Manuela Bosco ja Tuure Kilpeläinen myyvät ihanan kotinsa!
https://www.etuovi.com/kohde/20899213?haku=M1751040485
Tämä tässä. Minä sanoisin, että tuo on minun ihannekotini. Ostaisin, jos minulla olisi varaa. Eikä ihan "sikahinta" kuitenkaan noin kauniista, historiallisesti arvokkaasta rakennuksesta.
Kommentit (28)
Hieno, upeita tapetteja. En itse haluaisi tuollaista tyyliä omaan asuntoon, mutta ihailen kyllä tuon kauneutta.
On kaunis talo ja tunnelmallinen sisustus. Ulkoterassi on ihana, samoin ikkunasta näkyvä maisema Kymijoelle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ihana! Saisipa nuo huonekalut yms mukaan kauppaan!
Kunto tyydyttävä, vesivahingot piilotettu tapetilla, maalattu viimeksi 90-luvulla, sähkölämmitys vetoisassa talossa, ei asemakaavan mukainen eli kaupunki ottamassa maata. Ei niin hyvä siis miltä näyttää. Remppakohde. Remppaan menee noin 100 000 e, riippuen kosteusvaurioista.
Viihtyisän ja kodikkaan näköinen, kauniisti sisustettu. Sijainti nyt sitten on mikä on.
Eivätkö he myy myös Helsingistä jonkin arvohuoneiston?
Muistaakseni oli lehtijuttu tästäkin asiasta äskettäin.
Nyt on rahalle tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Viihtyisän ja kodikkaan näköinen, kauniisti sisustettu. Sijainti nyt sitten on mikä on.
Ylläpito- ja asumiskustannukset.
Ulkopuolelta vaikuttaisi olevan ainakin uuden maalin tarpeessa.
Osaan kuvitella, miten kylmä ja vetoisa tuo talo on. Ja vanhan talon haju siihen päälle.
Kaunis mutta kovasti vaatii työtä. Mitenkähän niillä muuten on ollut varaa myös siihen tilavaan Katajanokan huoneistoon? Ehkä sukulaiset auttanut. En usko että ainakaan Boscon taululla maksettu mitään.
Tykkään heidän maustaan mattojen suhteen, mutta talo on liian tapetoitu minun makuun enkä osaisi ylläpitää sitä.
Joku kommenteissa osasi kertoa, että edellisellä kierroksella talon hinta on ollut 150 000, ja ollut tuolloin monta vuotta myynnissä.
Oikea hinta tälle olisi noin 200 000. Remppaan varaisin 120 000. Ja tie rannan ja talon välillä levenee. Ei kuulosta hyvältä.
William Morrisin tapetit on kyllä ihania. Olen vähän kyllä vähän jäävi sanomaan koska meilläkin niitä :D
Vierailija kirjoitti:
Joku kommenteissa osasi kertoa, että edellisellä kierroksella talon hinta on ollut 150 000, ja ollut tuolloin monta vuotta myynnissä.
No, huh. Pelkkää julkisuuslisäkö tuplasi hinnan vaikka mitään remontteja ei ole tehty? Minusta tuo haisi homeelle jo siinä Yökylässä-ohjelmassa. Myynnin vuoksiko se kuvattiin tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, huh. Pelkkää julkisuuslisäkö tuplasi hinnan vaikka mitään remontteja ei ole tehty? Minusta tuo haisi homeelle jo siinä Yökylässä-ohjelmassa. Myynnin vuoksiko se kuvattiin tuolla?
Olit siis kuvauksissa mukana?
No johan oli huutamista, jos jonkun talo myydään.
Normaalia elämää.
Tulet huomaamaan, kun teini-ikäsi on ohi.