Mies otti yhteyttä kolmen kuukauden jälkeen
Meillä oli syksyllä 3kk mittainen suhde, jossa tavattiin harvakseltaan. Lopetettiin hiukan kireissä tunnelmissa ja ei nähty aikoihin. Nyt sitten mies otti yhteyttä. Herättää kyllä ristiriitaisia ajatuksia, sillä olin syksyllä se kiinnostuneempi osapuoli.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olet varapimpero numero xx ja tulit nyt tarpeeseen.
Olen sinkku ja jos sovitaan jonkun entisen säädön kanssa seksitapaaminen, kyse on kahden ihmisen välisestä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyypillistä miehille, mulle käy aina samoin. Kun olen fiiliksissä ja osoitan sen, miehet luikkivat pakoon mutta sitten soittavatkin parin kk:n päästä ihan pokkana ja ovat silloin itse fiiliksissään - mutta yleensä liian myöhään ja omat tunteet menivät jo. Suomalainen mies on kai sitten vähän hidas?
Mies on metsästäjä luonnostaan. Mitä vaikeampi saalis, sitä kiinnostavampi. Helppo saalis menettää merkityksen, koska sen voi saada kuka tahansa. Saaliin arvo kasvaa sitä mukaa mitä enemmän mies joutuu näkemään vaivaa ja panostamaan sen kiinni saamiseen.
Mitä noita pelejä pelailemaan ja venkoilemaan. Joko kiinnostaa tai ei. Menee monta muuta potentiaalista hukkaan, jos keskittyy olemaan vaikeasti tavoiteltava sen sijaan, että olisi suora.
Miehelle kannattaa ilmaista, että miksi otit yhteyttä. Ja kertoa, että ei ole kiinnostunut kaveruudesta ja seksikään ei ollut tajunnanräjäyttävää.
Osalle miehistä ei kelpaa mikään. Kelpaa vain se vaihe, kun naista liehitellään ja yritetään saada kiinnostumaan. Jos tuossa onnistuu ja nainen kertoo tunteistaan, haihtuu mies joko vähitellen tai pikaisesti. Selityksiä on ollut tyyliin pitää miettiä, mitä elämältä haluaa tai on parempi olla yksin. Myöhemmin selviää, että kuvioissa pyörinyt samaan aikaan parikin naista. Ja kyseessä ei mitkään varhaisteini-iän ohittaneet, vaan yli 40v miehet, jotka eronneet vuotta, kahta aiemmin pitkästä liitosta. Ja todellakin, olen mieluummin yksin. Lyhyellä ajalla ystäväpiirissä joutuneet kokemaan miesten taholta tuollaista paskaa.