Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi syödä kodeissa joissa on elukoita.

Vierailija
21.05.2016 |

Siis kun elukat asuvat pöydillä ja sitä paskaa, kusta ja karvoja on joka paikassa. Ehtoisa emäntä iskee kätösensä elukan perseestä taikinakulhoon, josta meidän Misse sitten vähän maistelee.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne ketään sinun kaltaista!

Kaikenmaailman luuloja ihmisellä onkin: "perseestä taikinakulhoon".

Vierailija
2/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ei ole mikään elukka vaan kunnia-arvoinen perheenjäsen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se laittaa kätensä eläimen peppuun 😞

Vierailija
4/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kaiken maailman pöpsyköitä kannata noin kauheasti pelätä. Miten ap edes uskaltaa hengittää tai kulkea ulkona? Siellähän sitä vasta löytyy ihmisten hengityksistä bakteereita. Pieruatomeja. Pilluisia ja kullisia ovenkahvoja sun muuta mukavaa.

Vierailija
5/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa syödä sun kaltaisten tekemää ruokaa, kun isket sormet perseestä taikinakulhoon ja maistelet ruokaa sormella, jonka työnnät tuotokseesi kerta toisensa jälkeen. Ruoasta löytyy sit sun hiuksia.

Vierailija
6/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kaiken maailman pöpsyköitä kannata noin kauheasti pelätä. Miten ap edes uskaltaa hengittää tai kulkea ulkona? Siellähän sitä vasta löytyy ihmisten hengityksistä bakteereita. Pieruatomeja. Pilluisia ja kullisia ovenkahvoja sun muuta mukavaa.[/quote

Minä en pelkää tauteja mutta vältän paskan syömistä hyvin tarkasti. Onko se edes maukasta?

Vierailija
7/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jäi lapsuudesta traumat kun tätini kissat istuivat tiskipöydällä samalla kun tätini kokkasi ruokaa. Antoi siinä vielä kissoille maistiaisia esim. jauhelihasta josta kokkasi meille ruokaa. Joskus kissat naukkasivat jauhelihasta paloja kun tätini käänsi selkänsä ja sitä kissojen maistelemaa ruokaa piti sitten syödä. Karvoja oli aina joka ruoassa ja pöydät täynnä. Edelleenkin puhallan kotonani joka ikisen haarukan, veitsen, mukin ja lautasen ennen kuin pystyn syömään vaikka olen jo 30v. eikä meillä ole koskaan ollut eläimiä. Vierailla ja ravintolassakin puhaltelen tai pyyhkäsen huomaamattomasti "ohimennen" lautasliinalla.

Vierailija
8/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kun elukat asuvat pöydillä ja sitä paskaa, kusta ja karvoja on joka paikassa. Ehtoisa emäntä iskee kätösensä elukan perseestä taikinakulhoon, josta meidän Misse sitten vähän maistelee.

Tää on totta. Karvoja pöydillä ja koko ajam menee tarjottavista suuhun. Siis kodissa jossa siistä mut ne karvat van leijailee joka paikassa. En voi ymmärtää et joku voi pitää eläintä sisällä.

Vierailija
9/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi käsittää eläinihmisiä. Ulkona vapaana kulkevat, tod.näk.punkkiset kissat kävelevät ruokapöydillä ja tulevat sänkyyn, koirat tulevat sänkyyn ja sohville, joka puolella on karvoja ja hiekkaa...yöööhh mua ällöttää! Sitten kun sellaisessa paikassa on kylässä, ei saa olla rauhassa missään kun elukat tunkevat väkisin syliin.

Vierailija
10/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä eläimet (kissa ja koira) eivät ole pöydillä eivätkä tule lähelle ruokaa. Koira on opetettu menemään eri huoneeseen, kun syömme ja molempien ruokakupit eivät ole keittiössä. Päivittäin on imuroitava, kun tulee karvaa ja hiekkaa. Meillä on kyllä aina siistiä ja eläimet ovat meidän rakkaita perheenjäseniä. Et varmasti saisi edes tulla meille kylään, jos sinua inhottaa ;) hyvä vain, pysy poissa!

Vierailija
11/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kaiken maailman pöpsyköitä kannata noin kauheasti pelätä. Miten ap edes uskaltaa hengittää tai kulkea ulkona? Siellähän sitä vasta löytyy ihmisten hengityksistä bakteereita. Pieruatomeja. Pilluisia ja kullisia ovenkahvoja sun muuta mukavaa.[/quote

Minä en pelkää tauteja mutta vältän paskan syömistä hyvin tarkasti. Onko se edes maukasta?

En tiedä kun en harrasta koprofiliaa. Miksi sinä olet sellaisten ihmisten seurassa, joiden eläimet paskantaa ruokapöydälle?

Vierailija
12/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi käsittää eläinihmisiä. Ulkona vapaana kulkevat, tod.näk.punkkiset kissat kävelevät ruokapöydillä ja tulevat sänkyyn, koirat tulevat sänkyyn ja sohville, joka puolella on karvoja ja hiekkaa...yöööhh mua ällöttää! Sitten kun sellaisessa paikassa on kylässä, ei saa olla rauhassa missään kun elukat tunkevat väkisin syliin.

Kylläpä te nykyvässykät olette vieraantuneet luonnosta ja eläimistä aika rankasti.

Vierailija
13/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira ei tunge sohvalle eikä sänkyyn. Eikä etenkään pöydälle. Miksi sisällä olisi sisäsiistin lemmikin ulosteita?

Vierailija
14/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä käynyt kenenkään kodissa, jossa eläimet aiheuttaisivat yökötystä. Itselläni ei elukoita ole eikä siltikään ole häirinnyt. Kyllähän sitä kaikkea muuta iljettävää on nähnyt IHMISTEN toimesta, jotka ovat vieneet ruokahalun. Saastaisia koteja, joissa ei ole lemmikeitä, ei pestä käsiä ennen ruoan tarjoilemista (vedetty röökiä, oltu ulkona), lapset kahmineet kuolaisilla käsillä keksejä pöydältä...

Vierailija
15/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöööh, mä muistan vieläkin sen järkytyksen, ku menin ekan kerran käymään paikassa, missä kissa sai olla tiski- ja ruokapöydillä. Muistaakseni ruokakippo oli siinä keittiön tasolla. Eli siis samassa paikassa, missä tehdään ruokaa, käsitellään astioita yms.

Olen kyllä maalainen ja tottunut eläimiin ja lapsena "kaikilla" kavereilla oli myös lemmikkejä, mutta ne ei todellakaan olleet pöydällä!

Onneksi valtaosa oikeasti pitää kissan lattialla eikä pöydällä, mutta kyllä noita poikkeuksia on ja se ON ällöttävää. Itse olen myös aina just syönyt ja juonut kahvia, jos menen tuollaiseen paikkaan.

Vierailija
16/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan eläintalouksia niiden epähygieenisyyden takia. Tuttavalla pestää koirien ruokakupit samassa.tiskialtaassa ja samalla harjalla ja samaan aikaan kuin muutkin tiskit. Ja astianpesukoneessa varmaan myös, mutta olen kylässä ollessani huomannut vain käsintiskausta.

Vierailija
17/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä syö. Problem solved. Onko sulla muita ongelmia?

Vierailija
18/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miten jotkut nukkuvatkin eläintensä kanssa samassa sängyssä. (Vain sisällä olevat kissat jotenkin ymmärrän)

Vierailija
19/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhoan eläintalouksia niiden epähygieenisyyden takia. Tuttavalla pestää koirien ruokakupit samassa.tiskialtaassa ja samalla harjalla ja samaan aikaan kuin muutkin tiskit. Ja astianpesukoneessa varmaan myös, mutta olen kylässä ollessani huomannut vain käsintiskausta.

Epähygienisyys? Meillä on ainakin AINA siistiä ja puhdasta, vaikka eläimiä onkin. Eläimet eivät tule pöydille, ei ruokaile samassa tilassa eivätkä tule ruokailun ajaksi samaan tilaan. Lemmikeiden kupit pesen kyllä samassa lavuaarissa, mutta tietenkin eri tiskiharjalla. Imuroin päivittäin, luuttaan lattiat joka toinen päivä. Koira ei tule sänkyyn eikä sohvalle, sillä on oma peti. Saastaisuutta olen kyllä nähnyt, mutta niissä talouksissa ei ole lemmikeitä!

Vierailija
20/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään eläimistä ja minulla on koiria, mutta ymmärrän inhotuksesi. Meillä koirat eivät saa edes käydä makuuhuoneessa, keittiössä tai sohvalla, enkä anna koirien tunkeilla vieraideni syliin tai läpsytellä tassulla heitä vaativasti. Silti koirat ovat onnellisia, tasapainoisia ja hyviä harrastuskavereita. Monet myös sanovat pitävänsä meidän koirista paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi