Nainen, eikö sinua pelota juoda itseäsi vahvaan humalatilaan kotisi ulkopuolella? Miksi teet niin?
Kommentit (31)
Vahingossa, ei ole suunnitelmallista.
Ne on satunnaisia arviointivirheitä milloin on aikuisena noin käynyt. Todellakin tiedostan riskit, mutta toisinaan en tiedosta omia rajojani minkä verran voin juoda. Tästä syystä en paljon missään käykkään (mikä tietenkin pahentaa tilannetta sitten jos harvoin jonnekkin lähtee).
Koska haluan eikä pelota. Mitä pelkäisin? Että Tampereen keskustassa lauantaina kolmelta aamuyöllä joku huomaamattomasti raiskaisi tai hakkaisi? Vaikka siinä taksijonossa tai bussipysäkillä monen sadan ihmisen silmien alla? Jep. Ö
Vierailija kirjoitti:
Miksi en joisi missä huvittaa? Pelottaako sinua juoda?
Vastaatko kysymyksiin aina kysymyksillä?
Ei kyllä kukaan kunnollinen nainen juo itseään aivan änkyräkänniin jossain julkisella paikalla. Ja turha puhua mistään arviointivirheestä, ei kyse ole mistään yhdestä tai kahdestakaan liiasta juomasta vaan enemmästä. Nämä homssuiset tapaukset ja roskaväki on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Se ole todela hyvä asija sinä uskalta ola vahva ja ryhkijä nainen.
T: Hazan Haleb Muhammad Vatab
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kukaan kunnollinen nainen juo itseään aivan änkyräkänniin jossain julkisella paikalla. Ja turha puhua mistään arviointivirheestä, ei kyse ole mistään yhdestä tai kahdestakaan liiasta juomasta vaan enemmästä. Nämä homssuiset tapaukset ja roskaväki on asia erikseen.
Alkoholin yhteydessä mahdollisuus arviointivirheeseen juuri on erittäin suuri. Olen itse pienikokoinen nainen, joka ei ole halunnut juoda itseään humalaan ja silti näin tapahtui. Luojan kiitos olin turvallisten naispuolisten kavereiden kanssa liikkeellä :/ Nykyisin en juo alkoholia juuri lainkaan, koska en ole tottunut siihen enkä halua, että olisin bileporukoissa "se aina kaitsittavana oleva" nainen.
Ei pelota jos olen naispuolisten ystävieni kanssa liikenteessä. He kun ovat niin huolehtivaisia ja luotettavia, että varmasti pitävät minusta huolta jos juon vahingossa liikaa. Mutta jos olen yksin jossain juhlimassa, niin en todellakaan juo itseäni kunnon humalaan.
Kysymys on hyvä. Varsin moni raiskaus tapahtuu siksi, että nainen ei humalatilansa vuoksi osaa varoa henkilöä, jonka kanssa ei selvin päin missään nimessä olisi tekemisissä. Syyllinen näihin raiskauksiin on tietenkin se raiskaaja, mutta nainen olisi saattanut voida välttää joutumasta rikoksen uhriksi jos olisi ollut vähemmän humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisuus nyt on aika 50-lukuinen käsite muutenkin. Kunnollinen nainen tokikin on kotona sillivoileivän kanssa odottamassa kun herra saapuu kotiin yöllisiltä tärkeiltä palavereiltaan.
Minua pelottaa liikkua yksin pimeässä metsässä selvinpäin. Kännissä ihmisten parissa ei tietenkään pelota mikään, vaikka todennäköisyys tulla esim. raiskatuksi on tietysti paljon suurempi silloin. Näin toimii irrationaalinen ihmismieli.
Ai miksi juon? En mä koskaan missään sammumispisteessä ole, mutta juon itseni kovaan humalaan silloin tällöin, syynä on halu irtautua arjesta ja pitää hauskaa (myös kyvyttömyys tiedostaa omia rajojaan). Hassu kysymys, miksi kukaan koskaan juo liikaa? Ainahan siinä on riskinsä, myös raavailla miehillä. En suunnittele elämääni sen mukaan, että välttyisin kaikilta mahdollisilta tilanteilta, joissa voin MAHDOLLISESTI joutua jonkun rikoksen uhriksi.
Humalassa on kivaa. Tiedottomaan tilaan en kuitenkaan juo ikinä ja painan 89 kg, joten pitää olla aika korsto, jos meinaa väkisin kantaa minut puskaan raiskattavaksi.
Ei pelota juoda, kotimatka on lyhyt ja keskustassa sekä usein liikkeellä on muitakin ihmisiä. Puhelin on usein lähellä, että voin soittaa. Ja usein myös ennen kuin avaan ulko-oven katson, ettei muita näy lähistöllä. Välillä pelottaa kävellä, mutta aina turhaa :D
Voi voi kun ei naiset saisi juoda. Ne on huonoja naisia semmoiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko kysymyksiin aina kysymyksillä?
Sulle jäi siis epäselväksi, mitä kirjoitus tarkoitti? Oletko esim. autisti?
Vierailija kirjoitti:
Humalassa on kivaa. Tiedottomaan tilaan en kuitenkaan juo ikinä ja painan 89 kg, joten pitää olla aika korsto, jos meinaa väkisin kantaa minut puskaan raiskattavaksi.
Voisi kuvitella että seksikumppaninkin löytäminen olisi haastavaa 89kg naiselle saati sitten että joutuisi raiskatuksi.