Etäsuhde ei toimi
Olen tavattoman kiintynyt ja rakastunut erääseen mieheen. Hänkin omien sanojensa mukaan minuun.
Elämme etäsuhteessa. Välimatkaa reilu 200 km. Kummallakin on lapsia. Toisella vuorotyö.
Mies peruu varsin usein tapaamisia varsinkin kun hänen pitäisi tulla luokseni. Minua ei haittaa ajaa tuota matkaa hänen luokse.
Koen ettei suhteemme toimi, etänä. Yhteen muutosta on puhuttu joskus.
Tuntuu ettei miestä erossa olo haittaa. Minulle 1-2 näkemistä per kk ei riitä. Eilen mies sitten sanoikin että ansaitsen parempaa. Aina lupaa antaa aikaansa minulle mutta kaikki muu menee edelle kuitenkin.
Millaisia kokemuksia teillä on etäsuhteista ja muutenkin? Onko tosiaan vaan lähdettävä sen " paremman " perään. Mies kun on luonteeltaan maailman kiltein. Yrittää miellyttää minua, lastaan ja iäkkäitä vanhempiaan.
Vinkkejä tai jotain.
Pyytää hämmentynyt etäsuhteessa elävä 😕
Tuossa nyt taitaa olla liian monta muuttujaa, kun on työ, lapsi ja vielä iäkkäät vanhemmat.
Muuttaminen on tietysti yksi ratkaisu, mutta muuttuuko tilanne sillä paremmaksi, siihen tarvittaisiin sitten jo selvännäkijän kykyjä.
Minä elän mieheni kanssa etäsuhteessa ja näemme melkein joka viikonloppu. Matkaa mahtuu väliin reilut 250 kilometriä. Hänellä ei ole lapsia ja työkin 8-4 eli onnistuu mitä parhaiten, lisäksi etätyömahdollisuus.. Kannattaa oikeasti miettiä, mitä siltä suhteelta haluaa ja onko se riittävästi..jos ei muu auta on vain katsottava eteenpäin.