Naisen ei kuulu käyttää päihteitä
Ei ole hyvä tapa kun nainen käyttää päihteitä. Itse miehenä en siedä mitään baareja tai illanistujaisia joissa naiset kiskovat kaksin käsin kaljaa, siideriä ja viiniä.
Olen täys raitis mies ollut jo monta vuotta, joten ehkäpä siksi asenteeni on tämä. En suosittele alkoholia miehilläkään. Mutta erityisesti pistänyt silmään tämä naisten juominen jolle pitäisi ehdottomasti saada loppu. Tupakka ja alkoholi eivät kuulu ihmiskehoon.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, naisille eri säännöt ja käytöstavat, normit sekä vaatimukset kuin miehille. Millä helvetin vuosisadalla elät? Oletko koskaan kuullut sanaa tasa-arvo, tasapuolisuus, oikeudenmukaisuus? Mielipiteesi on yhtä vahva kuin vaatimus naisten pukeutua burkhaan. Halusit tai et, naisetkin ovat ihmisiä, joilla on oma tahto, halu ja oikeus tehdä niinkuin parhaaksi näkevät. Elää vapaasti.
AP:han nimenomaan väittää, että miehet ei ole ihmisiä.
Raskasta, kun miehet yrittää rajoittaa naisten juomista sillä syyllä, että hän on "ärsyttävä kännissä". Mikäs mies on sitten kännissä?? Kyllä miehetkin on kaikki tyynni ärsyttäviä kännissä, ihmiset kun ovat. Myös ne supliikki/hupihemmot ovat ärsyttäviä, kun on itse selvinpäin.
Voisivat sitä omaa juomistaan myös rajoittaa tuolla argumentilla, jäisi monet parisuhderiidat käymättä. Loukkaantumiset ja väärinkäsitykset, pettämisistä puhumattakaan.
Kun on itse selvinpäin baarissa, huomannut miten jostain ihan pienestä väärinkäsityksestä saadaan riita aikaiseksi. Toinen puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä, eikä kumpikaan tajua, ennekö ollaan riveleissä kiinni.
Täysin naurettavaa aikuisilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan ja olen nainen, mutta en myöskään ymmärrä ihmisiä jotka viikosta toiseen juoksee baareissa rynnäkkökännissä, kohtuudella, kohtuudella...
Kohtuus on ihan pyllystä. Vähän liikaa on sopivasti. Hauska sana tuo rynnäkkökänni. :D
Periaatteessa moni nainen osaa juoda vastuullisemmin kuin mies, mutta naisten juominen näyttää pahemmalta ja luonnottomalta kuin miesten ja kynnys vahinkojen tapahtumiselle on alhaisempi. Siitä tulee vähän mieleen jonkun murrosikäisen tai sitä nuoremman lapsen juominen, koska nainen on fyysisesti niin paljon lähempänä lasta kuin mies. Molemmilla on korkea ääni, hento vartalo, sirot kasvonpiirteet ja taipumusta ahdistua stressaavassa tilanteessa helpommin kuin mies/aikuinen.
Siksipä en ikinä tarjoaisi naiselle ns.drinkkiä vaan kokiksen.
Terveisin: Isis on ihan ookoo juttu mun mielest!
Kännissä oleva nainen on 100 kertaa pahempi kun kännissä oleva äijä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Periaatteessa moni nainen osaa juoda vastuullisemmin kuin mies, mutta naisten juominen näyttää pahemmalta ja luonnottomalta kuin miesten ja kynnys vahinkojen tapahtumiselle on alhaisempi. Siitä tulee vähän mieleen jonkun murrosikäisen tai sitä nuoremman lapsen juominen, koska nainen on fyysisesti niin paljon lähempänä lasta kuin mies. Molemmilla on korkea ääni, hento vartalo, sirot kasvonpiirteet ja taipumusta ahdistua stressaavassa tilanteessa helpommin kuin mies/aikuinen.
Siksipä en ikinä tarjoaisi naiselle ns.drinkkiä vaan kokiksen.
Eikö me sovittu, ettet puhu enää naisista tai muistakaan aiheesta joista sulla ei ole mitään tietoa? :D
Kaipa voin jollain tasolla ymmärtää, että nimenomaan naisen kaksin käsin ryyppääminen herättää jonkun primitiivisen suojeluhalun, koska nainen on se, jonka vastuulla on pitää lapsi sisällään 9 kk mielellään päihteistä vapaana.
No mitä mammat taas hermostuu täällä? Ap vaan toteaa oman mielipiteensä ja etsii naista joka olisi myös raitis, kuten hän itse. Itse vedän vaikka viskipullon iltaan ja silti muut saa olla rauhassa mitä mieltä haluaa.
Mitä väliä?
Naiset eivät elä sinua varten.