Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä pyysi minua laihduttamaan, ei ole kuitenkaan tyytyväinen vaikka laihduin 9 kiloa

Vierailija
21.05.2016 |

Olin 164cm/60kg

Nyt painan 51kg eikä kelpaa vieläkään. Hän aina huomauttelee "löllöistä" käsistäni vaikka käyn kuntosalilla. En saa syödä mitään herkkuja jos hän on näkemässä. Olen valehdellut kaupassa että vaikka suklaapatukka on pikkusiskolle.

En tiedä miksi kirjoitin. Oli pakko kertoa jollekin kun minulla ei ole kavereita.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 neeeeext!

Vierailija
2/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi on ääliö, eikä sellaisen kanssa tarvitse seurustella. Vaihda parempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän yllätys, sun poikaystävän ongelmat ei olleetkaan kiinni sun elopainosta O_o

Vierailija
4/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP. Juokse ja lujaa! Ei siitä paljoa parane, vaatimustaso kasvaa jne.

Vierailija
5/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda poikaystävä sellaiseen joka tykkää susta

Vierailija
6/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän yllätys, sun poikaystävän ongelmat ei olleetkaan kiinni sun elopainosta O_o

Mutta ap:n ongelmat johtuu poikaystävästä...

Vierailija
7/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
8/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikein vielä teet sen miehen kanssa? Sehän taitaa olla täysi kusipää. Ja huom. iho saattaa olla löysää laihdutuksen jälkeen. Varsinkin, jos on laihtunut paljon ja nopeasti. Ei se iho niin nopeasti mukaudu siihen, että "täytettä" lähtee. Joskus se ei palaudu ollenkaan, vaan jää roikkumaan. Mutta joka tapauksessa, sun nyt ei ainakaan tarvitse laihduttaa enää yhtään. Olit jo lähtötilanteessa normaalipainoinen, joten tarvetta laihdutukselle ei ollut ennenkään.

Vierailija
9/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, poikaystäväsi on luonnehäiriöinen ja yrittää käyttää valtaa ja kontrolloida sinua noin. Eroa mahdollisimman pikaisesti.

Vierailija
10/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse jotenkin tyhmä vai mitä? Kun painoit 60 kg et todellakaan ollut lihava ja nyt 51 kiloisena olet alipainoinen. Miksi olet tuollaisen ns miehen kanssa? Hänhän ei edes pidä sinusta.Tuo on ihan sairasta. Jätä ja elä onnellisena.

Vierailija
11/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
12/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on mies, joka on rakastanut minua kaikissa eri painoissa. Älä suostu tuollaiseen kiusaamiseen parisuhteessa.

Vierailija
13/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asutte siis Porvoossa, näin ymmärsin?

Vierailija
14/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa tai laita tyypille luu kurkkuun. Huomautus painosta ja sano että et tykkää. Motkota peniksensä koosta ja lihaksista ja kampauksesta.

Vierailija
15/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole nytkään alipainoinen, vaan ainakin painoindeksin mukaan edelleen normaalipainoinen.

Mutta joo, ei kusipäät kannata kattella.

Vierailija
16/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tollasesta poikaystävästä edes mitään iloa? Siis miks oot sen kanssa? Onko se komea ja hyvän huumorintajun omaava sekä isolla munalla varustettu?

Vierailija
17/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko muissakin asioissa? Valitettavasti kuulostaa miehen alulta, joille olet esine, et ihminen. Kokeile vaatia myös häneltä, veikkaan että pimahtaa täysin ja loukkaantuu. Hän vie sinulta pikkuhiljaa itsetunnon ja masennut. Etsi empaattisempi poikaystävä. Kuulostaa kovin stressaavalta suhteelta, josta et saa iloa.

Vierailija
18/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sinäkin mieheltä jotain, esim. painumaan hiiteen elämästäsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän