Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tiedättekö yhtään?

Harmittaa kun löysin sieltä niin kivoja löysiä kesähousuja mutta olivat kaikki aivan liian pieniä.

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käy Prismassa. Omalle läskipeffalle löytyi mukavat pehmeät puuvillaiset kesäcaprit kuminauhavyötäröllä ja hinta about 20 e.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käy Prismassa. Omalle läskipeffalle löytyi mukavat pehmeät puuvillaiset kesäcaprit kuminauhavyötäröllä ja hinta about 20 e.

Mä en halua capreja, eivät sovi mun tyyliin (jos mulla nyt yleensä on mitään tyyliä :D).

Haluan sellaiset 80-luvun salihousuja muistuttavat väljät, joissa on kuminauhat lahkeensuissa.

Eli aika paljon näiden tyyppiset:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a5/45/c3/a545c37bb622b2d4e6c0d...

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomalaiskauppojen xs on kyllä todella suuri koko. Suosittelen jätesäkkiä. Saa rullassa. Tuunaa jesarilla.

Heehee, ei todellakaan ole mikään iso koko XS jossain H&Mllä :D

Mä en edes ole etenkään alavartalosta mitenkään iso tai lihava, farkkujen tuumakoko 29.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Läskit suominaiset

Mun läskit on lähinnä ylävartalossa. S menisi kyllä leveyden puolesta, mutta pituuden puolesta ei.

Ap

Vierailija

Raskauden jäljiltä painan 89kg. Ostin haaremihousut koko s ja farkut tuumaa 29. Oon aika järkyttynyt, kun normisti paino 60 niin en oo tajunnut, kuinka isoja vaatteet nykyään on :O

Vierailija

Mua ärsyttää kanssa, tarvitsen äitiysvaatteita tänä kesänä, käytännössä kaikki m- ja l-koot on loppuneet, myös verkkokaupasta. Jos ne kerran ekana loppuu, niin eikö se tarkoita, että niillä on suurin kysyntä, olkoonkin sitten jättilisille tarkoitettuja?

Vierailija

Suomen nykyinen S-koko vastaa entistä M-kokoa. Olen säästänyt vaatetta parinkymmenen vuoden takaa ja totta se on. Ainakin yhden vaatekoon ovat vaatteet suurentuneet. Jotenkin se kansan lihominen on pidettävä kurissa ;)

Vierailija

Mulle riittäisi M-koko tai reilua mitoitusta oleva S-koko. L on liian iso millä tahansa mitoituksella mutta itsekin huomasin H&M:lla ettei jäljellä ollut kuin S- tai XS-koon housuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raskauden jäljiltä painan 89kg. Ostin haaremihousut koko s ja farkut tuumaa 29. Oon aika järkyttynyt, kun normisti paino 60 niin en oo tajunnut, kuinka isoja vaatteet nykyään on :O

Oho.ä painan 60 kg ja käytän xl -xxl vaatteita. No mahtuu trikoovaate vaikka kuinka isolle, eri asia miltä näyttää ; )

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat