Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko koskaan joutunut "jahtaamaan mirstä"

Vierailija
22.05.2016 |

Mulla on tässä nyt tilanne päällä. Olen tutustunut mieheen kk sitten baarissa. Sanoi heti että on vaikea ihminen..ei perustellut tarkemmin asiaa. Mutta nyt tiedän mitä tarkoitti. Sovitaan, että nähdään ja sinä päivänä kun pitää nähdä, hän katoaa. Eikä kuulu kahteen päivään mitään..

Osoittaa kuitenkin sen, että on kiinnostunut..ja sanoo myös. Mutta joku tässä nyt on etten ymmärrä....ensin kävi mielessä, että on ollut liian pitkään sinkkuna...että ei halua menettää vapauttansa. Kerroin kyllä että en kahlitse ihmisiä, koska haluan vapautta myös itse.

Mutta en tiedä kauanko kestän..mähaluan jo sen vahvaan syleilyyn. Mitä teen?

Teinimeininki mut 42&40v iät

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Miehet on jahdanneet minua. Ja niin sen kuuluu ollakin. Älä nolaa itseäsi. Sen voin sanoa heti, ettei naisen koskaan, missään olosuhteissa, kannata jahdata miestä. Mies ei halua olla saalis.

Vierailija
2/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Miehet on jahdanneet minua. Ja niin sen kuuluu ollakin. Älä nolaa itseäsi. Sen voin sanoa heti, ettei naisen koskaan, missään olosuhteissa, kannata jahdata miestä. Mies ei halua olla saalis.

No mitä mä teen? Odotan vai unohdan? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Ja sanon tämän todella painokkaasti.

Vierailija
4/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu. Ne käyttäytyy just noin. Älä ainakaan jää odottamaan.

Vierailija
5/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varattu. Ne käyttäytyy just noin. Älä ainakaan jää odottamaan.

Tätä mä mietin, sillä on paljon naisia kavereina. Voi olla että on jotain säätöä menossa... kun tilaisuuksia hänellä on kyllä ollut. Ap

Vierailija
6/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda. Ja sanon tämän todella painokkaasti.

Yritin...ei oo helppoa :D ap

Vierailija
7/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä viitsi levittää höpöjä.

Vierailija
8/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARATTU.

Mä törmäsin tollaseen mieheen juuri tässä hiljattain, enkä jäänyt odottelemaan saati "jahtaamaan".

En saanut tietää onko varattu vai ei, mutta epäilen vahvasti, että on.

No, hänen häviönsä.

Vierailija
9/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on vaan ujo ja/tai arka.

Vierailija
10/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääkin voi pitää paikkaansa. Mites tämmösii käsitellään? :) ap

Vierailija
11/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo/arkakin haluaa olla toisen seurassa, jos sitä oikeasti kiinnostaa ja mahdollisuus toisen seurassa olemiseen on.

Muistan kun deittailin hyvin ujoa miestä ja olihan se aika paskat housussa aina kun tavattiin (rentoutui kyllä alun jälkeen aina), mutta halusi silti nähdä usein ja viestejä laitteli kyllä ihan rohkeasti, että pyörit mielessä, milloin nähdään jne.

Panikoi vaan aina kasvokkain alussa, mutta rentoutui sitten kyllä.

Näihin kysymyksiin on hyvin helppo vastaus: SITÄ EI KIINNOSTA TARPEEKSI.

Vierailija
12/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eka (ja toistaiseksi) viimeinen kohtaaminen sattui kohtaan jolloin olin juuri lopettanut parin viikon tapailusuhteen. Olin ehkä apea ja mietteliäs..en ollenkaan oma itseni. Tiedän että tällä miehellä on jotain fiiliksiä mua kohtaan. Ja hän vetää kuin magneetti puoleensa.

MUTTA Me ei olla halailua pidemmälle menty, tai no sai se pusun poskelle kun saattoi ovelle.

On tehnyt noin viidet oharit. Mitä tohon varattuna olemiseen tulee iin hän on sanojensa mukaan sinkku ja asuu yksin. Ap

Vierailija
13/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo/arkakin haluaa olla toisen seurassa, jos sitä oikeasti kiinnostaa ja mahdollisuus toisen seurassa olemiseen on.

Muistan kun deittailin hyvin ujoa miestä ja olihan se aika paskat housussa aina kun tavattiin (rentoutui kyllä alun jälkeen aina), mutta halusi silti nähdä usein ja viestejä laitteli kyllä ihan rohkeasti, että pyörit mielessä, milloin nähdään jne.

Tohon en usko...:)

Vierailija
14/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tavanneet yhden (1) kerran ja oharit on tehnyt viisi (5) kertaa = SITÄ EI KIINNOSTA TARPEEKSI.

Miten keski-ikäinen ei tuota tajua, kun tämmönen 23-vuotiaskin tajuaa?

Vierailija
15/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette tavanneet yhden (1) kerran ja oharit on tehnyt viisi (5) kertaa = SITÄ EI KIINNOSTA TARPEEKSI.

Miten keski-ikäinen ei tuota tajua, kun tämmönen 23-vuotiaskin tajuaa?

Varmaan siks, että käyn hitaalla???? :D

Ap

Mikäs kiire tässä mihinkään :)

Vierailija
16/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohon en usko...:)

No, eläkää sitten jossain fantasiamaailmassa, missä miestä kyllä kiinnostaa vaikka kaikki puhuu täysin päinvastaista, mutta ette vain halua uskoa asiaa.

Keksikää ihmeessä tuhat ja yksi selitystä, miksi mies ei muka nyt voi, uskalla jne., vaikka totuus on siinä silmienne edessä ja harvinaisen kirkkaana.

Mäkin haluaisin, että yksi mies ois musta kiinnostunu, mutta en mä silti ala elään jotain fantasiaa, missä näin muka olisi ja keksimään ihmeellisiä selityksiä, miksi mies ei vaan silti halua hengata mun kanssa, vaikka sitä kyllä varmasti kiinnostaa.:D

Vierailija
17/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIIDEN OHARIT??!!! Kyllä tuosta pitäisi jo tajuta. Unohda. Toistan: UNOHDA.

Vierailija
18/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä viitsi levittää höpöjä.

Millä perusteella tämä on höpöjä? Kokemukseni mukaan juuri noin se on. 1. Mies ei halua olla saalis. Ja 2. Mies ei arvosta naista, joka jahtaa häntä.

Jos sinulla on jokin muu kokemus tai tietämys tästä asiasta, niin ole hyvä ja avaa vähän.

Vierailija
19/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on harvinaisen kovakalloinen tapaus. Jos mies heti kättelyssä kertoo olevansa vaikea tapaus ja tekee kuukauden aikana viidet (5) oharit, niin ei tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että tuohon pelleilyyn ei kannata ryhtyä mukaan.

Vierailija
20/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIIDEN OHARIT??!!! Kyllä tuosta pitäisi jo tajuta. Unohda. Toistan: UNOHDA.

Tänään tais tulla kuudennet :D.. no vaikee se on unohtaa, kun pitkin viikkoa alkaa viestejä tulemaan..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi