Vierailija

Esim. baarissa siis. Epäilen, että naiset tykkäävät salaa tuosta, vaikka väittävät julkisesti että se on ärsyttävää. Kuuntelin muutaman naispuolisen kaverin juttuja ja he oikein kisailivat sillä, kenellä on eniten näitä pyrkyreitä ja kuinka pitkään he jaksavat kinuta. Sehän tavallaan realisoi naisen seksuaalisen arvon, kun mies ei jätä rauhaan toisenkaan kielteisen vastauksen jälkeen. Jossain syvällä nainen varmasti nauttii siitä tunteesta, kun miehet eivät ymmärrä "ei":tä.

M26

• ylös 3
  • alas 47

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Jaa, muista että mystisellä flirttailulla ja epätoivoisella takertumisella on eronsa... Tuskin kukaan haluaa stalkkeria peräänsä, mutta "iiih, se ei saa mua mielestään ja lähettelee sydämiä ja silmäniskuja, taidan olla aika pantava" voi olla ihan imartelevaakin.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Suomessa ei. Jossain konservatiivimaissa voi olla niin että naisen on periaatteesta sanottava ensin pari kertaa ei ennenkuin hänen on soveliasta vasta myöntävästi.

• ylös 19
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei tykkää. On aivan raivostuttavaa kun ei uskota kerrasta. Tulee aika pian mieleen että mies on mieleltään jotenkin sairas ja naisia saamaton luuseri ehkä väkivaltainenkin. Että on siis jotain vikaa.

• ylös 37
  • alas 2
Vierailija

Tykkäisitkö itse jos joku muikkeli roikkuisi kuin takiainen sussa? Nii-iin sitähän minäkin.

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Suurin osa ei tykkää mutta joukossa on myös niitä, jotka haluavat että "oikea" mies jallittaa vaikka saakin vastaukseksi EI. Ne pelaavat vaikeasti lähestyttävää.

Kun et halua olla kusipää niin jätä pelinaiset pelaamaan omia pelejään ja hyväksy että EI = ei. Suurimman osan kohdalla tuo pitää paikkansa etkä varmaankaan halua suhteeseen sellaisen kanssa, joka tarkoituksellisesti harrastaa pelien pelaamista suhteessa.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

En tykkää. Jos et usko, kun sanon, käyttäydyt vähätellen/loukkaavasti ja annat itsestäsi typerän vaikutelman (mitä-kohtaa-sanassa-EI-et ymmärtänyt?)

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

En todellakaan tykkää. Se on älyttömän rasittavaa, epämiellyttävää ja vaivaannuttavaa. Jotkut eivät osaa lopettaa vaikka on monta kertaa sanonut olevansa varattukin. 

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei. Jossain konservatiivimaissa voi olla niin että naisen on periaatteesta sanottava ensin pari kertaa ei ennenkuin hänen on soveliasta vasta myöntävästi.

Tämä on tietty kulttuuriero. Amerikassa jos nainen antaa pakit sanomalla "Find someone else!", niin pahinta mitä mies voi tehdä on se että hän tekee täsmälleen kuten nainen kehoitti eli on jo hetken päästä avoimesti yrittämässä jotain toisia naisia vaikka edellistäkin yritti vain kerran.

Vierailija

Ei on ei!
Vituttaa kun saa sata kertaa jankata ettei voi vähempää kiinnostaa.

Ei kiinnosta nyt, eikä vartin päästä.

Lähinnä vituttaa ja säälittää sellainen vähä-äly joka ei ymmärrä yksinkertaista suomalaista sanaa EI!

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Minua se ainakin ahdistaa. Tulee vaan mieleen, että jos mies ei kuuntele sanaa "ei" tapaamisvaiheessa, niin kuuntelisiko myöhemminkään, jos tilanne menisi pidemmälle?

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Ei, ei ja ei! Eikä varsinkaan missään baaritilanteessa. Tuollaiset takiaiset ovat ärsyttäviä, joskus jopa pelottavia. 

Jos olisi kyse pitempiaikaisesta jutusta, tilanne olisi ihan toinen. Silloinkin vain sillä ehdolla, että tunne on molemminpuolinen. Esimerkki elävästä elämästä. Minulla oli aikanaan huono suhde, mutta se oli ensimmäiseni, joten en osannut siitä irtaantua, vaikka ymmärsin itsekin, ettei tämä ole hyvä. Samaan aikaan muuan tuttu nuori mies piiritteli minua monta kuukautta ja yritti ylipuhua minut puolelleen. Viimein ymmärsin luovuttaa huonosta suhteestani ja sain paljon paremman tilalle. Vaikka se ei kestänyt loppuikäämme, niin muistan tuota kaveria edelleen hyvällä. Mutta huom.! Pidin hänestä ja olimme kavereita, eikä hän ollut tungetteleva, sinnikäs vain, mikä tässä tapauksessa oli lopulta hyvä juttu. Ja tässä oli siis kyse vakavasta suhteesta eikä mistään panojutusta.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

"Minua se ainakin ahdistaa. Tulee vaan mieleen, että jos mies ei kuuntele sanaa "ei" tapaamisvaiheessa, niin kuuntelisiko myöhemminkään, jos tilanne menisi pidemmälle?"

Juuri tämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua se ainakin ahdistaa. Tulee vaan mieleen, että jos mies ei kuuntele sanaa "ei" tapaamisvaiheessa, niin kuuntelisiko myöhemminkään, jos tilanne menisi pidemmälle?

Ei kuuntele.
Tästä oppineena, mä sanon kerran kohteliaasti ei ja sen jälkeen tylytän äijän sen omalla kielellä. SE menee yleensä jakeluun. Onhan se tylsää puhua rumasti, mutta tyhmät ihmiset ei ymmärrä muunlaista puhetta.

Vierailija

Mitä ihmettä,"realisoi naisen seksuaalisen arvon"? Eikö säälittävä vonkaaja lähinnä realisoi oman epätoivonsa määrän? Ja EI,naiset EIVÄT halua että heitä ahdistellaan sen jälkeen,kun ovat kieltäytyneet pyrkyrin seurasta.Siis useimmat naiset,voihan tuollaisia häiriintyneitä "ei-tarkoita-kinua-enemmän-"naisiakin olla,mutta normaalisti se menee niin,että jos seuraan tuppaaja miellyttää,sille sanotaan kyllä heti.Jos taas ei miellytä,se ei on pysyvä vastaus.Nuorena olin työharjoittelussa baarissa ja oli todella inhottavaa kun sama harvahampainen puliukko tuli kerran toisensa jälkeen jankkaamaan,miksi en anna hänelle puhelinnumeroani.Ei se epätoivoinen jankkaaminen tee kenestäkään yhtään vetävämpää,ihme myytti tuo että naisia jotenkin hivelisi ahdistelu tai että ei:n sanominen on jotain vaikeasti tavoiteltavan leikkimistä.

Vierailija

Eivät tykkää. Ei on ei, vaikka se olisi kuinka nätisti sanottu, ja tyyppi, joka ei ymmärrä lopettaa, on ärsyttävä ja vähän vastenmielinen. Jos olen epävarma jostain miehestä, enkä sano suoraan eitä, yrittämällä voi kyllä vielä onnistua. Silloin se on positiivista ja osoittaa, että mies on kiinostunut nimenomaan musta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.