Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Menee hermo prkle. Miten saisi taottua neidin kaaliin ees jonkinlainen alaosaston hygienia? Juu. Jäkänjäkä. Oon yrittänyt mutta..

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Pakollinen alusvaatteiden vaihto joka päivä. Se auttaa. Myös oman huoneen roskiksen tyhjennys, mikäli jemmaa siteitä yms sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pakollinen alustvaatteiden vaihto päivittäin kuulostaa hyvältä ajatukselta. Kannattaa opettaa myös bideen käyttöä jotenkin ystävälliseen sävyyn. Voit vaikka päivitellä sitä, miten kurjaa on, kun ei ole bideetä jossakin ravintolassa, tms. Kuulee varmaan sivukorvalla ja saattaa itsekin kokeilla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin puhelimen pois, kunnes rupeaa hygienia hoitumaan.

Tää ei voi olla totta että näin moni vielä yläpeukuttaa.
Ettekö osaa yhtään asettua sen teinin asemaan. Äiti haukkuu. Ja ehdotatte vielä nöyryytystä.
Ei voi olla näin kammottavia ihmisiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakollinen alustvaatteiden vaihto päivittäin kuulostaa hyvältä ajatukselta. Kannattaa opettaa myös bideen käyttöä jotenkin ystävälliseen sävyyn. Voit vaikka päivitellä sitä, miten kurjaa on, kun ei ole bideetä jossakin ravintolassa, tms. Kuulee varmaan sivukorvalla ja saattaa itsekin kokeilla...

Mä vähän veikkaan, että Ap on jo pyytänyt ihan suoraan käyttämään bideetä. Nyt on kuitenkin 15 vuotiasta kyse, ei 10 v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakollinen alusvaatteiden vaihto joka päivä. Se auttaa. Myös oman huoneen roskiksen tyhjennys, mikäli jemmaa siteitä yms sinne.

Meen tyttö voi vievata suihkussa hiuksiaan tunninkin. Lushin saippuitakin on mutta kainalot jää ainakin pesemättä :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää ei voi olla totta että näin moni vielä yläpeukuttaa.
Ettekö osaa yhtään asettua sen teinin asemaan. Äiti haukkuu. Ja ehdotatte vielä nöyryytystä.
Ei voi olla näin kammottavia ihmisiä

Onko puhelimen puute nöyryytys?

Itse kyllä laittaisin kotiarestiin.

Vierailija

Ei oo pelkästään teinien ongelma. Istuin bussissa yhden mamman vieressä. Iha ok jtn 35v mutta tuoksahti hieman virtsalle. Olis kannattanut laittaa dödöä mutta oli ihan naturel (tuoksuissaan).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisen alapää haise toisen nenään. Vaatteiden alta ainakaan.

Voi kuule kun tietäisit.

lääkäri

Tiedänhän minä. Sentään yli viiskyt vuotta ikää. Enkä koskaan ole kenenkään alapäätä haistanut. Työssä tietenkin eri asia. Kun hoitajana lähes nenä kriittisillä alueilla toimii. Kuten lääkärikin joskus. Mutta tavallisessa kanssakäymisessä ei olla nenä toisen haaruksissa ja muualle ei hajut kanna

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh heh.

Juuri näin. Miten puhelin muka vaikuttaa nuoren hygieniaan?
Minä katsoisin peiliin, jos ap siis on tytön vanhempi. Hygieniakasvatus on tainnut olla puutteellinen. Neuvo pesemään alapää vedellä päivittäin ja vaihtamaan puhtaat pikkarit päivittäin. Jos se ei auta, niin voisi käydä lääkärissä tsekkaamassa, ettei ole tulehdusta.

Vierailija

Osalla ihmisistä on voimakkaammat tuoksut. Teini-iässä erityisesti, mutta voi olla muulloinkin. Ei se aina pesemättömyydestä johdu. Tiedän tämän, koska olen itsekin haisunäätä. Etenkin nuorena kuulin siitä useinkin, mutta kun ei sille paljon voi. Jatkuva peseminen monta kertaa päivässä käy hermoille sekin. Ette arvaa, miten paljon olen kadehtinut ihmisiä, jotka eivät edes tarvitse deodoranttia tai joilla deodorantti ei petä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat