Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsediagnosoijat. Mitä viimeksi kuvittelit sairastavasi?

Vierailija
22.05.2016 |

Itse sokeritautia, koska kusetti yhtenä päivänä aika lailla. Olin juonut nestettä paljon.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpää. Väillä se on vatsassa, joskus suolistossa. Aivokasvainkin on ajoittain päässä.

Vierailija
2/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelreumaa ja oikeassa olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialan aaltoiluhäiriötä ja kilpirauhasen vajaatoimintaa. Kun laihduin unohdin kilpparin ja mieliala muuttu neurologilla adhd/add:ksi, mutta en välttämättä usko siihenkään. Mieleni on oman laatuinen sekoitus kaikkea sosiaalista ja biologista, enkä ylipäätänsä usko, että mieliä voi kategorisoida niin tiukasti johonkin tiettyyn mielialahäiriöön.

Vierailija
4/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikohtausta, mutta se ei tainnut olla ihan pelkkää kuvitelmaa. Onneksi meni sen kerran ohi, mutta jos tulee vielä toistekin, niin taidan mennä lääkäriin.

Vierailija
5/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

epilepsiaa. aloitin epilepsialääkityksen ja lyhistymiskohtaukset ja poissaolokohtaukset loppuivat. aloitin sen siis muuhun sairauteen, epilepsiaa ei ole suljettu pois. 

Vierailija
6/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunkaulan syöpää, rintasyöpää, melanoomaa, sepelvaltimotautia

Vierailija
7/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkoputken tulehdusta. Olikin vaan epätavallisen ärhäkkä flunssa ja melkein viikon saikku.

Vierailija
8/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-tauti, aivoverenvuoto, ADD, epävakaa persoonallisuushäiriö on viime aikoina olleet sellaisia vakiopelon-/mietityksen aiheita...

t. luulosairas ahdistushäiriöinen

Vierailija
9/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpää ja aivoverenvuotoa.

Vierailija
10/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palleatyrä

Vierailija
11/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoimintaa ja reumaa.. molemmissa oli arvot vielä jnkv viiterajoissa, tiedä sitten tulevaisuudesta..

Vierailija
12/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt yhtäkkiä tosi paljon haavaumia suussa, joten olen aika varma että sairastan jotain syöpää.

Vierailija
13/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosyöpää, kun minulla tuli kerran miltei kolme viikkoa vain vetelää ulostetta. Edellinen tuollainen kohtaus oli viime viikolla, jolloin punertavaa ulostamista jatkui nelisen päivää.

Loppujen lopuksi taisi vain olla normaalia suoliston toimintojen vaihtelua. Näin ainakin kaverini minulle vakuutti.

Vierailija
14/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänvika on aina mulla muka meneillään. Olen käynyt filmissäkin, ei löytynyt mitään.

Vierailija
15/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät diagnoosini ovat asperger ja borreoloosin/MS-taudin/kupan aiheuttama niveltulehdus nilkassa. Mietin jo ensiapuun lähtemistä tai ajan varaamista terveyskeskukseen mutta juuri silloin nilkastani kuului raksahdus ja kipu hävisi.

Vierailija
16/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsarkoomaa viimeksi. Aivokasvain, suolistosyöpä, ms-tauti, sjögrenin syndrooma...Juu, en googlaa enää yhtään mitään, menee järki.

Vierailija
17/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpää (iso mollukka ollut pari vuotta rinnassa ja nännin iho on muuttunut "ryppyiseksi"), olen kuitenkin vasta 30v. joten en pääse tutkimuksiin ja näin ollen olen siis luulosairas.

Joo ja diabeteskin mulla on koska sokerista tulee paha olo ja mustelmat paranee nykyään niin hitaasti.

Aivoverenkiertohäiriökin taatusti on (oon surkeessa fyysissä kunnossa ja aina alkaa huipata kun rasitan itseäni, mikä lienee kuitenkin aika normaalia mun tilanteessa).

Suolistossa ja vatsan alueella mulla on ainakin 5 eri tautia (johtunee kuitenkin ennemmin hyvin yksipuolisesta ja ravintoköyhästä ruokavaliota, en vaan jaksa syödä kun ei ole nälkä).

Toi yks viisaudenhammaskin taatusti kasvaa jotenkin päin fjittuaja se on varmasti pakko leikata pois

Ai joo ja vähän aikaa sitten se yks turvonnut sylkirauhanen oli kans syöpää.

Ei kehonosaa ilman ongelmaa :D Vaikka korvienvälissähän nää kaikki oikeesti taitaa olla.

Vierailija
18/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppa jalassa, lämpö ja istuminen turvotti jalan ja kipu johtui lihasjumista

Aivoinfarktia, niskajumi ja ahdistus

Aivoverenvuoto, kts ed

Keuhkoveritulppa ja sydänkohtaus, fasettilukko

Nämä pyörii jatkuvasti mielessä. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja äitini sairastaa aivosyöpää. Kiva yhdistelmä.

Vierailija
19/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene nyt hyvänen aika lääkärille sen rintas kanssa, ei se rintasyöpä ikää katso, aina vain nuorempia sairastuu. Itse menin yksityiselle kuviin oireineni, ja syöpähän se patti oli, 33 vuotiaana.

Vierailija
20/45 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staasipapillia epäilen.

Sopisi sinänsä kokonaiskuvaan. Aivokasvain painaa sinusta. Ja viimeksi halppis kuvissa oli näköhermossa ns. väärinpäin painekuva, Optikon mielestä ei syytä huoleen, kun ei ollu silmänpaineen mukaisesti pullistunu.

Empä tiedä, ei sille mitään voine, pitää vaan katsoa että verenpaine pysyy aisoissa.

Ei sillä taas yhdellä uudella vikakoodilla merkitystä. Vai mitä?