Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsediagnosoijat. Mitä viimeksi kuvittelit sairastavasi?

Vierailija
22.05.2016 |

Itse sokeritautia, koska kusetti yhtenä päivänä aika lailla. Olin juonut nestettä paljon.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/45 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokasvain, on muutenkin aika yleinen itsediagnoosi. Jos päätä särkee, naamaa kuumottaa, on mitenkään outo olo, niin ensi epäilys on aina aivokasvain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakiaa, refluksia. Söin jopa vuoden verran niitä helkkarin riisikakkuja leivän tilalla, kun yritin testata, että helpottuuko olo. No ei helpottunut. Sitten menin lääkäriin ja oikea vaivani selvisi noin kymmenessä minuutissa.

Vierailija
24/45 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehdusta, olikin hammastulehdus (ihan vika poskihammas).

Vierailija
25/45 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi melanoomaa, mutta tänään lääkäri totesi sen joksikin ihottumaksi. Onneksi. Olen diagnosoinut itselleni myös HIV:n, munasarjasyövän, kohdunkaulansyövän, aivokasvaimen, aivoverenvuodon, MS-taudin ja silmäsyövän ainakin. Ja kyllä, olen luulosairas, mutta en onneksi enää niin pahasti kuin muutama vuosi sitten. Nykyään panikoin sairauksia ehkä pari kertaa vuodessa enää ja osaan järkeillä ne pois.

Vierailija
26/45 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaali herpeksen = iho oli ärtynyt tylsällä terällä ajamisesta kuumalla säällä. Myös epäilin kuppaa = karvatuppeja oli ärtynyt em. syystä.

Vierailija
27/45 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivokasvain, on muutenkin aika yleinen itsediagnoosi. Jos päätä särkee, naamaa kuumottaa, on mitenkään outo olo, niin ensi epäilys on aina aivokasvain.

Ikävä kyllä, aivokasvain on ihan oikeesti jo dignosoitu.

Joten aika validi epäillys.

Vierailija
28/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo AP.

Muutama viikko sitten kurkku tuntui ahtaalle, aivan kuin olisi jokin patti ja vaikea niellä ruokaa. Ei muuta oireilua ollut. Noh useamman päivän päästä ajattelin, että syöpä se on iskenyt mutta nyt vähitellen helpottanut ja nyt normaali.

Ilmeisesti stressin aiheuttamaa palan tunnetta kurkussa.

Vierailija
29/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Mulla "oli" vuoden sisällä leukemia, imusolmukesyöpä, vatsasyöpä, suolistosyöpä, aivokasvain, haimasyöpä, rintasyöpä, luusyöpä ja ihan kaikki mahdolliset muut sairaudet. Mielialalääkityksen kun sain, niin johan syövät lähti. Mutta kamalaa se oli.

Terveisin masentunut, ahdistushäiriöinen ja karsinogeniasta kärsivä

Vierailija
30/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä vielä, minkä diagnoosin antaisin noiden jalkakipujen takia. Ei niitä oikein tutkitakaan. Nivelrikkoa vähän on ja siihen se jää, lääkekuuri kun on tulehdus. Epäilen reumaa, mutta mulla ei ole reumatekijää. Suvussa on reumaa. 

Vierailija
31/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen lievää vajaatoimintaa pohdin. Nyt sain betasalpaajat migreenin estolääkkeeksi niin nekin oireet väheni, joten ei tuo varmaam ikinä selviä.

Vierailija
32/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä vielä, minkä diagnoosin antaisin noiden jalkakipujen takia. Ei niitä oikein tutkitakaan. Nivelrikkoa vähän on ja siihen se jää, lääkekuuri kun on tulehdus. Epäilen reumaa, mutta mulla ei ole reumatekijää. Suvussa on reumaa. 

Tarkoitatko yleistä reumafaktoriarvoa vai onko sulta otettu nimenomaan tiettyyn reumaan liittyvät vasta-ainetestit? Reumafaktoriarvo voi olla ihan normaali, mutta reuma selviää sitten tietyn reumatyypin "omasta" vasta-ainetestistä. Huonosti selitetty, osaisko joku paremmin? 

Vierailija
33/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusyöpää. Minulla on nytkin outo kipu polven kohdalla. Ei missään nivelessä. 

Vierailija
34/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trokanteriittia ja se olikin kyseessä. Vaati kolme lääkärikäyntiä.

Vierailija
35/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-tauti, maksakirroosi, selkärankareuma ja jatkuvana diabetes.

Vierailija
36/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisyöpää ja vyöruusua. Olin oikeassa.

Jäätynyttä olkapäätä. Erehdyin. Olkapäässäni olikin "vain" repeämä.

Vierailija
37/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivokasvain, kilpirauhasen liikatoiminta

Vierailija
38/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veritulppa jalassa, lämpö ja istuminen turvotti jalan ja kipu johtui lihasjumista

Aivoinfarktia, niskajumi ja ahdistus

Aivoverenvuoto, kts ed

Keuhkoveritulppa ja sydänkohtaus, fasettilukko

Nämä pyörii jatkuvasti mielessä. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja äitini sairastaa aivosyöpää. Kiva yhdistelmä.

Oletko minä? Mulla "on" ollut keuhkoveritulppa aika ajoin ties kuinka pitkään. :D Ehkä välillä myös MS-tauti ja aivokasvain... Mulla on tosin vaan paniikkihäiriö, ehkä jokin lievä ahdistuneisuushäiriö eikä äidilläni ole aivosyöpää. Toivottavasti äitisi muuten paranee.

Vierailija
39/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosyöpä viimeksi painoi alaselän hermoja. Parani jumppaamalla  :D

Nyt on keuhkoputkentulehdus (yskin eilen), kihti ja mahdollisesti verenvuototauti, kaivoin salaa nenää ja tuli vähän verta koska raapaisin kynnellä. 

Eli viimeisiä tässä vedellään kuten aina  :)

Vierailija
40/45 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoiminta, diabetesta, fibromyalgia, ms-tauti, kaksisuuntainen mielialahäiriö, masennus. todellisuudessa olen varmaan huonovointinen elämäntavoista johtuen

t. tupakoiva, ei yhtään liikuntaa harrastava ja epäterveellisesti syövä hoikka nainen