Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko koskaan joutunut "jahtaamaan mirstä"

Vierailija
22.05.2016 |

Mulla on tässä nyt tilanne päällä. Olen tutustunut mieheen kk sitten baarissa. Sanoi heti että on vaikea ihminen..ei perustellut tarkemmin asiaa. Mutta nyt tiedän mitä tarkoitti. Sovitaan, että nähdään ja sinä päivänä kun pitää nähdä, hän katoaa. Eikä kuulu kahteen päivään mitään..

Osoittaa kuitenkin sen, että on kiinnostunut..ja sanoo myös. Mutta joku tässä nyt on etten ymmärrä....ensin kävi mielessä, että on ollut liian pitkään sinkkuna...että ei halua menettää vapauttansa. Kerroin kyllä että en kahlitse ihmisiä, koska haluan vapautta myös itse.

Mutta en tiedä kauanko kestän..mähaluan jo sen vahvaan syleilyyn. Mitä teen?

Teinimeininki mut 42&40v iät

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on harvinaisen kovakalloinen tapaus. Jos mies heti kättelyssä kertoo olevansa vaikea tapaus ja tekee kuukauden aikana viidet (5) oharit, niin ei tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että tuohon pelleilyyn ei kannata ryhtyä mukaan.

Mä pidän haasteista. :) ap

Vierailija
22/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VIIDEN OHARIT??!!! Kyllä tuosta pitäisi jo tajuta. Unohda. Toistan: UNOHDA.

Tänään tais tulla kuudennet :D.. no vaikee se on unohtaa, kun pitkin viikkoa alkaa viestejä tulemaan..ap

Apinaa koijataan... apinaa pumpataan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VIIDEN OHARIT??!!! Kyllä tuosta pitäisi jo tajuta. Unohda. Toistan: UNOHDA.

Tänään tais tulla kuudennet :D.. no vaikee se on unohtaa, kun pitkin viikkoa alkaa viestejä tulemaan..ap

Apinaa koijataan... apinaa pumpataan...

No näin sit taitaa olla :D

Vierailija
24/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari faktaa on hyvä muistaa: mies on ollut sinkkuna 8v, todella laaja ystäväpiiri, joka koistuu miehistä ja naisista.Nämä voivat olla sellaisia asioita, joita hän miettii. Sen hän jo tietää että multa ei saa pelkkää pillua. Olut maistuu....ehkä liiankin hyvin...että viinan kans en ala taistelee..se on varma häviö. Ap

Vierailija
25/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. vaikuttaa jälkeenjääneeltä ja yksinkertaiselta tapaukselta ikäisekseen.

Vierailija
26/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. vaikuttaa jälkeenjääneeltä ja yksinkertaiselta tapaukselta ikäisekseen.

No tätä en allekirjoita :) ehkä mä vaan en luovuta helpolla, vaan katson pelin loppuun....mul on aina ollut vahva intuitio ja tiedän ettei se nytkään petä.

Ja mitä tohon ikään tulee, mä oon ikuinen 25v.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan