Miksi en löydä miestä? Olenko liian vaativa?
Pidän hieman särmikkäistä miehistä. Sellaisista, jotka eivät hae muiden hyväksyntää. Mies on parhaimmillaan oman tien kulkijana, joka ei ole riippuvainen muista. Miehessä vetoaa myös rauhallisuus ja aito itsevarmuus. Huomaan heti, jos joku vain teeskentelee olevansa itsevarma. Olen pohdiskeleva luonne ja kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, joten toivoisin miehen pitävän syvällisistä keskusteluista. Viihdyn enimmäkseen kotona enkä pidä juhlimisesta lainkaan. Sohva ja lasi viiniä, niin olen tyytyväinen. Ulkonäössä tärkeintä on miehekkyys, en pidä vauvanaamoista.
Olen 21-vuotias nainen ja en ole vielä tavannut ketään, joka vetäisi puoleensa. Ehkä jään ikuisesti sinkuksi...
Kommentit (29)
On sulla kovat vaatimukset, mutta toisaalta, miksi ei olisi? Ei huonolla miehellä tee paljoakaan. Sinkkuus on kyllä ihan realistinen skenaario.
On tuollaisia olemassa. Minä kyllä sain pakit.
No minun on hiukka hankala tulla sinua sieltä kotisohvalta noukkimaan, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Voi, olet niin nuori vielä! Älä tuollaisia murehdi. Laske rimaa vasta päälle kolmekymppisenä jos ei ole tärpännyt.
Olet katsonut liikaa amerikkalaisia elokuvia, jos et ole ikinä tavannut yhtään hyvää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tommoset v-mäiset miehet on just niitä jotka äykkäröi baareissa. Sinne vaan niin johan löytyy.
No en todellakaan halua miestä, joka "äykkäröi baareissa". Sanoin aloituksessani, että inhoan baareja ja juhlimista. Jään paljon mieluummin kotiin. Ei mulla ole mitään alkoholin käyttöä vastaan, kunhan sitä juodaan sivistyneesti ja vain silloin tällöin. Miehen pitäisi olla rauhallinen, viisas ja syvällinen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommoset v-mäiset miehet on just niitä jotka äykkäröi baareissa. Sinne vaan niin johan löytyy.
No en todellakaan halua miestä, joka "äykkäröi baareissa". Sanoin aloituksessani, että inhoan baareja ja juhlimista. Jään paljon mieluummin kotiin. Ei mulla ole mitään alkoholin käyttöä vastaan, kunhan sitä juodaan sivistyneesti ja vain silloin tällöin. Miehen pitäisi olla rauhallinen, viisas ja syvällinen. ap
Eli tylsä?
Olet! Unohda tuollaiset listat yms. ja lähde avoimin mielin tutustumaan ihmisiin, ei potentiaalisina poikaystävinä eikä varsinkaan mikään vaatimuslista kädessä.
Yleensä siitä mahdollisesta kumppanista löytyy nyt piirteet mitä itse arvostaa, kunhan ne eivät ole keinotekoisia ja teennäisiä. Aito kiinnostus muita kohtaan herättää myös kiinnostuksen sinua kohtaan.
Terveisin täti-ihminen
Miksi oman tien kulkija haluaisi pariutua sun kanssa sohvalle?
Vierailija kirjoitti:
Ei ap oikeasti halua oman tien kulkijaa. Ap haluaa vain saada miehen, joka täyttää hänen vaatimuslistansa joka on kuin suoraan amerikkalaisesta elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan oman tien kulkijalla lähinnä sitä, että mies on rohkeasti oma itsensä eikä hae muiden hyväksyntää valinnoilleen. Aidosti itsevarman miehen ei tarvitse öykkäröidä ja machoilla, pelkkä läsnäolo riittää. Miehessä pitää olla karismaa. ap
Mun poika on etsimäsi mies. 21 v myös. ;-)
On tuollaisia, mutta harvassahan ne. Isolla osalla miehiä itsevarmuus on pelkkää pintaa, machovetoista egoa ja aito viisaus ja rauhallisuus loistaa olemassa olemattomuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
On tuollaisia, mutta harvassahan ne. Isolla osalla miehiä itsevarmuus on pelkkää pintaa, machovetoista egoa ja aito viisaus ja rauhallisuus loistaa olemassa olemattomuudellaan.
Millä pätevyydellä sinä tuota arvioit?
Minkälainen sinä sitten olet? Hyvin nuori, epätoivoinen, naiivi, sohvan pohjalla viihtyvä viinin lipittäjä, mitä ilmeisemmin siis ylipainoinenkin, yksinäinen..? Ja kotoa sinut pitäisi tulla hakemaan. :D Jatka vain niiden romanttisten elokuvien katselua, en usko, että kuvailemasi mies löytää sinusta itselleen upeaa ja tavoiteltavaa naista.
Miksi yleensä etsit miestä? Ei niillä mitään tee, yksin on parempi.
100% naisista ovat liian vaativia ja kuvittelevat olevansa kauniimpia kuin ovat. Tähän on tietysti olemassa omat syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensä etsit miestä? Ei niillä mitään tee, yksin on parempi.
Tässä ketjussa hyvät perustelut sille miksi naisena kannattaa olla sinkku. Miehet heti kommentoimassa ilkeästi, miksi ihmeessä joku haluaisi kuunnella sellaista ja vielä livenä miehiltä??