Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, onko kissa-hiirileikit kovinkin yleisiä keskuudessanne?

Vierailija
22.05.2016 |

Oon täss kuukauden nyt leikkiny.mmies on kiinnostunut.mutta ei se nyt mitään saa aikaiseksi. Pitääkö sanoa suoraan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikissä pitää ensin sopia kumpi on kissa ja kumpi hiiri ;D

Vierailija
2/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, onko pissa-kakkaleikit kovinkin yleisiä keskuudessanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon täss kuukauden nyt leikkiny.mmies on kiinnostunut.mutta ei se nyt mitään saa aikaiseksi. Pitääkö sanoa suoraan?

Mistä tuossa on oikein kyse?

Vierailija
4/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan se klassinen tilanne että nainen on hulluna mieheen mutta ei vaan voi mitenkään tehdä itse sitä aloitetta koska naisen pitää saada tuntea itsensä niin halutuksi kuin mahdollista, ja siihen sisältyy se, että mies tekee myös aloitteen. Ja tämän vuoksi vaikka kuinka moni parisuhde jää sitte syntymättä.....

Niin se elämä menee.

Terveisin mies,

Vierailija
5/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla on. Tuo kissa on todella hyvä hiirikissa. Välillä tuo komean paksun rotankin. Mouruaa äänekkäästi aina kun tuo saalista. Silloin pitää silitellä ja antaa herkku tai kermaa.

t. sinkkumies maalta

Vierailija
6/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan se klassinen tilanne että nainen on hulluna mieheen mutta ei vaan voi mitenkään tehdä itse sitä aloitetta koska naisen pitää saada tuntea itsensä niin halutuksi kuin mahdollista, ja siihen sisältyy se, että mies tekee myös aloitteen. Ja tämän vuoksi vaikka kuinka moni parisuhde jää sitte syntymättä.....

Niin se elämä menee.

Terveisin mies,

Olen törmännyt "olen vaikea ihminen"-mieheen. Sinkku ollut jo 6 vuotta....kuukauden sisällä meidän on pitänyt nähdä neljä kertaa -tuloksetta.koska hän nyt katoaa milloin mihinkin...

Enkä haluaisi olla ahdistava jatkuvilla kyselyillä. Mutta jos ei ryhdistytä, niin ei tää etene. Toisaalta, mullahan ei oo mitään häviytävää..jos vaikka ehdotankin jotain :)..

Ap