Tulimme juuri kultasepän luota ja tilasimme minulle 8550€ maksavan vihkisormuksen
Tulimme juuri kultasepän luota ja tilasimme minulle 8550€ maksavan vihkisormuksen.
Kysyttävää ?
Kommentit (63)
Kyllä tuolla pärjää. Ei voi olettaa, että nuoret pistävät kaikki rahansa sormukseen. On kaikenlaista muutakin hankintaa ja hääjuhlia järjestettävänä. Itsellänikin oli ensin suvussa monta sukupolvea kulkenut sormus, joka sitten aikanaan siirtyi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tulimme juuri kultasepän luota ja tilasimme minulle 8550€ maksavan vihkisormuksen.
Kysyttävää ?
Kokeilepa paljon saat siitä myydessä ;)
Kuinka paljon makaroonilaatikkoa varaatte kullekin häävieraalle?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon makaroonilaatikkoa varaatte kullekin häävieraalle?
Toivottavasti ainakin 350 g vierasta kohti. Vähempi vaikuttaa pihtailulta. Teettekö itse vai hankitteko valmiina?
Minä en luottaisi "mieheen", joka mieluummin lähtee sormusostoksille, vaikka just tulee huippujännä lätkämatsi. Onko se edes mies?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette tilanneet sitä sormusta sepältä vaan vasta tultuane sieltä?
Höpsö! Kultasepällä käydään vain sovittamassa. Fiksu tilaa verkkokaupasta ja säästää.
Se on vissiin Hel-Nyc taas linjoilla mielikuvitussormuksineen.
Ei hyvältä vaikuta. Vanha perinne on, että sormuksen tulisi maksaa vähintään sulhasen viikopalkan verran. Ei sormusta hankittaessa pitäisi pihtailla.
jos on rahaa, niin onhan se hyvä että kuluttaa. joku kultaseppä saisi töitä vähäksi aikaa. ulkomailla rikkaitten teettämät sormukset voivat maksaa moninkertaiseksi.
Minulla on 1,25 karaattia viidessä timantissa valkokullassa. En ole ihan varma että mitä maksoi kun en sitä itse tosiaan ostanut. Kyllä se varmaan tuon 8000 maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvältä vaikuta. Vanha perinne on, että sormuksen tulisi maksaa vähintään sulhasen viikopalkan verran. Ei sormusta hankittaessa pitäisi pihtailla.
Onko sun miehesi kuukausipalkka siis yli 30 000 euroa? Hyvin loisittu.
Itse ostin Dubaista puolella tuosta hinnasta samanlaisen kuin sivulla
https://www.fantasyjewelrybox.com/rings-cubiczirconia.html
RUTHIE'S THREE STONE PRINCESS CUT ANNIVERSARY RING
mutta oikeilla jalokivitimanteilla. Jäi rahaa myös Luis Vuitonin laukkuun ja laukulliseen merkkivaatteita.
Se kultaseppä vedättää teitä oikein kunnolla. Mutta eihän se ole hölmö joka pyytää vaan se joka maksaa :D
- Myös kultaseppä
Toivottavasti et kadota sormustasi.
Itse kadotin aikoinaan sekä kihla- että vihkisormuksen 😔
Uudet ostettiin. Kihlasormuksen sain samanlaisen, mutta vihkisormusta en. Harmittaa ajoittain, koska pidin alkuperäisestä enemmän. Jossain ne porukoiden tiluksilla ovat.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kadota sormustasi.
Itse kadotin aikoinaan sekä kihla- että vihkisormuksen 😔
Uudet ostettiin. Kihlasormuksen sain samanlaisen, mutta vihkisormusta en. Harmittaa ajoittain, koska pidin alkuperäisestä enemmän. Jossain ne porukoiden tiluksilla ovat.
Samaa ajattelin. Mun kihlasormus oli kateissa monta vuotta kunnes löytyi nojatuolin uumenista (mistä sitä oli jo etsitty perusteellisesti aiemmin). Sormus voi kadota myös helposti talvella hiussuonten supistuessa, kun ottaa hanskan pois.
Jos nyt olisin sormusta ostamassa, ostaisin edullisesta materiaalista tehdyn, mutta persoonallisen. Timantit on niin lääst siisön..
Vierailija kirjoitti:
Se kultaseppä vedättää teitä oikein kunnolla. Mutta eihän se ole hölmö joka pyytää vaan se joka maksaa :D
- Myös kultaseppä
Ap:n tapauksessa tärkeintä taitaa olla, että sormus maksaa. Tuskin erottavat 9000 euron ja 1000 euron sormusta toisistaan. Joku sai hyvän katteen :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun miehesi kuukausipalkka siis yli 30 000 euroa? Hyvin loisittu.
Molemmilla suunnilleen saman suuruiset tulot. Mitä siis tarkoitat loisimisella?
Voihan sitä hankkia kunnon sormuksen sitten vaikka jonain hääpäivänä. Eikös kaikenlaiset vihkivalojen uudelleen vannomiset ole nykyään muodissa ja silloin voitte hankkia tuolle luontevasti jonkun arvokkaamman kaveriksi.