Tulimme juuri kultasepän luota ja tilasimme minulle 8550€ maksavan vihkisormuksen
Tulimme juuri kultasepän luota ja tilasimme minulle 8550€ maksavan vihkisormuksen.
Kysyttävää ?
Kommentit (63)
Taidat olla köyhä, kun leveilet tollaisella asialla.. mielestäni idiotismia maksaa sormuksesta noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Söisinkö kanapastaa vai pihvejä parsan kanssa?
Pihvejä. T.2
Joutuuko siitä maksaan jo lahjaveroa?
Minusta se on ihan ok jos teillä on todella hyvät tulot. Muuten on mielestäni vain typerää käyttää sormukseen noin paljon rahaa.
Tosin itse en tykkää käyttää yhtään koruja joten en ymmärrä miksi koruihin työntää tuollaisia summia. Mutta jokainen tietty käyttää siihen mistä tykkää. Ehkä minäkin käytän rahani muiden milestä typeriin juttuihin.
Maksoitteko käteisellä vai meneekö osarilla?
Onko mukana meheviä veritimantteja?
Onnea!!! Kuva tuosta ihanuudesta!!
Vierailija kirjoitti:
Tulimme juuri kultasepän luota ja tilasimme minulle 8550€ maksavan vihkisormuksen.
Kysyttävää ?
Miksi haluat kertoa tämän av:lla?
Paljonko itse maksoit sormuksen hinnasta? Vähintään puolet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihvejä. T.2
Kiitos, sen teen! - 1.
Millainen sormus, saitko sellaisen kuin halusit? Miksi päätitte pistää sormukseen noin paljon rahaa?
Kyllä tuolla 9000 eurollakin saa ihan kivan sormuksen eikä asiasta todellakaan kannata pahoittaa mieltään. Kaikkein tärkeintähän on kuitenkin se ajatus sormuksen hankinnan taustalla.
Miksi ette tilanneet sitä sormusta sepältä vaan vasta tultuane sieltä?
Se on sun ositus sitten kun ero tulee 😄
Noin kalliissa sormuksessa on varmaankin dimangeja. Mietitkö timanttien alkuperää? Entä jos joku on kuollut niiden takia? Mietitkö, jos sittenkin rakkauden symbolinne on tahrittu verellä?
Turhaa rahanpilluuta, sanoisi isäukko, jos vielä eläisi. Olen samaa mieltä. Minulle riittäisi satkun sormus ilman timangeja.
Vierailija kirjoitti:
Pihvejä