Tulimme juuri kultasepän luota ja tilasimme minulle 8550€ maksavan vihkisormuksen
Tulimme juuri kultasepän luota ja tilasimme minulle 8550€ maksavan vihkisormuksen.
Kysyttävää ?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häämatkalla sitten joku Gringo vetäisee sen puukolla sormesta. Onhan se mukavaa, ettei sormen mukana lähde mitään halpisrinkulaa.
Hei pliis, ihan vitsit sivuun 9000€ ei ole kovin iso raha. Jotkut menee vaan kerran elämässään naimisiin ja haluaa panostaa. Vihkisormus on kaunis artefakti ja muistoesine joka kulkee matkassa kuolemaan saakka. Keskivertosuomalainen tienaa kuussa jotain 3000-3500€, eli toi ois kolmen kuukauden säästöt.
Lähinnä vaan naurattaa jos ap kuvittelee sormuksensa olevan jotenkin erityisen hintava. Ehkä jossain perähikiäkylässä jossa työttömyysprosentti on jotain 85.
Typerää tuhlausta tuo on, ei muuta. On harvoja asioita, missä ihmiset ihan sumeilematta hyväksyvät melkein kymppitonnin haaskaamisen noin vain, mutta nämä vihkisormus- ja hääjutut tuntuvat olevan sellaisia, missä monilla katoaa suhteellisuudentaju kokonaan. Itse esimerkiksi syön tuolla 9000 eurolla ehkä kaksi tai kolme vuotta. Siitä voi olla montaa mieltä sitten että onko se paljon vai vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulimme juuri kultasepän luota ja tilasimme minulle 8550€ maksavan vihkisormuksen.
Kysyttävää ?Miksi haluat kertoa tämän av:lla?
Samaa ihmettelen, sillä kell onni on se onnen kätkeköön.
Gringo? Siis Yhdysvaltain kansalainen Meksikossa? On myös ruma haukkumanimi ulkomaalaiselle muissa latinomaissa.