Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä miestä? Olenko liian vaativa?

Vierailija
21.05.2016 |

Pidän hieman särmikkäistä miehistä. Sellaisista, jotka eivät hae muiden hyväksyntää. Mies on parhaimmillaan oman tien kulkijana, joka ei ole riippuvainen muista. Miehessä vetoaa myös rauhallisuus ja aito itsevarmuus. Huomaan heti, jos joku vain teeskentelee olevansa itsevarma. Olen pohdiskeleva luonne ja kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, joten toivoisin miehen pitävän syvällisistä keskusteluista. Viihdyn enimmäkseen kotona enkä pidä juhlimisesta lainkaan. Sohva ja lasi viiniä, niin olen tyytyväinen. Ulkonäössä tärkeintä on miehekkyys, en pidä vauvanaamoista.

Olen 21-vuotias nainen ja en ole vielä tavannut ketään, joka vetäisi puoleensa. Ehkä jään ikuisesti sinkuksi...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi mutta olet mulle varmaan liian nuori? ja olen huono keskustelemaan, omia polkuja tallaan satavarmasti ja tiedän mitä teen.

Olen palsta termeillä ns.dimex mies 181cm/84.

Vierailija
22/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö muuta kuin olet kotona sohvalla?

Tykkäätkö seksistä, osaatko olla kiihottava?

Pistä vähän mittoja jakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on kuvauksesi kaltainen. Kaveriporukasta löysin sattumalta, kun mun kaveri ja hänen kaverinsa menivät naimisiin. It-alan miehiä, nörtimpi musamies. Aattelin kyllä käyttää vielä, eli en pistä kiertoon.

N23

Vierailija
24/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jo 21 vuotias. Tuossa iässä se on jo selvää että sitä jäädään lopullisesti yksin. Nyt vanhapiikakuteet päälle ja kissoja ostamaan, et sinä noin vanhana enää mitään elämää tule näkemään. Ensi viikolla hankit hautapaikan ja odotat väistämätöntä

Vierailija
25/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Rauhallinen, check

- Itsevarma; jotkut pitää itsevarmana, itse en aina sanoisi niin, mutta kai omana itsenä olo tekee sen

- Keskustelut; huono väkisin aloittaa small talkia tai syvällisempää keskustelua, mutta mietteliäänä tyyppinä sekin on mahdollista

Viinikään ei juuri maistu, mutta otanta on aika pieni. Muuten samansuuntaisia ajatuksia, mutta olen jo seuraavalla vuosikymmenellä ja aika harvassa ne puoleensavetävät naiset on. Jos vähän yritän avata, niin ei tarvita missin/mallin mittoja, vaan jotenkin viehättävä kokonaisuus, jossa sisäisillä piirteillä on melko paljon painoarvoa. Toki ulkonäöllä voi herättää huomion, mutta myös huonossa mielessä tai sen menettää hyvin nopeasti käytöksellä.

Vierailija
26/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sammui viinilasin ääreen.

Vierailija
27/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun on hiukka hankala tulla sinua sieltä kotisohvalta noukkimaan, mutta yrittänyttä ei laiteta.

Oletko kuullut netistä?

Ei ap, mutta toinen kovien vaatimusten nainen

Vierailija
28/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuus on arvioiden mukaan jopa kaksi kertaa yleisempää miesten kuin naisten keskuudessa, biseksuaalisuus taas on kummallakin sukupuolella yhtä yleistä. Tästä voitaneen vetää johtopäätös, että osa heteronaisista tulee jäämään väistämättä vaille pitkäaikaista tai ainakin ns. elinikäistä parisuhdetta vastoin omaa toivettaan. Tilannetta korostavina asioina näkisin hiljalleen lopullisesti poistuvan homoseksuaalien tarpeen kulissiliitoille sekä sen, että oletan parisuhdetta haluamattomien osuuden miehissä jonkin verran naisia suuremmaksi.

Vierailija
29/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä etsit miestä? Ei niillä mitään tee, yksin on parempi. 

Tässä ketjussa hyvät perustelut sille miksi naisena kannattaa olla sinkku. Miehet heti kommentoimassa ilkeästi, miksi ihmeessä joku haluaisi kuunnella sellaista ja vielä livenä miehiltä??

Sama muuten palstalla yleisestikin. Miehet haukkuvat naisia jatkuvasti, pahiten mennessään henkilökohtaisuuksiin yksittäisissä ketjuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi