Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ei kuulu käyttää päihteitä

Vierailija
21.05.2016 |

Ei ole hyvä tapa kun nainen käyttää päihteitä. Itse miehenä en siedä mitään baareja tai illanistujaisia joissa naiset kiskovat kaksin käsin kaljaa, siideriä ja viiniä.

Olen täys raitis mies ollut jo monta vuotta, joten ehkäpä siksi asenteeni on tämä. En suosittele alkoholia miehilläkään. Mutta erityisesti pistänyt silmään tämä naisten juominen jolle pitäisi ehdottomasti saada loppu. Tupakka ja alkoholi eivät kuulu ihmiskehoon.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tupakka ja alkoholi eivät kuulu ihmiskehoon." Mutta vastustat vain naisten juomista? Eivätkö miehet ole mielestäsi ihmisiä?

Vierailija
2/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, kun minä en niin ei muutkaan. Mitäs meinasit asialle tehdä, muuta kuin täällä laukoa tyhjänpäiväisyyksiä?

Vierailija
4/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sitä nyt ollaan niin raitista, että... Kaksin käsin juominen ei sovi KENELLEKÄÄN. Myös tupakointi on huono tapa kummallekin sukupuolelle.

Vierailija
5/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että naiset ovat kunnollisia. Koska minäkin pyrin olemaan kunnollinen ja päihteetön. Toivottavasti täällä on joku fiksu nainen joka kuuntelee miehen puhetta ja ymmärtää että olen oikeassa. T: AP

Vierailija
6/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö.  Vanhempi herrasmieskin saa läheisyyttä tytöiltä, kun ne ovat essoissa. 

Vierailija
7/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että naiset ovat kunnollisia. Koska minäkin pyrin olemaan kunnollinen ja päihteetön. Toivottavasti täällä on joku fiksu nainen joka kuuntelee miehen puhetta ja ymmärtää että olen oikeassa. T: AP

Kukaan tuollaista sovinistipaskaa kuuntele.

Vierailija
8/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tupakka ja alkoholi eivät kuulu ihmiskehoon." Mutta vastustat vain naisten juomista? Eivätkö miehet ole mielestäsi ihmisiä?

Miehet ovat elukoita.

Vierailija
9/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan ja olen nainen, mutta en myöskään ymmärrä ihmisiä jotka viikosta toiseen juoksee baareissa rynnäkkökännissä, kohtuudella, kohtuudella...

Vierailija
10/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja alkoholi ei kuulu ihmiskehoon ;) Ei siis naisille, mutta miehille käy, koska miehet ei ole ihmisiä. Tästä varmaan ulva+jännämiesjankkaaja innostuu. Mies ei ole edes ihminen :D  

Mutta kyllä se niin on,että kuului se siideri nyt sitten ihmiskehoon tai ei, niin aijon illalla saunan päälle yhden siiderin nauttia.  koska mä voin. lapset jo isoja ja pois kotoa, eivät saa huonoja vaikutteita. Nautin lempeästä kesäillasta, saunasta ja siideristä. Oi tätä ihanaa elämää!

Ps. meilläkin mies on raitis, mutta ei vaadi sitä muilta.

Vierailija
11/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuuluisit vastaajaksi tuonne kontrolloivien luonnehäiriöisten miesten sairaimmat aivoitukset-ketjuun. Siellä puhutaan sinun kaltaisistasi miehistä.

Vierailija
12/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin uskottava provo. Mutta tietenkään ei kenellekkään ole hyvä jos juo liikaa. Ja räkäkännistä on paha katsella. Kohtuu kaikille niin naisille kuin miehillekin. Ei se miehen sikailu kännissä ole näin naisnäkökulmasta yhtään sen kauniimpaa kuin naisenkaan.  Viina on viisasten juoma, mutta monesti sitä käyttää myös ne ei niin viisaat.

Vierailija
13/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljan juonti on miesten hommaa ja kaljan tuonti on naisten hommaa.

Vierailija
14/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tälläinen AP:n kaipaama päihteetön ja fiksu ja kunnollinen nainen. Mutta en vaadi miehiä olemaan juomatta ja polttamatta. Pitää vain valita se oma seura oikein. Ei tarvitse koko maailmalta vaatia päihteettömyyttä, mutta oman kaverinsa/puolisonsa voi niin valita ettei hän juo. 

Vierailija
15/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, naisille eri säännöt ja käytöstavat, normit sekä vaatimukset kuin miehille. Millä helvetin vuosisadalla elät? Oletko koskaan kuullut sanaa tasa-arvo, tasapuolisuus, oikeudenmukaisuus? Mielipiteesi on yhtä vahva kuin vaatimus naisten pukeutua burkhaan. Halusit tai et, naisetkin ovat ihmisiä, joilla on oma tahto, halu ja oikeus tehdä niinkuin parhaaksi näkevät. Elää vapaasti.

Vierailija
16/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun sama. Juon tänään ja poltan tupakkaa.

Vierailija
17/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun pitäisi tehdä jotain tai jättää jotain tekemättä vain, koska on sattuman kaupalla syntynyt kehoon, jossa on tietynlaiset hormonit ja ominaisuudet? Eikö se ole aika epäreilua? Vähän niin kuin kiellettäisiin joku homma ruskeasilmäisiltä.

Vierailija
18/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun pitäisi tehdä jotain tai jättää jotain tekemättä vain, koska on sattuman kaupalla syntynyt kehoon, jossa on tietynlaiset hormonit ja ominaisuudet? Eikö se ole aika epäreilua? Vähän niin kuin kiellettäisiin joku homma ruskeasilmäisiltä.

Puhutaanko me nyt armeijasta, vai...?

Vierailija
19/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko me nyt armeijasta, vai...?

Tämä ajatteluni pätee myös tähän armeijakysymykseen, lasten huoltajuusjuttuihin ja muuhun sellaiseen. Ja olen muuten mies.

Vierailija
20/31 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onkaan ihanampi näky, kuin nainen kiskomassa miesmäisesti kaljaa ja kännissä.

Nykyään on ihan hitosti noita etovia pubiruusuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan