Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Ramirez jättää greyn anatomian

Vierailija
21.05.2016 |

Eli Callie päättääkin lähteä sarjasta new yorkiin. Harmi. Callie oli Yksi suosikki hahmoistani ja toivoin Calzonan paluuta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin myös asiasta. Callie oli kyllä alkukausina viehättävä persoona, mutta nyt varsinkin tässä kaudessa ärsyttävä ja itsekäs. Ja pokas ruman muijan. Arizona on seksikäs ja miellyttää heteronaisenkin silmää.

Vierailija
2/2 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pitänyt erityisesti Calliesta, mutta Penny taas oli mielestäni ihan viehättävä ja kiva. Mutta ei ole Arizonan voittanutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi