Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelkää ampiaisia. Äsken tuli sisään jumallattoman iso laiha ampiainen ...

Vierailija
21.05.2016 |

Mies pyöri lasin ja kortin kanssa eikä uskaltanut tehdä mitään ampiainen oli jossain verhoissa ja välillä ravisteli verhoa ja juoksi ite melkein alta pois. Lopulta ampiainen tuli ikkunalle ja mies sai laitettua lasin päälle, mutta ei meinannut saada korttia alle.

Siinä vapisevana mies pyysi apuun minua.

Häntä ei kuulemma ole ikinä pistänyt ampiainen ja pitää niitä aivan kammottavina !

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kyse ampiaisesta? Kuvaus tuo mieleen otuksen jonka olen nähnyt vain kerran. Se tapahtui eteläisessä keskisuomessa. Noin 5 cm pitkä hoikka keltamusta pörriäinen jolla oli pitkä 2-3cm piikki. Väri viittasi ampiaisiin/mehiläisiin mutta muoto ja koko ei täsmänneet.

Ehkä oli herhiläinen, jättiläisamppari. Ne on oikeasti tosi valtavia. Tuntomerkit viittaa siihen. Olen nähnyt sellaisen itsekin jo tänä kesänä. :o

Ahaa vai sellainen. Mietin lähinnä sitä piikkiä. Sellaisen pisto saattaa kirpasta aika lujaa.

Vierailija
22/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha ampiainen. Joka päivä täältä oppii uusia ilmauksia.

Talvehtinut kuningatar ei oo vielä ehtinyt tankata. Ja ite en todellakaan halua tappaa hyötyeläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiha ampiainen. Joka päivä täältä oppii uusia ilmauksia.

Talvehtinut kuningatar ei oo vielä ehtinyt tankata. Ja ite en todellakaan halua tappaa hyötyeläimiä.

Ampiainen EI ole hyötyeläin. Se on peto joka ei pölytä, ja se saalistaa pölyttäviä hyönteisiä. Itse laitan nirrin samantien pois amppareilta, mehiläiset ja kimalaiset laitan lasin ja paperin avulla elävinä ulos.

Vierailija
24/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies pelkää ampiaisia, niin miksi peloton ap ei ollut ottamassa ampparia kiinni?

Vierailija
25/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kyse ampiaisesta? Kuvaus tuo mieleen otuksen jonka olen nähnyt vain kerran. Se tapahtui eteläisessä keskisuomessa. Noin 5 cm pitkä hoikka keltamusta pörriäinen jolla oli pitkä 2-3cm piikki. Väri viittasi ampiaisiin/mehiläisiin mutta muoto ja koko ei täsmänneet.

Älytöntä ettei mies saisi pelätä ampiaisia. Kaikilla on omat fobiansa ja se miten niitä hallitsee on yksilöllistä. Tunnen miehen joka pelkonsa takia pitää nukuttaa hammaslääkärissä. Ei sitä voi valita mitä kukakin pelkää.

Kuulostaa pistiäiseltä. Jättiläispuupistiäinen kenties?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän