Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimollani on järkyttävä alaryijy, mitä tehdä?

Vierailija
21.05.2016 |

Ei kuulemma jaksa enää ajaa.. Pitää nykyään kammata enimmät pois tieltä ennen hommia. Kellään kokemuksia tai neuvoja mitä voisin tehdä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä, hän on muodikas.

Vierailija
2/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi itse päättää siitä, ajeleeko alapään karvansa vai ei. Älä valita täällä vaan keskustele vaimosi kanssa.

Ai niin mutta tämähän on provo....

Vierailija
4/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaryijy :D no vaimon karvat, vaimon päätös. Olet ilmeisesti kertonut pitäväsi enemmän siistitystä alakerrasta. Onko vaimosi esittänyt sinun karvoista toiveita? Voithan ehdottaa esim. sokerointia vaihtoehtona ja siis nimenomaan jossain salongissa tehtäväksi! Jos oikein kovasti haluat tätä, niin voithan ehdottaa maksavasi tämän lystin ;D

Vierailija
5/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fwb:n mielestä sheivaus on miesten hommia. Mä en saa koskea höylään tai vaahtoon, Herra hoitaa sen puolen :)

Elikkäs, pistä rouva köysiin ja sheivaa, tiedä miten villiksi teidänkin elämä vielä muuttuu...

Vierailija
6/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja sinä mieleiseksesi ;)

Vierailija
7/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota että sä ajelet, käy esileikistä.

Vierailija
8/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fwb:n mielestä sheivaus on miesten hommia. Mä en saa koskea höylään tai vaahtoon, Herra hoitaa sen puolen :)

Elikkäs, pistä rouva köysiin ja sheivaa, tiedä miten villiksi teidänkin elämä vielä muuttuu...

Onpa paska mies sulla. Ja ite oot typerä, ku tolleen annat Fifty Shades -tyyliin määräillä.

Vierailija
9/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nuorenpaan teiniritsaan, niin minäkin tein enkä voisi olla tyytyväisenpi.

Vierailija
10/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahjakortti brassivahaukseen!

T. Kosmetologi

Vierailija
11/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa paska mies sulla. Ja ite oot typerä, ku tolleen annat Fifty Shades -tyyliin määräillä.

Kultaseni, eikös teillä ole tänään viikottainen intiimihetki? Saunan jälkeen pimeessä, peiton alla, lähetyssaarnaajassa, Jumala mielessä? Mulla on tiedossa viikon kolmas leikkihetki. Neljän, viiden tunnin päästä mä makaan mytyssä tossa lattialla, hikisenä, itkien ja nauraen. Oon saanu n. 20 orgasmia, ihanat jäljet ja mua suutelee ja silittelee hyvin tyydytetty Herra.

Kummalla on kivempaa?

Vierailija
12/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
13/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule kiinnosta vieraan ihmisen ryijyt

Vierailija
14/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta viikate.

Vierailija
15/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit ajella

Vierailija
16/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda nuorenpaan teiniritsaan, niin minäkin tein enkä voisi olla tyytyväisenpi.

Voi sieltä teininkin pöksyistä paljastua vaikka miten villi rämemajava.

Vierailija
17/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, eikös teillä ole tänään viikottainen intiimihetki? Saunan jälkeen pimeessä, peiton alla, lähetyssaarnaajassa, Jumala mielessä? Mulla on tiedossa viikon kolmas leikkihetki. Neljän, viiden tunnin päästä mä makaan mytyssä tossa lattialla, hikisenä, itkien ja nauraen. Oon saanu n. 20 orgasmia, ihanat jäljet ja mua suutelee ja silittelee hyvin tyydytetty Herra.

Kummalla on kivempaa?

Voi sua pientä. Mä saan mieheltäni aina ku haluun, eli vaikka 100 kertaa viikossa. Jää tuo sun kolme kertaa kirkkaasti kakkoseksi sille. Ja lisäksi hän ei pakota Herraksi kutsumaan ja kurita niin, että jäljet jää. Me ollaan tässä suhteessa kato tasavertaiset ja hän kunnioittaa mua.

Vierailija
18/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites hyvin "herra" itse sheivaa karvoituksensa? Tosin karvojaan ajelevat miehet ovat homppeleita neitejä, mutta kysymykseen voi silti vastata. :)

Vierailija
19/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä seinälle. Etenkin vanhat ryijyt on komeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän