeensuissa.
Eli aika paljon näiden tyyppiset:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a5/45/c3/a545c37bb622b2d4e6c0…
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiskauppojen xs on kyllä todella suuri koko. Suosittelen jätesäkkiä. Saa rullassa. Tuunaa jesarilla.
Heehee, ei todellakaan ole mikään iso koko XS jossain H&Mllä :D
Mä en edes ole etenkään alavartalosta mitenkään iso tai lihava, farkkujen tuumakoko 29.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Läskit suominaiset
Mun läskit on lähinnä ylävartalossa. S menisi kyllä leveyden puolesta, mutta pituuden puolesta ei.
Ap
Tuo on kyllä totta, että suomessa xs on ranskassa m-koko. Järkytyin, kun sovitin vaatteita ulkomailla ja tarvitsin L-koon paidan :D
Raskauden jäljiltä painan 89kg. Ostin haaremihousut koko s ja farkut tuumaa 29. Oon aika järkyttynyt, kun normisti paino 60 niin en oo tajunnut, kuinka isoja vaatteet nykyään on :O
Mua ärsyttää kanssa, tarvitsen äitiysvaatteita tänä kesänä, käytännössä kaikki m- ja l-koot on loppuneet, myös verkkokaupasta. Jos ne kerran ekana loppuu, niin eikö se tarkoita, että niillä on suurin kysyntä, olkoonkin sitten jättilisille tarkoitettuja?
Suomen nykyinen S-koko vastaa entistä M-kokoa. Olen säästänyt vaatetta parinkymmenen vuoden takaa ja totta se on. Ainakin yhden vaatekoon ovat vaatteet suurentuneet. Jotenkin se kansan lihominen on pidettävä kurissa ;)
Siinäpä housut, riittääkö koot?
Niinpä! Jos ihmiset ovat isontuneet niin miksi ei vastata kysyntään. Nykyään ehkä se L-koko on käytetyin.
H&M:n verkkokaupassa on kyllä pirusti kesähousuja. Esim näissäkinhttp://m.hm.com/fi/product/44102?article=44102-C kaikki koot jäljellä.. ja samanlaisia eri printeillä ja löysyyksillä useampi kymmenen mallia.
Joo, L-koko loppu joka kaupasta. Juhlamekkoa etsin.
Mulle riittäisi M-koko tai reilua mitoitusta oleva S-koko. L on liian iso millä tahansa mitoituksella mutta itsekin huomasin H&M:lla ettei jäljellä ollut kuin S- tai XS-koon housuja.
Vierailija kirjoitti:
Raskauden jäljiltä painan 89kg. Ostin haaremihousut koko s ja farkut tuumaa 29. Oon aika järkyttynyt, kun normisti paino 60 niin en oo tajunnut, kuinka isoja vaatteet nykyään on :O
Oho.ä painan 60 kg ja käytän xl -xxl vaatteita. No mahtuu trikoovaate vaikka kuinka isolle, eri asia miltä näyttää ; )
Tilaa verkkokaupasta?