Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että jos anoppi tulee kylään, hän valtaa keittiön?

Vierailija
01.04.2024 |

Järjestelee jääkaappia, käynnistää tiskikoneen jne. Kysymättä lupaa, menee kuin kotiinsa.

Rajatonta, törkeää!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että sä olet niin hirveä sottasaara, että anoppi säälii poikaansa ja lapsenlapsia, jotka joutuvat siinä läävässä asumaan 😭

Vierailija
2/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi lähti kauppaan hakemaan jääkaappiin "oikeat ruuat". Sitä ennen laittoi pesukoneen pyörimään kuin kotonaan,kun lapsensa valkoinen takki oli likaantunut matkalla. Sitten järjesti keittiön kaapit omaan tyyliinsä sopivaksi. Appiukko vaihtoi sillä välin lampun ja leikkasi nurmikon. Tämä kaikki tapahtui,kun olivat saapuneet ekaa kertaa uuteen kotiimme. Siinä sitten mieheni kanssa istuskeltiin kaksin ulkona juomassa  tervetuliaskahvit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi lähti kauppaan hakemaan jääkaappiin "oikeat ruuat". Sitä ennen laittoi pesukoneen pyörimään kuin kotonaan,kun lapsensa valkoinen takki oli likaantunut matkalla. Sitten järjesti keittiön kaapit omaan tyyliinsä sopivaksi. Appiukko vaihtoi sillä välin lampun ja leikkasi nurmikon. Tämä kaikki tapahtui,kun olivat saapuneet ekaa kertaa uuteen kotiimme. Siinä sitten mieheni kanssa istuskeltiin kaksin ulkona juomassa  tervetuliaskahvit. 

Meillä myös on anoppi järjestänyt keittiön kuivakaapit uudestaan! Mielestäni järjenvsastaista ja käsittämätöntä.

Vierailija
4/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valtaa sohvan

Vierailija
5/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin voit ottaa ne lääkkeesi

Vierailija
6/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin elämänvaiheessa on hyvä aikuistua. Silloin eletään omaa elämää ja ilmoitetaan anopille hyvin ystävällisesti mutta tiukasti ja selväsanaisesti, että tämä on meidän kotimme, ja ME teemme itse nämä jutut.

Omaan kotiin muuttaminen on oikein hyvä ajankohta aikuistumiselle. En voi käsittää, miten te voitte suostua kaappien järjestämiseen ja muuhun sanomatta mitään. Olen itse asunut joskus anopin huushollissa, mutta kenelläkään ei ole ollut mitään asiaa minun kaappeihin. Kun sana ei tehonnut, kävin siirtämässä anopin pois kaapilta. Silloin kyse oli lapsen vaatekaapista, johon minun mielestäni piti lapsen itse laittaa takaisin ne tavarat, joita oli sieltä levittänyt.

Vierailija
7/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä appivanhemmat valtaavat sohvan ja television. Sieltä sitten jakelevat loukkauksia ja vaatimuksia ja neuvoja.

Vierailija
8/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siinä on, että sinä ja miehesi olette  tossuja, tyhmiä tai todella siivottomia. Ette älyä sanoa, että tämä on meidän kotimme, anoppi on täällä vieraana.

Vierailija
9/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu te ootte lapasia

Vierailija
10/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukä siinä on ystävä tulee kylään aina kello 17-18 välillä.Viipyy 2h..Marsii aina keittiön ja sanoo mulla on nälkä.Avaa jääkaapin oven,onko syötävää.Ilta palalle menee toisen ystävänsä luokse,,

Vierailija
11/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa näitä anoppi miniä jankkauksia.

Vierailija
12/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette selvästikään ymmärrä, miltä tuntuu olla alistamalla kasvatettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä